Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Guest Martinchivers

Reaksjonene er helt på sin plass.

Rasiak er øyrikets absolutt dårligste spiss/fotballspiller og i går lignet vi på øyrikets dårligste fotballag. Nok om det.

 

Hvorfor er dere så intenst opptatt av hvordan vi oppfører oss på vårt eget forum etter et slikt tap? Jeg synes å erindre noen verbale slagsmål her inne etter noen grimme tap i inneværende sesong også? Engasjement er bra gutter.. men for noen som er så til de grader blaserte som dere så er det vel helt utelukket.

 

Så jeg sier som før, la oss telle opp i mai, la banteren pågå til da og la resultatene underveis tale for seg.

Link to comment
Share on other sites

Reaksjonene er helt på sin plass.

Rasiak er øyrikets absolutt dårligste spiss/fotballspiller og i går lignet vi på øyrikets dårligste fotballag. Nok om det.

 

Hvorfor er dere så intenst opptatt av hvordan vi oppfører oss på vårt eget forum etter et slikt tap? Jeg synes å erindre noen verbale slagsmål her inne etter noen grimme tap i inneværende sesong også? Engasjement er bra gutter.. men for noen som er så til de grader blaserte som dere så er det vel helt utelukket.

 

Så jeg sier som før, la oss telle opp i mai, la banteren pågå til da og la resultatene underveis tale for seg.

38682[/snapback]

 

Sier DU at vi skal telle opp i mai, Martin???? :D Det er vel faktisk talt noe vi har påpekt helt sin første spark på ballen denne sesongen.

 

Og er vi alene om å være så "intenst opptatt av dere"? Det er bare å sjekke følgende tråd; http://www.tottenhamsvenner.no/modules.php...iewtopic&t=5741 fra ende til annen, så ser en at det helt "like eins" på deres forum. Så der kom du med en virkelig klassisk selvmotsigelse.

 

Denne store forskjellen på våre to tråder er at vi ler av dere, mens dere stort sett banner oss nord og ned. Og akkurat den situasjonen trives vi UTMERKET med! :D

 

Sist setningen din er jeg skjønt enig i, vi " lar banteren gå", det er denne tråden, og kommentaren etter gårsdagens MEGAOPPLEVELSE, et glimrende eksempel på! :D

 

Normality has NEARLY been restored! St. Totteringhamsday kommer nok i år også skal du se! :P

 

Hils Petter`n, btw!

Link to comment
Share on other sites

Sier DU at vi skal telle opp i mai, Martin???? :D Det er vel faktisk talt noe vi har påpekt helt sin første spark på ballen denne sesongen.

..

Denne store forskjellen på våre to tråder er at vi ler av dere, mens dere stort sett banner oss nord og ned. Og akkurat den situasjonen trives vi UTMERKET med!

..

Sist setningen din er jeg skjønt enig i, vi " lar banteren gå", det er denne tråden, og kommentaren etter gårsdagens MEGAOPPLEVELSE, et glimrende eksempel på!

...

Normality has NEARLY been restored! St. Totteringhamsday kommer nok i år også skal du se!

38685[/snapback]

 

Det er faktisk ganske komisk at en yid plutselig har kommet frem til at vi teller opp i mai. Ser ikke bort fra at det siste Nord-London derbyet på THOF kan komme til å bli avgjørende, og at St.Totteringsday kommer nettopp da...! :D Og la oss fortsette med den (relativt) vennligsinnede harselasen. For du har helt rett Chaz at den store forskjellen på yids og goonere er at goonere stort sett ler av yidsen, mens mange yids tydeligvis er veldig aggressive overfor oss goonere, noe som jo gir oss grunn til å le enda mer...! :D ;) :P

 

Og btw Chaz, du har nok muligens rett i at rent psykologisk betyr gårsdagens resultat mer enn Arsenals massakre mot Boro, og at dette kan gi større ringvirkninger utover våren. Nå er jo sesongen plutselig spennende igjen... ;)

Link to comment
Share on other sites

Helt riktig, Piscator. Og i min litt enfoldige verden så er drømmescenariet mitt når det gjelder avslutningen på sesongen, som følger:

 

Det har tetnet seg til i PL. Bak Chelsea vel og merke. Det er flere lag som kjemper om CL og UEFA cup plasser. Arsenal slår Wigan på hjemmebane, i klubbens siste kamp på The home of Football. Og med det sikrer en 3 plass. I Øst-London, nærmere bestemt på Boleyn Ground ukjempes en meget viktig match. Hjemmelaget vinner med et mål på overtid, scoret av Teddy Sherringham. Og med den scoringen sikrer The Hammers seg den siste UEFA cup plassen, på bekostning av motstanderen, nemlig den lille, søte naboen vår!

