Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Kanu som Ronaldinho er då ikkje så merkelig. Kanu er ein av dei fremste teknikarane i fotballverda - hadde han klart å nytte det effektivt hadde han vert ei enorm stjerne den dag i dag.

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg ikke tar feil så var Petter`n på The Hawthorns i kveld. Når vi kommer hjem får vi sikkert høre hvor utrolige Spurs fansen var! :)

32544[/snapback]

 

Kan bli nok en legendarisk reiserapport. Se heller ikke bort i fra en kvalitetsvideo med Yids i hovedrollen. De er fantastisk gode til å lage "musikkvideoer"... :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Burneyz

Haha, johei! Everton er laget. Redd for at den treneren liggern tynt ann nå ja. Noen everton fans? Tap mot Liverpool i dag da, sjokk! Men håpa på Everton seier da :D Men skal ikke ta håpet for tidlig neste gang, uff! haha! Hilsen en 14 år gammel stolt arsenal supporter :)

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg ikke tar feil så var Petter`n på The Hawthorns i kveld. Når vi kommer hjem får vi sikkert høre hvor utrolige Spurs fansen var! :P

32544[/snapback]

 

Kan bli nok en legendarisk reiserapport. Se heller ikke bort i fra en kvalitetsvideo med Yids i hovedrollen. De er fantastisk gode til å lage "musikkvideoer"... ;)

32545[/snapback]

 

Da får vi vente på MartinChivers, Charlie. Han er ekspert på videofilming! :P

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg ikke tar feil så var Petter`n på The Hawthorns i kveld. Når vi kommer hjem får vi sikkert høre hvor utrolige Spurs fansen var! :P

32544[/snapback]

 

Kan bli nok en legendarisk reiserapport. Se heller ikke bort i fra en kvalitetsvideo med Yids i hovedrollen. De er fantastisk gode til å lage "musikkvideoer"... ;)

32545[/snapback]

 

Da får vi vente på MartinChivers, Charlie. Han er ekspert på videofilming! :P

32548[/snapback]

 

Det er mange selvutnevnte eksperter i Spudz-leiren. Ser blant annet frem til Yiddo sine nye serie med diverse videobeviser..

 

Kanu is a gooner. Har noen en link til målene??

32573[/snapback]

 

Har du prøvd TV-forumet?

Link to comment
Share on other sites

Guest BC_The_Yid
Herlige sitater fra TV:

 

"Til og med Tufte hadde målsjanser da de spilte mot Enga. Dette er altfor dårlig."

 

"Mitt inntrykk er at det er ikke WBA som er gode, for det er de slettes ikke, det er Spurs som er piss elendige."

 

"Gi meg styrke Gud, gi meg styrke!"

 

Og den jeg liker aller mest:

 

 

"Flaksen vår er borte. Desverre."

32525[/snapback]

 

Første og siste sitat er undertegnedes.

At vi har hatt flaksen på vår siden i et par kamper, kan ikke selv den mest hardbarka Yid nekte på. Men, på den annen side - hvor mange ganger har ikke arse hatt flaks?

Link to comment
Share on other sites

Mye morsomt å lese på TV-forumet:

 

Før kampen sa folk ting som: "WBA skal være plankekjøring. Tipper vi vinner 4-0 etter 1 mål av Mido og 3 av Defoe" og: "Dette bør bli seier"

 

Etter kampen sier de ting som: "når vi taper på den måten vi gjør er det bare flaut...!"

 

"Satan i Helvete!"

 

Denne likte jeg: "Flaut å være Yiddo i dag!!"

 

De sier også andre ting som: "Ja, det var vel like greit at denne kampen ikke gikk på Canal+.."

 

HAHA! ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest BC_The_Yid
Mye morsomt å lese på TV-forumet:

 

Før kampen sa folk ting som: "WBA skal være plankekjøring. Tipper vi vinner 4-0 etter 1 mål av Mido og 3 av Defoe" og: "Dette bør bli seier"

 

Etter kampen sier de ting som: "når vi taper på den måten vi gjør er det bare flaut...!"

 

"Satan i Helvete!"

 

Denne likte jeg: "Flaut å være Yiddo i dag!!"

 

De sier også andre ting som: "Ja, det var vel like greit at denne kampen ikke gikk på Canal+.."

 

HAHA! ;)

32673[/snapback]

 

 

Dere kan le. Le gjerne så dere tar repern ;) Vi kommer tilbake. Den som ler sist ler best ;)

Link to comment
Share on other sites

Mye morsomt å lese på TV-forumet:

 

Før kampen sa folk ting som: "WBA skal være plankekjøring. Tipper vi vinner 4-0 etter 1 mål av Mido og 3 av Defoe" og: "Dette bør bli seier"

 

Etter kampen sier de ting som: "når vi taper på den måten vi gjør er det bare flaut...!"

 

"Satan i Helvete!"

