Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Guest talentløs

Det kan jeg svare på.

 

Jeg har vært Spurs fan siden 1997 og vært på 2 nord london derbyer.Snart 10 år som Tottenham fan er ikke dårlig når man er 17 år! :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

piscator: Ja dere har det vel veldig morsomt over nicket her.Hysterisk morsomt at noen kan kalle seg det.Jeg valgte sikkert det fordi jeg synes jeg selv er talentløs.Yes.*ler*.At dere henger dere opp i det sier bare litt men nok om det.

 

Hat ligger i fotballen enten du vil eller ikke.Jeg går med på at spillerene i Tottenham og Arsenal ikke hater hverandre.For eksempel er Defoe og A.Cole kamerater men her snakker jeg mest fra supporterenes side.I de nord london derbyene jeg har sittet ringside så har man kunnet merke hatet.Hvis du ikke har merket dette er du kanskje blåøyd.Jeg kan 100% stå for at jeg hater Arsenal.Jeg håper klubben,spillere og ledere går under.Det er en forbanna drittklubb som jeg ikke har noen ting til overs for.Derfor koser jeg og andre på tv seg når Arsenal taper.Og vi koser oss kanskje så mye at dere blir sytete og grinete men skal vi ta hensyn til dere altså?

 

Om vi kommer over dere på tabellen i år..Klart det,tviler du? :ph34r:'

39506[/snapback]

 

Hvorvidt du egentlig er talentløs kan jo ikke jeg vite, men du la hodet på blokka når du valgte nicket du gjorde. Når noe av det du har skrevet også står godt til nicket så er det ikke så rart folk synes det bærer litt preg av ufrivillig komikk. :D Ut over det er det ingen bad feeling fra min side.

 

Nei, jeg er ikke blåøyd, jeg er fullstendig klar over at det er hat i fotballen, og det skremmer meg at det som i utgangspunktet skal være moro og glede gir opphav til slikt hat. Ja, fotball er følelser, men hat? Nei, det hører ingen steds hjemme. Jeg leser av en av de andre postene at du er 17 år gammel, men uten å hovere over at du er ung, og uansett om jeg tar feil her, jeg anbefaler deg å sette deg ned å tenke igjennom ditt hat. Hvor kommer det fra? Er dette noe andre medfans har podet inn i hodet ditt? Husk på at hat først og fremst skader den som hater....

 

Jeg liker ikke Tottenham. De er en nærmest tragikomisk klubb, som har mye høyere tanker om seg selv enn det fins grunnlag for, og fans som lever i en drømmeverden. Likevel har jeg respekt for dem som motstander, og selv om jeg ikke liker spurs, jeg har da heller aldri følt noe hat overfor dem, derimot kanskje en smule medlidenhet i et svakt øyeblikk...? :(

 

Greit at dere koser dere når vi gjør det dårlig, det er jo som det bør være, og er jo rimelig gjensidig kan man si, men når en yid gir uttrykk for at goonere er sytete, så rinner vel ordtaket om den rette ræva som feis i hu.. Og du skal nok se at St.Totteringsday kommer i år også, trolig i det siste Nord-london derbyet på THOF! ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal komme tilbake til innlegget ditt senere, talentløs. Men kommer egentlig med bare to spørsmål, og dette er helt seriøst ment; hvor lenge har du vært Spurs supporter, og hvor mange lokaloppgjør har du sett? Gidder du svare ærlig på dette?

 

 

Blir du ikke litt flau engang når du skriver dette?

Er det virkelig så viktig får deg å påpeke at du har vært på så mange kamper? Får det deg til å føle deg så mye bedre enn alle andre? Jeg er sikker på at jeg har sett flere Spurs kamper(12 stk) enn de aller fleste andre goonerne her på forumet har sett av arsenal. Det betyr ikke at jeg bruker det mot dem i alle mulige diskusjoner.

 

Jeg flytter til nordøst London nå i August, og kommer til å skaffe meg sesongkort på både hjemme og bortekampene. Det betyr at jeg kommer til å ha sett flere kamper i England enn deg lenge før jeg har fyllt halvparten av alderen din.

Jeg håper for Guds skyld at jeg aldri blir så arrogant og overlegen som deg, til tross for at jeg får all denne såkalte "erfaringen" som du skryter av.

 

 

Up the lilywhites!

Link to comment
Share on other sites

Jeg liker ikke Tottenham. De er en nærmest tragikomisk klubb, som har mye høyere tanker om seg selv enn det fins grunnlag for, og fans som lever i en drømmeverden. Likevel har jeg respekt for dem som motstander, og selv om jeg ikke liker spurs, jeg har da heller aldri følt noe hat overfor dem, derimot kanskje en smule medlidenhet i et svakt øyeblikk...?  ;) 

 

 

Hvordan forklarer du da at flere tusen goonere synger "we hate tottenham" og "Stand up if you hate tottenham" når dere ikke engang spiller mot Spurs?

 

 

Det er mulig at du ikke hater Spurs. Ordet hat er uansett et definisjonsspørsmål. I den grad hat kan brukes i fotball, så hater jeg arse**l. Andre fotballklubber som feks West'am misliker jeg, men ikke hat. Hvis man derimot ser på det i et bredere perspektiv så hater jeg ikke arse**l i den grad man opplever hat i feks. krig.

