Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Jeg har ikke kommet så langt i tråden ennå ,men dette var da et klassisk innlegg:

 

NÅ ER DET FAEN MEG NOK!!!!!!! DRITT LEI AV AT DRITTNISSER SOM IKKE HAR NOEN FØLELSER FOR KLUBBEN,ELLER KARAKTER NOK TIL Å VÆRE ÆRLIGE SKL ØDELEGGE FOR OSS HELE TIDEN. VI HADDE NOE PÅ GANG............. MÅTTE ARNESEN BRENNE I HELVETE OG LA OSS FOR GUDS SKYLD FÅ INN NOEN SOM ER O G LEVER SPURS,SOM ER ORDENTLIG PATRIOTER,SOM LEVER OG DØR FOR OSS.

JEG ER SIKKER PÅ AT 20 STK FRA PARK LANE KUNNE STYRT DENNA KLUBBEN BEDRE OG LENGER ENN DET SOM GANG ETTER GANG SKJER MED OSS!

 

FÅ INN FANSA,DREP SCUMSA! OG ARNESEN ER EN PENGEGRISK FITTE!!!

HÅPER VI IALLEFALL FÅR MASSE PENGER FOR HAN OG AT CHELSKI FITTE SCUM HORE LAG FÅR BØTER SOM HAN HALVFEITE PEDOFILE RUSSERN VIRKELIG FÅR SVI PÅ PUNGEN.... HÅPER OXO HAN FÅR ALLE VERDENS KJØNNSYKDOMMER SÅ HAN KAN BRENNE FRA BALLA OG UT! FAEN FOR EN DRITT!!!!!!!! ÅH NÅ MISTA JEG FEAN MEG MYE INTERRESEN FOR FOTBALL AZZ,DRITT LEI AT PENGER STYRER ALT!!!!!! FÅ INN FANSA ISTEDEN

 

DØ ARNESEN DIN UTRO HORE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

Et klasseinnlegg!!!! :D :huh: B)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke kommet så langt i tråden ennå ,men dette var da et klassisk innlegg:

 

NÅ ER DET FAEN MEG NOK!!!!!!! DRITT LEI AV AT DRITTNISSER SOM IKKE HAR NOEN FØLELSER FOR KLUBBEN,ELLER KARAKTER NOK TIL Å VÆRE ÆRLIGE SKL ØDELEGGE FOR OSS HELE TIDEN. VI HADDE NOE PÅ GANG............. MÅTTE ARNESEN BRENNE I HELVETE OG LA OSS FOR GUDS SKYLD FÅ INN NOEN SOM ER O G LEVER SPURS,SOM ER ORDENTLIG PATRIOTER,SOM LEVER OG DØR FOR OSS.

JEG ER SIKKER PÅ AT 20 STK FRA PARK LANE KUNNE STYRT DENNA KLUBBEN BEDRE OG LENGER ENN DET SOM GANG ETTER GANG SKJER MED OSS!

 

FÅ INN FANSA,DREP SCUMSA! OG ARNESEN ER EN PENGEGRISK FITTE!!!

HÅPER VI IALLEFALL FÅR MASSE PENGER FOR HAN OG AT CHELSKI FITTE SCUM HORE LAG FÅR BØTER SOM HAN HALVFEITE PEDOFILE RUSSERN VIRKELIG FÅR SVI PÅ PUNGEN.... HÅPER OXO HAN FÅR ALLE VERDENS KJØNNSYKDOMMER SÅ HAN KAN BRENNE FRA BALLA OG UT! FAEN FOR EN DRITT!!!!!!!! ÅH NÅ MISTA JEG FEAN MEG MYE INTERRESEN FOR FOTBALL AZZ,DRITT LEI AT PENGER STYRER ALT!!!!!! FÅ INN FANSA ISTEDEN

 

DØ ARNESEN DIN UTRO HORE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

Et klasseinnlegg!!!! :blink: :huh: :D

10930[/snapback]

 

Jo da, denne var det virkelig klasse over. Helt klart en forbanna fyr dette ;)

 

Både Spudz og Arsenal har gått på en aldri så liten smell når det gjelder triksene til Chelsea. Det er faktisk beklagelig, men tonen på TV-forumet er på en annen planet i forhold til vårt eget forum. TV-forumet imponerer med en rekke sterke gloser :P

Link to comment
Share on other sites

Guest JimmyOek

Klarer dere virkelig å flire av dette også? Vi ser her hvor fotballen bærer hen, og hvordan Chelskij tror de kan gjøre akkurat som de vil på grunn av møkkete mafiapenger og sitt pimsptyle varemerke i fotballverden. Dette er helt absurd, alt kan kjøpes, det gjelder ikke bare elementer i vår klubb, dette gjelder overalt, også hos dere.

 

Gleder meg forresten til se hvilken rolle Fran*ie får hos slummen. Skal han gi Mourinho beskjed om hvem som skal kjøpes? Hvor vanskelig er det å finsikte spillerkjøpene til spillere som allerde er i verdenstoppen? Eventuelt talenter som hele fotballverden vet om fra før? Nei Fran*, her får du virkelig utspillt din rolle og brukt dine evner til det fulle :blink:

 

Youre a fu**ing traitor, Arnes*n!

Link to comment
Share on other sites

Klarer dere virkelig å flire av dette også? Vi ser her hvor fotballen bærer hen, og hvordan Chelskij tror de kan gjøre akkurat som de vil på grunn av møkkete mafiapenger og sitt pimsptyle varemerke i fotballverden. Dette er helt absurd, alt kan kjøpes, det gjelder ikke bare elementer i vår klubb, dette gjelder overalt, også hos dere.

