Toggen Posted April 26, 2005 Report Share Posted April 26, 2005 Man skal jo ikke le av de som ligger ned, eller...? 7055[/snapback] De har ligget nede så lenge, så det er helt i orden! Fyttigrisen så dårlig Spurs er! Fatter ikke at de allerede har tatt poeng nok til å klare seg i PL. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Carpenter Posted April 26, 2005 Report Share Posted April 26, 2005 sitat TV: "hadde vi levert opp mot årsbeste hadde vi faen meg knust dette arsenal-laget 5-0. at dei ligge så høgt på tabellen er vel først og fremst et resultat av all albue- og filme-treninga, og en viss Thierry Henry. skuffande innsats idag, likevel følte eg at tapet var urettferdig." Herlig å lese slikt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkampboy Posted April 26, 2005 Report Share Posted April 26, 2005 sitat TV: "hadde vi levert opp mot årsbeste hadde vi faen meg knust dette arsenal-laget 5-0. at dei ligge så høgt på tabellen er vel først og fremst et resultat av all albue- og filme-treninga, og en viss Thierry Henry. skuffande innsats idag, likevel følte eg at tapet var urettferdig." Herlig å lese slikt! 7065[/snapback] Den tok kaka! Tydelig at lillebror ser opp til oss men ikke vil innrømme det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted April 26, 2005 Report Share Posted April 26, 2005 Ufattelig hvilke sanseorganer den gjengen må ha for å komme frem til slike konklusjoner/argumenter(?). Forstår at Spurs-livet må være ganske frustrerende, men likevel............. ...all the gooners could do was laugh and laugh and laugh... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Viggo Viking Posted April 26, 2005 Report Share Posted April 26, 2005 Jeg har for så vidt allerede angitt denne linken under "kamper", men Spurs-fansens evne til å fortrenge resultatet og innbille seg at de ikke tapte kampen gjør at den passer enda bedre her. http://www.spursodyssey.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted April 26, 2005 Report Share Posted April 26, 2005 Herregud!! På tide å stikke finger’n litt ned i jorda. Spudz’ene bortforklarer i stor stil etter gårdagens kamp. Det hele topper seg med et såkalt Spursometer i linken til Viggo Viking. Latterlig!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toggen Posted April 26, 2005 Report Share Posted April 26, 2005 Typisk Spurs å lage bråk: http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/fotball/article380312.ece Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted April 26, 2005 Report Share Posted April 26, 2005 Typisk Spurs å lage bråk:http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/fotball/article380312.ece 7145[/snapback] All PR er god PR Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted May 7, 2005 Report Share Posted May 7, 2005 Full panikk hos SCUM fansen..................... Og dette pga at de ikke får sett SCUM kampen LIVE på noe som helst tv kanal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted May 7, 2005 Report Share Posted May 7, 2005 Fatter ikke at spudz-fansen har panikk på grunn av dette. Ser ikke underholdningsverdien i dette laget. Nytt tap er bokført i dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjellus Posted May 7, 2005 Report Share Posted May 7, 2005 Godt å se at spurs driter seg ut igjen. Utenfor E-cup for øyeblikket Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted May 7, 2005 Report Share Posted May 7, 2005 Godt å se at spurs driter seg ut igjen. Utenfor E-cup for øyeblikket 8155[/snapback] Neste år ler du ikke. Europa er innen rekkevide, og da snakker vi Champions League. Hentet fra TV-forumet: Jeg leste på Glory-Glory at om sesongen hadde startet da Jol tok over, så hadde vi ligget på 4 plass, og dette var facts som ble diskutert på Sky Sports (TV). Jol er kongen, og jeg er stolt over det vi har prestert i år. Hvor ofte pleier ikke vi å se fram til neste sesong i januar? I år har vi kjempet til siste slutt! Gruer meg voldsomt til neste sesong. Tror de har noe stort på gang! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjellus Posted May 7, 2005 Report Share Posted May 7, 2005 Godt å se at spurs driter seg ut igjen. Utenfor E-cup for øyeblikket 8155[/snapback] Neste år ler du ikke. Europa er innen rekkevide, og da snakker vi Champions League. Hentet fra TV-forumet: Jeg leste på Glory-Glory at om sesongen hadde startet da Jol tok over, så hadde vi ligget på 4 plass, og dette var facts som ble diskutert på Sky Sports (TV). Jol er kongen, og jeg er stolt over det vi har prestert i år. Hvor ofte pleier ikke vi å se fram til neste sesong i januar? I år har vi kjempet til siste slutt! Gruer meg voldsomt til neste sesong. Tror de har noe stort på gang! 8160[/snapback] *gjesp* Yidsa lærer aldri. