Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Guest toretang

Hehe! :huh:

 

Klart det er større garanti for sukess ved å hente Beckham og Lampard i forhold til Huddlestone og Lennon men her snakker vi jo store forskjeller i utgifter også.Klart Tottenham ikke kan matche Chelsea og ManUre økonomisk og vi må satse i det små.

 

Men la oss si at vi kjøper 10 stor talenter til en samlet pris av 50 millioner norske kroner.Da har vi vunnet hvis kun 1 av disse 10 blir superstjerner!

 

Dessuten er det en fordel å kjøpe som Tottenham fordi man kan spille gutta inn i et system fra de er veldig unge.De blir kjent med systemet og de blir trent til å spille i Tottenham.Vi kan utvikle dem i den veien vi vil og forme spilleren inn til å bli en skikkelig Spurs spiller.

 

Netopp det der er ikke så lett med for eksempel en Beckham og Lampard.

 

Vi er Tottenham,vi bygger et ungt og godt lag for tiden og det ser meget meget lovende ut for framtiden.Jeg sier ikke at vi kommer til å sloss om tittelen denne sesongen eller neste for den saks skyld men vi skal ta små skritt med store talenter.Dermed kan vi fort bli en storklubb igjen om 5 til 10 år!

 

Vi har jo som alle dere vet..hehe..ligget de siste 10-15 årene omtrent plantet på midten av tabellen.Tottenham er riktignok en klubb med store ressurser så da har vi gjort noe galt de siste årene.Derfor er jeg veldig fornøyd med at vi har brutt et gammel system (å drive klubben på) og forsøker et nytt system og ny politikk.

 

Desverre fikk vi en hakk i plata da det Idiotlaget fra Stamford Brigde nok en gang kom med dirty trix,men vi skal nok komme over det og.Arslesen skal bli glemt og vi skal fortsette den gode trenden.

 

Ps:Måtte slenge på litt skryt her inne fordi det står så jævlig mye annet bøll her! :huh:

Link to comment
Share on other sites

Ps:Måtte slenge på litt skryt her inne fordi det står så jævlig mye annet bøll her! ;)

11882[/snapback]

 

Og mer bøll skal det bli i fremtiden

 

Mener bestemt at det er must å forsterke laget med en miks av gode rutinerte spillere og unge talenter. Kjøper man inn ti unge talenter, er spørsmålet hvem som kan gå rett inn å styrke laget.

 

Er for øvrig svært enig i din uttalelse om Chelseas dirty trix!

Link to comment
Share on other sites

Guest Chevikken

Satt her i går med en del øl innabords og gjorde mange veddemål med en yid i går.

veddemålene var som følger:

 

2000 kr. på at Arsenal kommer blandt de to beste i serien.

2000kr. på at tottenham ikke klarer å kvalifisere seg til e-cup.

1000 kr. på at toppskorer i PL kommer fra Arsenal.

1000kr. på at Van persie skorer flere mål enn Ledley King i PL.

 

Har av en eller annen merkelig grunn felingen av at jeg har oddsen på min side og at det blir de 6000 letteste kronene jeg noen gang har tjent.

 

yids er dumme dyr ;)

Link to comment
Share on other sites

Satt her i går med en del øl innabords og gjorde mange veddemål med en yid i går.

veddemålene var som følger:

 

2000 kr. på at Arsenal kommer blandt de to beste i serien.

2000kr. på at tottenham ikke klarer å kvalifisere seg til e-cup.

1000 kr. på at toppskorer i PL kommer fra Arsenal.

1000kr. på at Van persie skorer flere mål enn Ledley King i PL.

 

Har av en eller annen merkelig grunn felingen av at jeg har oddsen på min side og at det blir de 6000 letteste kronene jeg noen gang har tjent.

 

yids er dumme dyr ;)

12108[/snapback]

 

+ 10. 000 på at Arsenal slår Spudz neste gang de møtes :D

Link to comment
Share on other sites

Guest toretang

Vi har iallefall penger til dem vi Jensegutt!!