 

Gleder meg forresten til se hvilken rolle Fran*ie får hos slummen. Skal han gi Mourinho beskjed om hvem som skal kjøpes? Hvor vanskelig er det å finsikte spillerkjøpene til spillere som allerde er i verdenstoppen? Eventuelt talenter som hele fotballverden vet om fra før? Nei Fran*, her får du virkelig utspillt din rolle og brukt dine evner til det fulle  :blink:

 

Youre a fu**ing traitor, Arnes*n!

10951[/snapback]

 

I krig og kjærlighet er det meste tillatt, Jimmy boy! Og forholdet mellom våre klubber kan vel ikke akkurat betegnes som kjærlighet, eller? :huh:

Link to comment
Share on other sites

Men, i all rettferdighet, jeg skal gladelig innrømme at hadde jeg vært yid nå, så hadde også jeg vært forbannet. Skikkelig forbannet.

 

Av to spesifikke grunner; den ene er at det er Chelsea som igjen går og forsøpler stien. Og nummer to; det er greit at lojalitetsbegrepet har sine helt klare begrensninger, det ser vi jo til stadighet, men enkelte nøkkelposisjoner KREVER faktisk talt mer lojalitet enn andre. Frank Arnesen`s sportsdirektørstilling i Tottenham er vitterlig en slik posisjon. Spesielt etter all den turbulensen som faktisk talt har vært i N17 i nærmere 15 år. Klubben har i beste fall stått på stedet hvil. Og var nå LANGT bak de beste. Et av de viktigste ellementene i Arnesen`s kontrakt måtte utvilsomt være et punkt om å tenke langsiktig, og at den som faktisk talt skulle bygge opp denne langsiktigheten måtte være lojal overfor både den spesifikke oppgaven,og klubben. Så joda, at yids`en i dag er fly forbanna på en danske, OG Chelsea, har jeg usedvanlig stor forståelse for.

Link to comment
Share on other sites

Ja, Chaz er sliter litt selv med å se humoren i det her altså... Forstår forsåvidt at dere synes det er storeveis moro at Tottenham er forbanna, men jeg er mest forbanna over Chelsea og den grenseløse arrogansen som det laget tillater seg... Fy faen så provosert jeg blir når jeg leser sånne ting.. Hva i allverden er hensikten med regler hvis de med mest penger kan bryte dem uten å bli straffet... 300.000 pund tjener jo Chelsea litt inn igjen (Cole), så her må de straffes så det svir..Eneste som hjelper er karantener eller poengtrekk..

 

At noen ler av Tottenham har jeg en liten forståelse for, men om dette med Arnesen stemmer så står fotballen foran betydelige problemer om det noen gang skal bli et rettferdig spill.... Bandittmetodene til Chelsea fungerer kanskje i Russland, men dra faen ikke den dritten inn i engelsk fotball.. Chelsea plager meg nå mer enn noe annet lag i verden... Tottenham spiller i alle fall etter samme reglene som oss andre....

Link to comment
Share on other sites

Guest JimmyOek

Dere nevner jo akkurat det som er problemet her. Chelskij opptrer akkurat som det passer dem og det hele ender med at de, etter å ha betalt pøkk og ingenting i bøter, oppnår akkurat det de vil.

 

Nå har de mest sannsynlig fratatt dere Englands beste venstreback, og i skrivende stund rives Frank Arnesen, verdens mest annerkjente spillerutvikkler og en perfekt DOF, ut av WHL.

 

At et liten fanløs, sjarmløs og tradisjonsløs klubb som Chelsea, som har fått ALT gratis, får så mye makt at de river i stykker rivalene rundt seg av den fucked up grunnen at konsekvensen ikke betyr en dritt for dem likevel, er helt hinsides! Det må skje ting. Chelsea må svi, og det må svi hardt. Folk må forstå at det ikke nytter å kreve denne klubben for penger, det blir som å kreve Svartehavet for 3 liter saltvann som straff for at vannet har strukket seg for langt opp mot stranden.

 

Og når det gjelder Fran*ie, han er glemt for min del. Han dolker oss i ryggen på en måte vi ikke har opplevt siden, ja dere vet vel hvilken sak jeg sikter til... Han vil aldri bli tilgitt, og kan brenne i helvete.

 

Mitt tips til FA er at de må straffe både Chelsea, Cole og Arnes*n hardt, ikke med penger, men andre middler som svir og viser at regler ikke er til for å brytes.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Aron Lennon klar for Tottenham for kun 1 m.p

 

Godt kjøp

11837[/snapback]

Registrerte du deg på forumet for å opplyse om det? <_<

 

Vil kalle dette et like bra kjøp som dei andre 100-vis av kjøpa dei har hatt dei siste åra. Hever ikkje laget spesielt på nokon måte - stadfester middelmådigheten.

Link to comment
Share on other sites

Guest toretang

Tjaa...Er jo ofte innom og titter på hva dere har å si så da kunne jeg vel registere meg og.Hørt noe om at Spurs fans som er åpen om det her inne har lov til å skrive litt så.

 

Jeg tror du tar feil..Lennon er et kjempetalent og det er slik Tottenham må jobbe om vi skal komme oss til toppen igjen.Vi har ikke penger eller rykte til å hente de aller beste.Derfor henter vi Lennon,Huddlestone osv som garantert kommer til å bli store!

 

Men vi må vente litt..Vi er i toppen snart! <_<

Link to comment
Share on other sites

Guest toretang

Mulig ingen garanti men garanti finnes ikke i fotball..Selvom om man henter Veron,Diouf og Rebrov for den saks skyld så garanterer det ikke at dem lykkes!Det viser jo historien!

Link to comment
Share on other sites

Det er større sjanse for at ein etablert spelar blir ein hit i klubben enn ein ung urutinert. Så å sei at Huddlestone, Lennon osb. garantert kjem til å bli store forstår eg ikkje heilt.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...