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toggen Posted May 8, 2005 Report Share Posted May 8, 2005 Blir vel chartertur til La Manga, vel? Ellers er vel alltids Intertoto-cupen åpen for påmelding, eller hur? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted May 8, 2005 Report Share Posted May 8, 2005 Fabregas ooooh Fabregas ooooh he's only eighteen he's better than the entire Spurs team Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted May 9, 2005 Report Share Posted May 9, 2005 Og nå går SCUM fansen for FAIR PLAY Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted May 9, 2005 Report Share Posted May 9, 2005 Og nå håper EN SCUM fansen at Looserpoolskal vinne CL og at UEFA skal gi Looserpool en ekstra plass i neste års CL, slik at 8 plassen skal få UEFA plass Sjekk/Les innlegget til Oliver Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted May 9, 2005 Report Share Posted May 9, 2005 Desperasjonen sprer seg hos Spudz. Er det ikke bedre om de venter et år. De har jo selv uttalt at med Jol fra start, ville de ha ligget mye høyere på tabellen. Derfor kan de vel like gjerne vente et år på den gjeveste turneringen? Intertoto er jo ikke for storlagene!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Viggo Viking Posted May 9, 2005 Report Share Posted May 9, 2005 Desperasjonen sprer seg hos Spudz. Er det ikke bedre om de venter et år. De har jo selv uttalt at med Jol fra start, ville de ha ligget mye høyere på tabellen. Derfor kan de vel like gjerne vente et år på den gjeveste turneringen? Intertoto er jo ikke for storlagene!! 8354[/snapback] Vel, et eksmplar av Spudz-fansen har et mer realistisk syn: "...Syntes vi ofte overvurderer spillerne våre, og tror alle sammen er mye bedre enn de kanskje er". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted May 9, 2005 Report Share Posted May 9, 2005 Og nå håper EN SCUM fansen at Looserpoolskal vinne CL og at UEFA skal gi Looserpool en ekstra plass i neste års CL, slik at 8 plassen skal få UEFA plass Sjekk/Les innlegget til Oliver 8315[/snapback] Da har de altså ikke skjønt at 8. plassen faktisk gir Uefa-cup....England har med 4 lag i Uefa-cup. Plassen fra ligacupen blir omgjort til en plasseringsplass, etter som det var Chelsea som vant, mens plassen fra FA-cupen også blir omgjort til en plasseringsplass, etter som United og Arsenal skal spille CL. Dermed blir det Uefa-cup på de lagene som ligger på 5-8 plass. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkampboy Posted May 10, 2005 Report Share Posted May 10, 2005 http://www.tottenhamsvenner.no/modules.php...der=asc&start=0 Et festlig diskusjonstema blant spudz-tilhengerene! De er så misunnelige at selv Liverpools misunnelse til Evertons CL plass kommer i skyggen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
piscator Posted May 10, 2005 Report Share Posted May 10, 2005 ah, hvilken festlig diskusjon. det er det jeg har sagt; Tottenham og deres fans er tragikomiske, og gir oss så mye underholdning at det er omtrent umulig å mislike dem, eller hva Toggen? For en morsom gjeng!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted May 10, 2005 Report Share Posted May 10, 2005 Følgende sitat er hentet fra TV-forumet. Er skrevet midt i sesongen, men fortjener å bli tatt frem igjen: Når vi møter RBK i CL om et par år (dersom de klarer å kvalifisere seg)... Får ikke teksten til å stemme. Blir mer riktig dersom de erstattes med vi, og seg erstattes med oss. RBK har da tross alt vært fast inventar i denne turneringen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toggen Posted May 13, 2005 Report Share Posted May 13, 2005 Lest i en artikkel Guardian tirsdag denne uken: "The Spurs fans don't need to renew their passports before next season either". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted May 15, 2005 Report Share Posted May 15, 2005 Ja, ja sier jeg; 9 plass er da ikke så galt! Spurs are going places! Uddevalla i pre-season ser det ut som!!! Joooool og Frankie er MAGISKE! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts