Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Man skal jo ikke le av de som ligger ned, eller...? :)

7055[/snapback]

 

 

De har ligget nede så lenge, så det er helt i orden!

 

Fyttigrisen så dårlig Spurs er! Fatter ikke at de allerede har tatt poeng nok til å klare seg i PL.

Link to comment
Share on other sites

sitat TV:

 

"hadde vi levert opp mot årsbeste hadde vi faen meg knust dette arsenal-laget 5-0. at dei ligge så høgt på tabellen er vel først og fremst et resultat av all albue- og filme-treninga, og en viss Thierry Henry.

 

skuffande innsats idag, likevel følte eg at tapet var urettferdig."

 

Herlig å lese slikt! :) :D

Link to comment
Share on other sites

sitat TV:

 

"hadde vi levert opp mot årsbeste hadde vi faen meg knust dette arsenal-laget 5-0. at dei ligge så høgt på tabellen er vel først og fremst et resultat av all albue- og filme-treninga, og en viss Thierry Henry.

 

skuffande innsats idag, likevel følte eg at tapet var urettferdig."

 

Herlig å lese slikt!  :)  :D

7065[/snapback]

 

 

Den tok kaka! Tydelig at lillebror ser opp til oss men ikke vil innrømme det. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Godt å se at spurs driter seg ut igjen. Utenfor E-cup for øyeblikket  :huh:

8155[/snapback]

 

Neste år ler du ikke. Europa er innen rekkevide, og da snakker vi Champions League. Hentet fra TV-forumet:

 

Jeg leste på Glory-Glory at om sesongen hadde startet da Jol tok over, så hadde vi ligget på 4 plass, og dette var facts som ble diskutert på Sky Sports (TV). Jol er kongen, og jeg er stolt over det vi har prestert i år. Hvor ofte pleier ikke vi å se fram til neste sesong i januar? I år har vi kjempet til siste slutt!

 

Gruer meg voldsomt til neste sesong. Tror de har noe stort på gang!

 

:D

Link to comment
Share on other sites

Godt å se at spurs driter seg ut igjen. Utenfor E-cup for øyeblikket :lol:

8155[/snapback]

 

Neste år ler du ikke. Europa er innen rekkevide, og da snakker vi Champions League. Hentet fra TV-forumet:

 

Jeg leste på Glory-Glory at om sesongen hadde startet da Jol tok over, så hadde vi ligget på 4 plass, og dette var facts som ble diskutert på Sky Sports (TV). Jol er kongen, og jeg er stolt over det vi har prestert i år. Hvor ofte pleier ikke vi å se fram til neste sesong i januar? I år har vi kjempet til siste slutt!

 

Gruer meg voldsomt til neste sesong. Tror de har noe stort på gang!

 

:D

8160[/snapback]

*gjesp*

 

Yidsa lærer aldri.

Link to comment
Share on other sites

Desperasjonen sprer seg hos Spudz. Er det ikke bedre om de venter et år. De har jo selv uttalt at med Jol fra start, ville de ha ligget mye høyere på tabellen. Derfor kan de vel like gjerne vente et år på den gjeveste turneringen? Intertoto er jo ikke for storlagene!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Desperasjonen sprer seg hos Spudz. Er det ikke bedre om de venter et år. De har jo selv uttalt at med Jol fra start, ville de ha ligget mye høyere på tabellen. Derfor kan de vel like gjerne vente et år på den gjeveste turneringen? Intertoto er jo ikke for storlagene!!  :unsure:

8354[/snapback]

 

;) Vel, et eksmplar av Spudz-fansen har et mer realistisk syn:

 

"...Syntes vi ofte overvurderer spillerne våre, og tror alle sammen er mye bedre enn de kanskje er".

Link to comment
Share on other sites

Og nå håper EN SCUM fansen at Looserpoolskal vinne CL og at UEFA skal gi Looserpool en ekstra plass i neste års CL, slik at 8 plassen skal få UEFA plass ;)

Sjekk/Les innlegget til Oliver :unsure:

8315[/snapback]

 

Da har de altså ikke skjønt at 8. plassen faktisk gir Uefa-cup....England har med 4 lag i Uefa-cup. Plassen fra ligacupen blir omgjort til en plasseringsplass, etter som det var Chelsea som vant, mens plassen fra FA-cupen også blir omgjort til en plasseringsplass, etter som United og Arsenal skal spille CL. Dermed blir det Uefa-cup på de lagene som ligger på 5-8 plass.

Link to comment
Share on other sites

Følgende sitat er hentet fra TV-forumet. Er skrevet midt i sesongen, men fortjener å bli tatt frem igjen:

 

Når vi møter RBK i CL om et par år (dersom de klarer å kvalifisere seg)...

 

Får ikke teksten til å stemme. Blir mer riktig dersom de erstattes med vi, og seg erstattes med oss. RBK har da tross alt vært fast inventar i denne turneringen.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...