Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Tottenham viser igjen at de er et storlag med publikumsappel(hentet fra tottenesvenner.no):

 

Portsmouth-Tottenham live på Tøyen Sportspub

 

Undertegnede har nå vært i kontakt med Tøyen Sportspub, og fått bekreftet at de vil vise serieåpningen vår mot Portsmouth direkte på den arabiske kanalen ART sport 2.

 

Tøyen sportspub ligger på hjørnet av Tøyengata og Heimdalsgata, og kan friste med både storskjerm og øl til 33,- halvlitern. Sannsynligvis vil Tøyen Sportspub være den eneste puben i Oslo området som vil vise Portsmouth-Tottenham direkte.

 

Kampstart kl. 16.00 lørdag 13/8

 

Lenge leve tottene og den arabiske sportspuben!

17040[/snapback]

 

 

Vel, vi fyller i det minste opp puben og vel så det, noe som jeg har til gode å se dere goonere gjøre.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal-Supportere har vel ikke så mye å si når det gjelder arabere, med tanke på at dere har hele Al-Quadia og Osama Bin Laden i ryggen. Pluss at den nye stadioen deres er sponsa av Arabere. Skulle gjerne likt å se at dere fyller opp en eneste pub når det er Gooner-kamp..

Link to comment
Share on other sites

Arsenal-Supportere har vel ikke så mye å si når det gjelder arabere, med tanke på at dere har hele Al-Quadia og Osama Bin Laden i ryggen. Pluss at den nye stadioen deres er sponsa av Arabere. Skulle gjerne likt å se at dere fyller opp en eneste pub når det er Gooner-kamp..

17324[/snapback]

 

Vell Talentløs hotten Tottenham Tilskuer,

 

I Bergen er det trangt om plassen når verdens mest atraktive fotball-lag spiller.

 

Når det er spudz-kamp derimot, lokker pubbene med damenes aften og happy hour på paraplydrinker.

Link to comment
Share on other sites

Petter: Har dere MANGE supportere av typen TTT?

17332[/snapback]

 

Ja, uten å skjære alle over en kam, det er liten tvil om at ANDELEN av slike 'avvikere' er MYE større i Spurs-leiren enn hos oss, selv om også vi har noen råtne epler i tønna. Det er ikke til å unngå...!? :huh: Det som er mer forunderlig er at det virker som om enkelte ikke skjønner at de driter ut seg selv og sin klubb med slik oppførsel... Som sagt mange ganger før; enkelte burde vært mye bedre beskyttet mot seg selv! ;)

Link to comment
Share on other sites

Petter: Har dere MANGE supportere av typen TTT?

17332[/snapback]

 

 

Vel, med unntak av setningen "hele Al Quaida i ryggen", så synes jeg han treffer spikeren ganske godt.

 

Sitat TTT:

"Arsenal-Supportere har vel ikke så mye å si når det gjelder arabere, med tanke på at dere har hele Al-Quadia og Osama Bin Laden i ryggen. Pluss at den nye stadioen deres er sponsa av Arabere. Skulle gjerne likt å se at dere fyller opp en eneste pub når det er Gooner-kamp.."

 

 

Fakta:

 

-Bin Laden er arse**l suuporter, og har vært avbildet på highbury samt at han har kjøpt arse**l drakt.

 

- Han ene selvmordsbomberen fra London er lidenskapelig arse**l supporter ifølge bekjente av han som har uttalt seg til media(han bodde jo i Southgate i nord London).

 

- Stadion deres heter Emirates Stadium og dere er dermed, i likhet med chelski, sponset av et arabisk firma.

 

- Jeg har personlig aldri sett en pub i Oslo bli fyllt opp av arse**l supportere. Tottenham derimot har fyllt opp både Bohemen, Belfry, Sportsbaren og Tøyen Sportspub ved forskjellige anledninger.

 

 

 

Konklusjon: jeg ser ikke helt hva dere reagerer på i forhold til TTT sitt innlegg bortsett fra at han satt det litt på spissen ved å si hele Al Quaida, noe som selvsagt ikke er tilfelle. Skulle dette væt tilfelle ville jeg vært veldig forsiktig med å dra for mye på WHL i tiden fremover :huh:

Link to comment
Share on other sites

Petter_The_Yid skrev:

- Jeg har personlig aldri sett en pub i Oslo bli fyllt opp av arse**l supportere. Tottenham derimot har fyllt opp både Bohemen, Belfry, Sportsbaren og Tøyen Sportspub ved forskjellige anledninger.

