Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Jeg ler så jeg rister! Snakk om at sannheten noen ganger kan være brutal, særlig hvis man lever i en drømmeverden! Var det ikke denne sesongen Tottenham skulle ta steget? Og så går man bort å taper mot en prügelknabe i den eneste turneringen (ja bortsett fra treningsturneringer i Silly Season da!) de har noe som helst teoretiske sjanser til å vinne. Da er det bare å se frem mot neste sesong! Better luck next time! :huh: :'( :D

Link to comment
Share on other sites

Noe jeg alltid har lurt på er hvor får spudz alle pengene sine fra? De shopper spillere som gale hver gang overgangsvinduet er åpent og mange av disse krever nok lønninger over gjennomsnittet. Ikke vinner de noe så pengepremier kan ikke finansiere mye av dette. Langt ned på tabellen kommer de år etter år og dermed blir deres andel av tv-potten mindre enn hos f.eks. AFC også. Men nye spillere i fleng hver sesong har de råd til. Mulig jeg overser noe her, men jeg fatter ikke hvordan de kan ha en såpass sunn økonomi at de gang på gang kan knytte til seg relativt dyre spillere.

Noen fornuftige forslag?

 

Ps: Jenas imponerte vel ikke mange mot Grimsby. Kanskje like greit at han havnet der han havnet?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Spudz har brukt 61 mill pund på spillekjøp siden 1993:

 

http://touchlinefootball.blogspot.com/2005...d-transfer.html

 

Levy:

"It follows that we now need to deliver success on the pitch if we are to continue to invest at this level".

22678[/snapback]

 

Fine store summer. Ikke rart at de er så gode som de er :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Guest BC_The_Yid
Er Spudz på vei vekk fra Nord-London?

 

Flere steder skriver at David Levy nevner flytting til det nye anlegget som skal står ferdig til London OL i 2012.

 

Hadde jo vært greit at spurvene forsvant, eller?

 

Hentet fra Teamtalk.

23329[/snapback]

 

"Hadde vært greit om vi forsvant"?? Vi holder oss i hvertfall til vårt område, på samme sted som klubben ble stiftet i 1882. Mens dere nomader flytter fra sør og inn på vårt territorium. Så ikke kom her og prat om å forsvinne. Spurs kommer alltid til å holde seg på N17, dette er bare en taktikk som går ut på å få de som sitter i kommunestyret til å få ut fingeren, slik at infrastrukturen rundt WHL blir forbedret. Som igjen vil føre til at Spurs får bygget ut WHL.

 

Og en ting til, hvordan gikk det med dere i dag forresten? :P

Link to comment
Share on other sites

Kan jo ikke akkurat beskylde dere for å være medgangssupportere, med tanke på all elendigheten dere har opplevd siden 61. Men det er snodig at dere tilfeldigvis kommer innom etter lørdagens runde.

 

Ønsker dere lykke til videre i sesongen. Vi har jo tross alt bare unnagjort 8-9 kamper. ;)

Link to comment
Share on other sites

"Hadde vært greit om vi forsvant"?? Vi holder oss i hvertfall til vårt område, på samme sted som klubben ble stiftet i 1882. Mens dere nomader flytter fra sør og inn på vårt territorium. Så ikke kom her og prat om å forsvinne. Spurs kommer alltid til å holde seg på N17, dette er bare en taktikk som går ut på å få de som sitter i kommunestyret til å få ut fingeren, slik at infrastrukturen rundt WHL blir forbedret. Som igjen vil føre til at Spurs får bygget ut WHL.

23396[/snapback]

 

Hva hadde Nord-London vært uten en storebror som Arsenal? ;)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...