 

Og noen dager senere slår vi Chelsea i finalen i CL........

 

And Teddy`s STILL a cunt!!! :D :D :D

 

Umulig? Ikke i det hele tatt. Sansynlig? Vel, vel....men man kan fremdeles drømme, ikke sant? :P

 

Hvis SÅ skjer, DA skal det bli VIRKELIG morsomt å berike seg på skribleriene på TV forumet! :P ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Limer inn et innlegg jeg hadde i en annen tråd i går. Opplevelsen var en sann fryd:

 

Var på Bohemen i kveld og så med egne øyne et så svakt spurs-lag at jeg nesten måtte le. Det morsomste var dog at spurs tilhengerene hylte mer etter svake Rasiak berøringer enn etter målet de slipper inn etter 90 min og 50 sek. Snakk om å støtte eget lag.. De kritiske røster på dette forumet er rene søndagsskolen i forhold til de latterlige naboene våre.

Og som så ofte før- en dårlig dag blir ofte reddet av Tottenham og deres utrolige evne til å tape kamper :D

Link to comment
Share on other sites

Og i min litt enfoldige verden så er drømmescenariet mitt når det gjelder avslutningen på sesongen, som følger: Det har tetnet seg til i PL. Bak Chelsea vel og merke. Det er flere lag som kjemper om CL og UEFA cup plasser. Arsenal slår Wigan på hjemmebane, i klubbens siste kamp på The home of Football. Og med det sikrer en 3 plass. I Øst-London, nærmere bestemt på Boleyn Ground ukjempes en meget viktig match. Hjemmelaget vinner med et mål på overtid, scoret av Teddy Sherringham. Og med den scoringen sikrer The Hammers seg den siste UEFA cup plassen, på bekostning av motstanderen, nemlig den lille, søte naboen vår! Og noen dager senere slår vi Chelsea i finalen i CL........

38698[/snapback]

 

AMEN! Dette er jo mer enn tre ønsker på en gang det Chaz, er det mulig da? :D :D Jeg også skulle gjerne se reaksjonene fra spurserne etterpå...

Link to comment
Share on other sites

Guest Martinchivers

Bare for å få det på bordet med en gang; Jeg har da aldri ment noe annet enn at opptelling i mai er det alt koker ned til.

 

Og Brekke. Banter er jeg alltid med på, det vet du da alt om. Det begynner dog bli en del år siden du ringte meg på jobb for å lodde stemningen foran vår ligastart mot Everton, og om jeg fryktet Wayne Rooney..

 

En ting til. Det må være mulig for meg å kommentere deres skriblerier uten å bli konfrontert med hva ALLE medlemmene på TV skriver.

Link to comment
Share on other sites

Skrevet av "Puckern" på TV:

For øyeblikket er vi ikke bedre enn WBA, Birmingham osv

Haha!!!!

Også denne: Skrevet av Anders på TV:

Selv om Tottenham er dårlige trenger vi ikke en dårlig kommentator.

 

Skrevet av "KongKeane" på TV:

Rasiak kan sikkert forbli i klubben, men det som vaskepersonell.

 

Bare å sjekke denne tråden for flere "morsomme" kommentarer!! :)

 

http://www.tottenhamsvenner.no/modules.php...=6493&start=120

Link to comment
Share on other sites

Bare for å få det på bordet med en gang; Jeg har da aldri ment noe annet enn at opptelling i mai er det alt koker ned til.

 

Og Brekke. Banter er jeg alltid med på, det vet du da alt om. Det begynner dog bli en del år siden du ringte meg på jobb for å lodde stemningen foran vår ligastart mot Everton, og om jeg fryktet Wayne Rooney..

