Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Guest BC_The_Yid
hahahahahahaha!!!!  :D  :D

 

Bye bye til Spudz i FA-cupen!  :D  :D

34216[/snapback]

 

Vi satser på serien vi.

Ikke si at ikke vi kommer innom bare når det går bra.

Men, målet til Leicester skulle vært avblåst for offside.

Vi spilte dårlig i 2. omgang, Rasiak suger. Vil dere ha en ny spiss?

Link to comment
Share on other sites

Nei, skulle du ha sett. Ikke trofeer denne sesongen heller, what a suprise!!!!! :D :D :D

 

Og på hvilk2en måte det gjøres på; mot en dumpekandidat i divisjonen under leder man 2-0, for så "grasiøst å tape 3-2 på overtid. Herregud for en herlig gjeng. LÆRER DE ALDRI??????? :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

hahahahahahaha!!!! :D :D

 

Bye bye til Spudz i FA-cupen! :D :D

34216[/snapback]

 

Vi satser på serien vi.

Ikke si at ikke vi kommer innom bare når det går bra.

Men, målet til Leicester skulle vært avblåst for offside.

Vi spilte dårlig i 2. omgang, Rasiak suger. Vil dere ha en ny spiss?

34221[/snapback]

 

Alle målene til Leicester var gullgode, de. Spesielt det siste! :D

 

Så dere satser på serien dere? Akkurat, ja. Der har dere jo hevdet dere med bravour de siste 45 årene!!!

Link to comment
Share on other sites

Vi satser på serien vi.

 

Ta en titt på spillerene scum startet med. Både mot Grimsby og Leicester. Virker ikke som Jol nedprioriterer noen av cupene.

 

 

Men, målet til Leicester skulle vært avblåst for offside.

 

Godt mulig, men det hjelper dere fint lite. Det gjør bare gleden større for meg. Når yiddsa nå må reise hjem etter å ha ryki på hue og rævva ut av cupen mot Leicester, tror jeg stemningen i bussen er omtrent like god som da de reiste fra Old Trafford etter 0-0 kampen. (Kampen hvor Carroll kaster ballen i mål, uten at det blir dømt mål)

 

Ler så jeg griner.

 

 

Sats på ligaen dere. Men når dere ryker mot lag som Grimsby og Leicester, så husk at dere må satse hardt.

Link to comment
Share on other sites

Hehe, takk for ein morsom kommentar Chaz. Ja, eg trur eg må ringe til mine vennar som elskar Tottenham i kveld og høyre kva resultata frå FA cupen blei i dag....

34227[/snapback]

 

Telefonregningen fortjener ABSOLUTT å bli høynet et par hakk på en kveld som denne! :D

Link to comment
Share on other sites

Etter vårt lille arbeidsuhell mot United tidligere i uken får jeg følgende melding fra min patetiske bestevenn som er spurs fan:

 

Dere spiller uavgjort mot et lag med Fletcher og O`shea på midten; RESPECT!

 

Etterfulgt av:

 

Troneskiftet i London! er et faktum, dere er på vei ned, Spurs ruler.

 

Dere er ikke gode nok!

 

Dette var fryktelig smertefullt mens det sto på, men jeg sender nå:

 

Dere blir slått ut av et lag med "noen som ingen vet hvem er på midten". Dette er så til de grader pinlig at jeg ikke har ord.

 

Gutten skal på highbury sammen med meg på lørdag, gjett om NB skal få vite hvilket lag han holder med!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Nei, skulle du ha sett. Ikke trofeer denne sesongen heller, what a suprise!!!!!

 

Og på hvilk2en måte det gjøres på; mot en dumpekandidat i divisjonen under leder man 2-0, for så "grasiøst å tape 3-2 på overtid. Herregud for en herlig gjeng. LÆRER DE ALDRI???????

34223[/snapback]

 

ha ha, uten tvil rundens høydepunkt ved siden av Arsenal-avansement, og begge resultater var jo som forventet! :D :D Og heller ingen overraskelse at det blir nok en sesong uten sølvtøy på WHL, som om noen var dum nok til å innbille seg det før denne kampen! Og at de går ut på en så elegant måte gjør det jo enda morsommere, og du kan spørre Chaz om de noen gang skal lære. Har vel hatt et visst inntrykk at deres tragikomiske image var i ferd med å fade litt denne sesongen, men her er de tilbake til sitt gode gamle! ahh det er godt! :D :D Og endelig en trivelig fotballhelg! :D

Link to comment
Share on other sites

ha ha, uten tvil rundens høydepunkt ved siden av Arsenal-avansement, og begge resultater var jo som forventet! :D :D Og heller ingen overraskelse at det blir nok en sesong uten sølvtøy på WHL, som om noen var dum nok til å innbille seg det før denne kampen! Og at de går ut på en så elegant måte gjør det jo enda morsommere, og du kan spørre Chaz om de noen gang skal lære. Har vel hatt et visst inntrykk at deres tragikomiske image var i ferd med å fade litt denne sesongen, men her er de tilbake til sitt gode gamle! ahh det er godt! :D ;) Og endelig en trivelig fotballhelg! ;)

34230[/snapback]

 

Det er måten de ryker ut på som er så sinnsyk morsom. De møter et lag de i prinsippet skal valse over. Og det gjør de jo forsåvidt også. Leder 2-0 og har hele roen. Men hva skjer? Jo på estremt typisk Spurs vis legger de seg ned og dør!!! Uten grunn!!!Fra 2-0 til 2-3. Mot Leicester. Det er jaggu bare Spurs som kan greie noe slikt! Dette resultatet er fullt på høyde med to klassikkerne motManchester lagene, som vi jo vet at endte med henholdsvis 3-5 og 3-4.

 

Dette var en exit fra FA cupen på klassisk Spurs vis. Ingen over, og ingen ved siden. Gud hjelpe, så til de grader talentløst!!! :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Spudz skjelver! Ingen cupbomber så langt. Aner vi en bombe når Leicester tar i mot Spudz søndag? Ikke usannsynlig, med tanke på hva Grimsby utrettet mot dette laget.

 

Jeg er optimist!  :D

34150[/snapback]

 

Tusen takk til meg selv som ventet på dette. Tror jeg er synsk når det gjelder Spudz.

 

Ingen ting gleder meg mer. Nå kan de lene seg tilbake, konstantere at det ikke blir en dritt i år heller. Heldigvis er det godt vant til denne tilværelsen.

 

Tipper at spurvene var høyt oppe på stillingen 2-0 til Spudz. Tipper også at TV-forumet bærer preg av sjokk, opprør, sinne og atter sinne.

 

Dagens sitat så langt på TV-forumet: Jeg driter i cupen.

 

Kampfakta finner dere her!

Link to comment
Share on other sites

Btw; hvor ble det av han BC the yid fyren???

34235[/snapback]

 

Tipper BC Yid, Yiddo, Mido og resten av jiddo'ene holder en lav profil et par dager. Nå må de bruke litt tid på å klekke ut nye unnskyldninger.

 

Se ikke bort i fra at Yidene kommer tilbake med nye tabeller fra PL, musikkvideoer og nye bevismaterialer på grisespillende Arsenal-spillere.

 

Livet er herlig!

Link to comment
Share on other sites

Se ikke bort i fra at Yidene kommer tilbake med nye tabeller fra PL, musikkvideoer og nye bevismaterialer på grisespillende Arsenal-spillere.

 

Livet er herlig!

34238[/snapback]

 

Ja, spesielt musikkvideoene har jo etter hvert blitt legendariske, og fått kultstatus i enkelte Gooner kretser. :D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...