 

Denne likte jeg: "Flaut å være Yiddo i dag!!"

 

De sier også andre ting som: "Ja, det var vel like greit at denne kampen ikke gikk på Canal+.."

 

HAHA! ;)

32673[/snapback]

 

 

Dere kan le. Le gjerne så dere tar repern ;) Vi kommer tilbake. Den som ler sist ler best ;)

32683[/snapback]

 

Og klok av skade bør du vel vite hvem det blir? ;)

Link to comment
Share on other sites

Charlie G:

 

Sjekket TV først, men kunne ikke finne noen linker. Merkelig i grunnen, de tapte jo bare med 2 ;)

Har stadig ikke funnet noen linker til disse målene. Andain hvor er du??

32694[/snapback]

 

Som forventet RP7! De gutta er ikke så flinke i motgang. ;) Rare folk disse Spudz'ene!

Link to comment
Share on other sites

Charlie G:

 

Sjekket TV først, men kunne ikke finne noen linker. Merkelig i grunnen, de tapte jo bare med 2 ;)

Har stadig ikke funnet noen linker til disse målene. Andain hvor er du??

32694[/snapback]

 

Hvor Andain er vet jeg ikke, men her er i alle fall målene:

 

Kanu 1-0

Kanu 2-0

 

Et par nyyydelige mål ;) Legg spesielt merke til feiringen ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest BC_The_Yid
Charlie G:

 

Sjekket TV først, men kunne ikke finne noen linker. Merkelig i grunnen, de tapte jo bare med 2 ;)

Har stadig ikke funnet noen linker til disse målene. Andain hvor er du??

32694[/snapback]

 

Som forventet RP7! De gutta er ikke så flinke i motgang. ;) Rare folk disse Spudz'ene!

32697[/snapback]

 

Vi har sluttet å legge ut link til målene, for det er i strid med loven. Faktisk.

Det er Canal + som har rettighetene til Premier League, og i Tottenhams Venner vil vi ikke opptre på kant med loven. Derfor er også tråden med linker til mål fjernet. Eneste unntak er målene fra THTV, men der må man være abonnent for kunne se kamper/mål.

Link to comment
Share on other sites

Dere skulle hørt denne sangen før kampen vet dere:

 

(Melodi Postman Pat)

 

King Kanu, king Kanu,

King Kanu is gonna score against you!

Here's an early warning:

Kanu's gonna be scoring,

it's just a matter of three or one or

two,

two,

two,

two...

 

;)

Link to comment
Share on other sites

Hvor Andain er vet jeg ikke, men her er i alle fall målene:

 

Kanu 1-0

Kanu 2-0

 

Et par nyyydelige mål  ;)  Legg spesielt merke til feiringen  ;)

32705[/snapback]

 

Flotte mål av vår gamle helt! Han beholder fremdeles roen i det avgjørende øyeblikkene.

 

Synes også at Spudz skal ha ros for vakkert forsvarsspill! ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvor Andain er vet jeg ikke, men her er i alle fall målene:

 

Kanu 1-0

Kanu 2-0

 

Et par nyyydelige mål ;) Legg spesielt merke til feiringen :blink:

32705[/snapback]

 

Flotte mål av vår gamle helt! Han beholder fremdeles roen i det avgjørende øyeblikkene.

 

Synes også at Spudz skal ha ros for vakkert forsvarsspill! :unsure:

32762[/snapback]

 

Nå er det jo ofte slik at småbrødre ser opp til storebrødre og ønsker å gjøre som dem. Forsvarsspillet var jo nesten på høyde med hva Lauren og Gilberto har prestert i det siste..

 

Btw: Takk Evju

Link to comment
Share on other sites

Guest Martinchivers

Godt nyttår til dere alle fra en lykkelig Yid.

 

2006 "The year of the yids"

 

..ja innlegget er skrevet etter deres 0-0 kamp og vår 2-0 seier over toons-\

Link to comment
Share on other sites

Godt nyttår til dere alle fra en lykkelig Yid.

 

2006 "The year of the yids"

 

..ja innlegget er skrevet etter deres 0-0 kamp og vår 2-0 seier over toons-\

32938[/snapback]

Jeg skjønner at du har fritidsproblemer, for det er åpenbart, men jeg skjønner ikke at det kan være så utrolig moro for deg som er scum-fan og komme hit hver eneste gang dere vinner og vi får uavgjort eller tap. Gå og skam deg Martin!

 

Men hver gang dere går på en smell ser vi ikke dere før dere endelig har klart å vinne...

Link to comment
Share on other sites

Vi får se, men mitt tips er at vi fortsatt ligger et godt stykke foran dere på tabellen når jeg kommer hjem igjen ;)

31778[/snapback]

 

 

Og jaggu er det fortsatt god avstand mellom lagene :D

33083[/snapback]

Egentlig ikke! Vi har dratt innpå dere med 1 poeng og vi har fortsatt 1 kamp til gode!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...