Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Guest Jon-Halvor

Har ikke noe problem med Tottenham fans her inne så lenge de er åpne om det som Petter. Kan vi derimot ikke bare sparke ut denne Bombi som utgir seg for å være gooner?

 

Det blir en utrolig flott arena. Tragisk navn, snakk om å selge seg sjæl. Svært skuffende av styret.

305[/snapback]

Jeg jubler og er glad når laget vinner. Samtidig som jeg blir flau når det ikke er en eneste native på laget. Jeg undrer meg, var Bob låvedør Wilson den siste engelskmann på laget. Sorry folkens. Liker ikke utviklingen.

804[/snapback]

Gratulerer til de ansvarlige for websiden, bra jobba.  :D

 

Når det er sagt. Lite aktivitet her, litt kjedelig, men så er vi også gooners.  :P

809[/snapback]

Kjære dere. Vi spiller rævaball og vinner heldig på straffespark. Ok, hva kan man mer forvente. Men stolt. Ærlig talt.

2182[/snapback]

At vi skulle få en ny rådyr keeper er som å tro på julenissen med våre tradisjoner.  :)  Ingen stjernekeeper kommer til Highbury. Eneste som gjelder er at laget er godt nok til å presterer i Europa. Gjør vi det, da kan vi snakke om både stjernekeeper og andre stjerner.

2185[/snapback]

Ikke rart at han er opptatt av keepere. Har Arsenal noen gang hatt en virkelig stor en. Ja, vil dere si. Seaman, Ærlig talt, ok, stor i visse øyeblikk, men en tragedie når det gjaldt. Klarer vi å hevde oss i Europa kommer også stjernene til Arsenal. Også en såkalt stjernekeeper.

2188[/snapback]

Dere er så fordømt politisk korrekte.  :P

 

Seaman var god, ikke noe mer eller mindre. Verdensklasse i sine beste øyeblikk, så var også Nayim. Himmelen forby. God i sin helhet, men ikke noe mer. Det som forundrer meg hele tiden her inne er at alt er så bra, alle er så gode, vi er best i verden. Heia Bondevik. Opp med skylappene, vi har en lang vei å gå. Hva som var bra for 100 år siden duger ikke i dag. Det handler om å vinne, vinne stort (les pokaler).

2197[/snapback]

 

Og nå til slutt:

 

Vet ikke. Men forundrer meg heller ikke. Tottenham har alltid vært en mer high profile klubb enn oss. Selv ler jeg bare når vi banker dem, til tross for at de to eneste gangene jeg har sett derby oss i mellom, live, så har vi blitt most. Tror de reiser seg sakte og sikkert mot nye høyder. Greit for meg, liker dem faktisk.

2184[/snapback]

 

Bare et lite utvalg, og resten er ikke stort bedre. Hadde egentlig tenkt å be ham dra dit peppern gror etter 4-5 poster, det var jo allerede da klart at han ikke var gooner. Dette forumet suger nok som det er, vi trenger yids in disguise til å prøve å gjøre det enda mer usaklig.

Link to comment
Share on other sites

Netto så stemmer det at Spurs har brukt mere penger, men Wenger har jo hatt litt inntekter også da. Anelka og Overmars gikk for god pris for å si det forsiktig.

 

Her som i alle andre tilfeller er det kun bottom line som teller. Spurs har belastet sine konti mer enn Arsenal på transfermarkedet siden Wenger kom til Arsenal. That's a fact!

2222[/snapback]

 

Det er ganske så artig med tall, særlig når de blir presentert på denne måten :D

Takk for bekreftelsen!

 

 

PS! Spurs har vel neppe dratt inn mange penger på salg av Teddy....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

OHHHHHHHHHHHHHHH mee GOOD for en GJENG

Hvordan kan man bli fan av et slikt lag???

Og har man 1st blitt fan,

Så børr man klare å følge laget sitt i medgang og motgang!!!!!

mao ikke slenge dritt til laget sitt eller IDOLENE sine når de går på blemmer mot andre dritt lag i PL , BLIKKCUPEN/ligacupen) eller FA Cupen;)

Link to comment
Share on other sites

Syns nesten synd på denne stakkaren. Han har innsett virkeligheten og skjønt hvor landet ligger:

 

"Vi må bare innse at det laget vi rår over i dag, ikke er bedre enn tabellposisjonen tilsier. Jeg skal i hvert fall for min egen helses skyld prøve å slutte å se på tabellen for å se hvor mange poeng det er opp til Europa. Får bare magesår av skuffelsene over å kaste bort muligheten hver gang vi kan klatre et par plasser.

Kjenner at jeg blir så engasjert og håpefull, at nedturene tar for mye på. Jeg må prøve å distansere meg litt en stund. Men det er så j...ig vanskelig!!"

 

Så sant så sant. Verden er rå og brutal. Vinner spudz to kamper på rad er de så optimisktiske og lykkelige. Gleden er som regel kortvarig. :huh: :) :D :D

Link to comment
Share on other sites

Å holde med Spurs er akkurat som å pisse i bukse.

3593[/snapback]

 

Og vi goonere ler så vi nesten holder på å pisse i buksa av hvor kuuult tragiske våre naboer er! Underholdende fotball har fått en helt ny mening med Tottenham! Spurs - The eleven stooges! :huh: :)

Link to comment
Share on other sites

Med gårsdagens seier har spurs mest sannsynlig allerede sikret plassen til neste års PL. Årets overraskelse med andre ord.

3856[/snapback]

 

Det har de nok, men Tottenham sjokkerer oss nok neppe med hverken nedrykk eller europa cup i år heller. Overraskelser er ikke noe som er synonymt med Tottenham. De er stabile som bare det, selv om inneværende sesong kan bli deres 3. beste poengfangst i Premier Leagues historie hvis de står på litt i innspurten.

 

2004 Nr. 14 med 45 poeng

2003 Nr. 10 med 50 poeng

2002 Nr. 9 med 50 poeng

2001 Nr. 12 med 49 poeng

2000 Nr. 10 med 53 poeng

1999 Nr. 11 med 47 poeng

1998 Nr. 14 med 44 poeng

1997 Nr. 10 med 46 poeng

1996 Nr. 8 med 61 poeng

1995 Nr. 7 med 62 poeng

1994 Nr. 15 med 45 poeng

1993 Nr. 8 med 59 poeng

 

Gjennomsnittet blir da omtrent 10. plass med 51 poeng. De ligger nå på 8. plass med 42 poeng etter 30 kamper. Det antyder en sluttsum på 53 poeng. Er vel omtrent som vanlig der i gården da. 0,05 poeng pr. kamp i variasjon fra gjennomsnittet er akseptabelt.

 

Managere og spillere kommer og går, men resultatene består!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...