 

En ting til. Det må være mulig for meg å kommentere deres skriblerier uten å bli konfrontert med hva ALLE medlemmene på TV skriver.

38724[/snapback]

 

Jada Martin, det er sant det. Og til tross for mine harseleringer, og generaliseringer, så har jeg stor respekt for MANGE Tottenham supportere, både du og broderen er blant disse, bare så det er sagt. Men poenget er, at på et aktivt debattfora, så blir det fryktelig vanskelig å IKKE generalisere. Spesielt når det omhandler naboen. :) Man kan ikke hele tiden referere til hvem man har respekt for, ei heller hvem man ikke respekterer. Og du har aldri sett meg skrive at "alle yids er mongo`er", har du det? You zee ze point?

 

Og i all rettferdighet, undertegnede har med navn og det hele blitt harselert med inne på TV forumet. Ikke at det bryr meg allverden, så "stien" er ikke akkurat stueren å den fronten inne hos dere. Men som sagt; gir man, så man også tåle å få tilbake. Sånn er nå engang verden. Og det har jeg avfunnet meg med.

 

Jobber du samme plassen, btw?

Link to comment
Share on other sites

Jeg kom over et innlegg når jeg var ute på røvertokt på TV-forumet:

 

...dersom alle spillerne vi har vært linket til hadde havnet hos oss:

 

------------------------------Francesc Arnau-----------------------------------

 

Glen Johnson------------Igor Tudor--------Collocini-------Marek Jankulovski

 

 

David Beckham------Pablo Aimar-------Rivaldo-----Arjen Robben

 

 

----------------Andrei Shevshenko-------------Ronaldo-----------------------

 

 

Benk: Trainios Dellas, Tomas Rosicky, Santiago Solari, Fernando Torres

 

Kan jo nevne Van Bommel, Javier Saviola, Scott Parker, Kieron Dyer, Owen Hargreaves, Julio Baptista, Luis Figo

 

 

Hvem ville du hatt med på ditt "nesten-Spurs"-lag? Mange gamle rykter jeg har glemt vet jeg...

 

Latterlig mener jeg! :)

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb
Skrevet av "Puckern" på TV:
For øyeblikket er vi ikke bedre enn WBA, Birmingham osv

Haha!!!!

Også denne: Skrevet av Anders på TV:

Selv om Tottenham er dårlige trenger vi ikke en dårlig kommentator.

 

Skrevet av "KongKeane" på TV:

Rasiak kan sikkert forbli i klubben, men det som vaskepersonell.

 

Bare å sjekke denne tråden for flere "morsomme" kommentarer!! :)

 

http://www.tottenhamsvenner.no/modules.php...=6493&start=120

38730[/snapback]

 

lolollololo....tottenham fans som sier at tottenham er dårlige:D:D:D ja, nå har jeg sette det også ;P

Link to comment
Share on other sites

Guest BC_The_Yid
Det ble en nedtur spudzer, men gleden jeg hadde i går kan dere ikke ta fra meg!  :P

 

Like langt folkens!

39161[/snapback]

 

Jepp, vi er like langt. Vi dreit oss ut i går, dere dreit dere ut i dag. Rart åssen fotballen er, det er det som gjør det så fasinerende ;)

Moro med poengtap for United, Chelscum og Bassenget da ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest BC_The_Yid
Hoho, 2-0 Zamora.

 

 

Thanks a lot Tottenham reject :P

38909[/snapback]

 

For å ikke glemme Ethers ;)

39130[/snapback]

 

What goes round, comes round. Det skjer mye på 24 timer, gitt! Jeg står oppreist yids, fyr løs! ;)

39180[/snapback]

 

 

Jeg for min del trenger ikke å fyre løs noe mer for i kveld ;)

Nå skal jeg kvelde, med litt lettere sinn enn i går kveld.

God natt, goons!

Link to comment
Share on other sites

En ting til. Det må være mulig for meg å kommentere deres skriblerier uten å bli konfrontert med hva ALLE medlemmene på TV skriver.