 

Dette blir jo ditt syn/din erfaring, slik som sikkert mange andre har sine erfaringer. Ta f.eks i Kristansand hvor jeg har bodd nå i 6år, så har jeg fortsatt til gode å se flere "slike som deg" enn Arsenal supportere på fotball-puben Up-Town. (Er svært få andre rene fotball-puber her nede, men enkelte ser kamper på f,eks: Harvey's)

Kan jo si det slik at det er et stort overtall med Liverpool supportere, fulgt av Utd supporter, mens VI kommer på en fin 3.plass med oppmøte av supportere på kampene.

 

Synes likevel det er merkelig at dere fyller opp så mange "fotball/sports"puber i Oslo (ved flere annledninger), og at Arsenal supporterene ikke klarer dette. Kan det ha seg slik at du IKKE er der når Arsenal spiller?

Link to comment
Share on other sites

Petter_The_Yid skrev:
- Jeg har personlig aldri sett en pub i Oslo bli fyllt opp av arse**l supportere. Tottenham derimot har fyllt opp både Bohemen, Belfry, Sportsbaren og Tøyen Sportspub ved forskjellige anledninger.

 

Dette blir jo ditt syn/din erfaring, slik som sikkert mange andre har sine erfaringer. Ta f.eks i Kristansand hvor jeg har bodd nå i 6år, så har jeg fortsatt til gode å se flere "slike som deg" enn Arsenal supportere på fotball-puben Up-Town. (Er svært få andre rene fotball-puber her nede, men enkelte ser kamper på f,eks: Harvey's)

Kan jo si det slik at det er et stort overtall med Liverpool supportere, fulgt av Utd supporter, mens VI kommer på en fin 3.plass med oppmøte av supportere på kampene.

 

Synes likevel det er merkelig at dere fyller opp så mange "fotball/sports"puber i Oslo (ved flere annledninger), og at Arsenal supporterene ikke klarer dette. Kan det ha seg slik at du IKKE er der når Arsenal spiller?

17498[/snapback]

 

 

Vel, vi møter arse**l 2 ganger hver sesong(riktignok bare 1 gang i året på Bohemen for min del)+ at vi alltid spiller samtidig som dere på TV en 5-6 ganger i løpet av et år, så jeg er ikke helt på bærtur.

Link to comment
Share on other sites

Petter: Har dere MANGE supportere av typen TTT?

17332[/snapback]

Fakta:

 

-Bin Laden er arse**l suuporter, og har vært avbildet på highbury samt at han har kjøpt arse**l drakt.

17494[/snapback]

Derfor burde du passe kjeften din :(

 

Faren min har gevær.

17534[/snapback]

 

 

 

Og pappan min har motorsag!

17559[/snapback]

Far min er gæærn og river hue av de som kødder med meg! Så nok en gang, pass deg :P

Link to comment
Share on other sites

Petter: Har dere MANGE supportere av typen TTT?

17332[/snapback]

Fakta:

 

-Bin Laden er arse**l suuporter, og har vært avbildet på highbury samt at han har kjøpt arse**l drakt.

17494[/snapback]

Derfor burde du passe kjeften din ;)

 

Faren min har gevær.

17534[/snapback]

 

 

 

Og pappan min har motorsag!

17559[/snapback]

Far min er gæærn og river hue av de som kødder med meg! Så nok en gang, pass deg ;)

17733[/snapback]

 

 

 

Ok!

Link to comment
Share on other sites

Petter: Har dere MANGE supportere av typen TTT?

17332[/snapback]

Fakta:

 

-Bin Laden er arse**l suuporter, og har vært avbildet på highbury samt at han har kjøpt arse**l drakt.

17494[/snapback]

Derfor burde du passe kjeften din B)

 

17733[/snapback]

 

KONGE SAGT KORSLUNDINHO!!! ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg må le...! ;) ;)

Hva feiler det den redaktøren da?? :P

17546[/snapback]

 

sesongens beste innvestering. hehehehehehehe. nei den får de dra lenger ut på landet med. til og med manshit har bedre innvesteringer.

17861[/snapback]

Det er helt sykt... gleder meg bare til å se ansiktene deres etter sesongen når spurs har endt på midten av tabellen B)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...