 

Standar sitatet til Wenger før en ny sesong: Jeg er fornøyd med stallen min jeg så jeg vil ikke hente det helt store...ehh.....(realitet : dere har ikke økonomi til det)

Link to comment
Share on other sites

Vi har iallefall penger til dem vi Jensegutt!!

 

Standar sitatet til Wenger før en ny sesong: Jeg er fornøyd med stallen min jeg så jeg vil ikke hente det helt store...ehh.....(realitet : dere har ikke økonomi til det)

12149[/snapback]

Realitet: Dere får aldri noen av disse spillerene dere ønsker uansett, fordi Tottenham er et møkkalag hvor ingen vil spille. Dessuten er ingen ting bedre enn å kjøpe billige spillere å gjøre dem til Storspillere. Utvikle spillere selv. :huh:

Link to comment
Share on other sites

Vi har iallefall penger til dem vi Jensegutt!!

 

Standar sitatet til Wenger før en ny sesong: Jeg er fornøyd med stallen min jeg så jeg vil ikke hente det helt store...ehh.....(realitet : dere har ikke økonomi til det)

12149[/snapback]

 

 

og dere går alltid etter store stjerner får å, mens realiteten er at dere ikke får de..... ;)

Link to comment
Share on other sites

Standar sitatet til Wenger før en ny sesong: Jeg er fornøyd med stallen min jeg så jeg vil ikke hente det helt store...ehh.....(realitet : dere har ikke økonomi til det)

12149[/snapback]

 

Faktum er at Wenger til tross for slike kommentarer, har hentet inn store navn regelmessig. Kjøpet av Reyes er et godt eksempel.

 

Når vi snakker standardsitater; Spudz: Vi skal kjøpe store navn.... ;) :D

Link to comment
Share on other sites

Tottene fikk det som de ville. Snakk om kjønnsløs klubb uten ære og klasse. Det finnes ikke ord som beskriver dette!

Vel, vel; tottene har uansett hatt en fin tid i det siste med stadige overskrifter i mediene som f.eks. "Spurs surfer videre", "Suverene Spurs" osv. Bare så "synd" at det er snakk om en annen idrett.

Til h*lvete med tottene!

Link to comment
Share on other sites

Tottene fikk det som de ville. Snakk om kjønnsløs klubb uten ære og klasse. Det finnes ikke ord som beskriver dette!

Vel, vel; tottene har uansett hatt en fin tid i det siste med stadige overskrifter i mediene som f.eks. "Spurs surfer videre", "Suverene Spurs" osv.  Bare så "synd" at det er snakk om en annen idrett.

Til h*lvete med tottene!

12581[/snapback]

 

dette er då Toggen sin måte å elske ein klubb på!?! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Blir mektig imponert når de fleste på TV-forumet stiller seg positiv til denne avtalen som Tottenham inngikk med Chelsea. Her snakkes det om "det beste man kunne få ut...", tidenes "overgang" m.m.

 

Synes Spudz fremstår som den tapende part, uansett hvor mye penger de får inn. Chelsea puster lettet ut så langt. Trolig med den oppfatningen om at alt kan kjøpes for penger.

Link to comment
Share on other sites

morsomt å lese om alle spillerne spudz skal ''hente'' på tottenhamsvenner! Riquelme, killy, beckham, figo m.fler! :angry:

12145[/snapback]

Nåja, vi snakker jo endel om verdensstjerner vi også da.

12340[/snapback]

Ja, vi gjør jo det, men vi er litt mer realistiske da! Robinho f. eks ville jo først spille ved siden av Henry, Hleb har vi jo kjøpt og Julio Baptista er KANSKJE snart på veg! Tottenham er ute etter Riquelme?! hahahahahahahahahahahahahahah :angry: ! Jeg ler meg i hjel! Tror ikke han vil til en møkkaklubb i England! Dessuten tror jeg ikke han har fysikken til å spille i PL! :angry:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...