38724[/snapback]

 

Just a follow up fra i går, Martin. :D

 

Så er jo noen av dem så dumme som brød!!!

 

Trodde ikke det fantes ett eneste Gooner fanmed fornuft, men du har tydeligvis en kamerat med ett snev av det

 

Tippern skrev:

Ljungberg liker vel å bli lagt ned...... 

 

 

På følelsen at det skjer ofte i Scum garderoben....

 

Bare å lese massevis av mere humor på www.gunners.no

 

Det morsomme er at de "disset" våre reaksjoner i går...Jeg ler så jeg griner.For en dobbeltmoral!

 

2-3 da...litt spenning...Men alle Scum fansen har jo lagt seg!!!

 

Dette er noen FÅ av innleggene i løpet av det siste halve døgnet, Martin. Og tråden økte faktisk talt med over 4 sider. Ja, faktisk talt var det noen som rett og slett brukte den som kamptråd. En Arsenal "kamptråd" på et Spurs forum! Har noe tilsvarende skjedd skjedd her inne? Never! Så i all rettferdighet, det blir svært vanskelig å IKKE GENERALISERE! You zee ze point?

 

Nei, med bakgrunn i ovenstående så tror jeg riktig så klokkeklart at jeg har dekning for min påstander om at vi ler av dere, og dere banner oss nord og ned. På generelt grunnlag selvsagt. Det er LETT å se hvem som er storebror og hvem som er lillebror i Nord-London. :P

 

Et annet tankekors er jo at et av TV`s styremedlem er med på "oppfyringen". Jeg ser på Tottenhamsvenner som en seriøs supporterklubb. Om enn ikke like seriøs som Arsenal Norway. Jeg tror jeg hadde reagert litt om et av våre styremedlem hadde fyrt opp like mye i debatten, som den nyss nevnte gjør. Og bare så det er sagt, det sier jeg som Arsenal supporter og privatperson, ikke som tidligere tillitsvalgt i gamle ASCN-SB.

 

Men, som en hovedkonklusjon på innleggene fra i går etter Fulham kampen, det blir veldig mye kampesteinskasting i glasshus å påstå at vi er "verre" enn dere i skribleriene vedrørende naboskapet. Jeg tror beviselig at jeg ganske så greit har bevist at det er stikk motsatt. En god del av dere (mini-generalisering) har store mindreverdighetskomplekser overfor oss. Og vi, noen av oss i det minste (mini-mini-generalisering) nyter situasjonen riktig så godt. Denne sesongens nedtur, og ikke minste siste uke`s traumatiske opplevelser til tross. Kan vi si oss enige om dette, Martin? ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Martinchivers

Chaz: Nei jeg bytta jobb for et par år siden. Hva med deg?

 

Og BTW like langt ja. Dette blir et rotterace og ingenting er bedre enn det.

Link to comment
Share on other sites

Guest Martinchivers
Jepp. Ut av møbelbransjen og inn i konsulentjungelen. Er du enig mitt forrige innlegg i denne tråden?

 

Rotterace blir det, men om det er så bra er jeg pokker ikke så sikker på. Men gårsdagen i frisk minne. :D

39270[/snapback]

 

Jeg mener det finnes ugress i begge regioner, selvsagt. Vi er da bare mennesker i to rimelig tilfeldig sammensatte grupperinger. Jeg har skrevet og ment mye om dette tidligere på deres gamle forum (les: N17 vs N5 debatten f.eks). Jeg tror det er vanskelig å lage et representativt utvalg og hevde at slik er vi og slik er dere. For å gjøre det må drøssevis med ytterligere egenskaper, sosial tilhørighet, alder, bosted etc ect legges til grunn. Jeg tror/vet det er lettere å skille mellom de som leser VG og de som leser Dagbladet for å si det sånn, enn å skille mellom Scum og Spurs fans. Jeg skulle tro at de store horder av fotballfans er samme ulla enten en holder med Godset, Vardeneset, Scum eller Spurs.

 

Jeg personlig klarer ikke alvorlig mene at "Alle Scum fans er mongoer" etc. Men på papiret kan jeg godt kaste ut slike "påstander" for morro skyld.

 

Så jeg legger herved denne død.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...