 

Denne vrangforestillingen deres om at alle Spurs fans er aggresive og hater arse**l som pesten sjøl blir litt tåpelig. Spesielt når dere selv mener at dere har så mye "klasse" og bare flirer litt av Spurs av og til. Hvis det er sånn at alle goonere er sånn, hvorfor har jeg da blitt angrepet uprovosert i nord London av goonere kun fordi jeg har gått i Spurs drakt? Prøv å se ting i perspektiv, for mye av det som skrives her inne er ufattelig trangsynt. Jeg legger ikke skjul på at det er mange tullinger som holder med Tottenham, også inne på TV forumet. Dersom man ikke greier å se slikt i egne rekker, så mener jeg at man har et problem.

 

Debatten om hvorvidt dette forumet eller TV forumet er best synes jeg bare er tull. Det blir som å diskutere hvilken drakt som er finest. Vi synes selvsagt at drakta vår er finest, mens dere er uenig. Vi har mye større aktivitet på forumet vårt enn det dere har på deres, men det er på ingen måte noe kvalitetsstempel. Det som dog er faktum er at det florerer med tåpelig kommentarer både på TV forumet og her, spesielt etter lagene våre har tapt.

Link to comment
Share on other sites

Det kan jeg svare på.

 

Jeg har vært Spurs fan siden 1997 og vært på 2 nord london derbyer.Snart 10 år som Tottenham fan er ikke dårlig når man er 17 år! ;)

39513[/snapback]

 

Helt fint. Jeg var Arsenal supporter siden 1969 og har vært på 12 Arsenal-Spurs oppgjør, enten på Highbury eller på WHL. Ti seiere til Arsenal og to uavgjort.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan forklarer du da at flere tusen goonere synger "we hate tottenham" og "Stand up if you hate tottenham" når dere ikke engang spiller mot Spurs?

 

Det er mulig at du ikke hater Spurs. Ordet hat er uansett et definisjonsspørsmål. I den grad hat kan brukes i fotball, så hater jeg arse**l. Andre fotballklubber som feks West'am misliker jeg, men ikke hat. Hvis man derimot ser på det i et bredere perspektiv så hater jeg ikke arse**l i den grad man opplever hat i feks. krig.

 

Denne vrangforestillingen deres om at alle Spurs fans er aggresive og hater arse**l som pesten sjøl blir litt tåpelig. Spesielt når dere selv mener at dere har så mye "klasse" og bare flirer litt av Spurs av og til. Hvis det er sånn at alle goonere er sånn, hvorfor har jeg da blitt angrepet uprovosert i nord London av goonere kun fordi jeg har gått i Spurs drakt? Prøv å se ting i perspektiv, for mye av det som skrives her inne er ufattelig trangsynt. Jeg legger ikke skjul på at det er mange tullinger som holder med Tottenham, også inne på TV forumet. Dersom man ikke greier å se slikt i egne rekker, så mener jeg at man har et problem.

 

Debatten om hvorvidt dette forumet eller TV forumet er best synes jeg bare er tull. Det blir som å diskutere hvilken drakt som er finest. Vi synes selvsagt at drakta vår er finest, mens dere er uenig. Vi har mye større aktivitet på forumet vårt enn det dere har på deres, men det er på ingen måte noe kvalitetsstempel. Det som dog er faktum er at det florerer med tåpelig kommentarer både på TV forumet og her, spesielt etter lagene våre har tapt.

39538[/snapback]

 

Mye bra her Petter, og ja du har helt rett at "hat" (bevisst satt i hermetegn) i denne sammenheng er et definisjonsspørsmål. Naturligvis er det råtne epler i alle tønner, også vår. Og ja, aggresjonsnivået er nok høyere i Nord-London enn her i steinrøysa, og jeg gremmes over å høre at du er blitt angrepet av goonere. De gjør skam på oss! Når man synger hat-sanger overfor rivalene, så er det kanskje oppriktig fra noen, men jeg kan bare snakke for meg selv, og jeg innrømmer at jeg godt kan stemme i en slik sang, men det ligger aldri noe dypere bak. Det som er skremmende er at noen etter kampens hete, når man roer seg ned, kan kaldt og rolig og uprovosert (?) sitte å si at hatet er oppriktig. det er DA man er kommet langt ut på viddene. Jeg er enig i at en "Tuppen og Lillemor" krangel om hvilket forum som totalt sett er best (som om det skulle være noen tvil? ;) ) er bare tull, men selv om det er svarte får i hver leir, det kan da ikke være tvil om at totalt sett så er aggresjonsnivået på TV forumet overfor goonere MYE høyere enn motsatt vei, uten å derved si noen endelig dom over kvaliteten på de respektive fora, fordi det også avhenger av så mange andre faktorer.

Link to comment
Share on other sites

Mye bra her Petter, og ja du har helt rett at "hat" (bevisst satt i hermetegn) i denne sammenheng er et definisjonsspørsmål. Naturligvis er det råtne epler i alle tønner, også vår. Og ja, aggresjonsnivået er nok høyere i Nord-London enn her i steinrøysa, og jeg gremmes over å høre at du er blitt angrepet av goonere. De gjør skam på oss! Når man synger hat-sanger overfor rivalene, så er det kanskje oppriktig fra noen, men jeg kan bare snakke for meg selv, og jeg innrømmer at jeg godt kan stemme i en slik sang, men det ligger aldri noe dypere bak. Det som er skremmende er at noen etter kampens hete, når man roer seg ned, kan kaldt og rolig og uprovosert (?) sitte å si at hatet er oppriktig. det er DA man er kommet langt ut på viddene. Jeg er enig i at en "Tuppen og Lillemor" krangel om hvilket forum som totalt sett er best (som om det skulle være noen tvil?  ;) ) er bare tull, men selv om det er svarte får i hver leir, det kan da ikke være tvil om at totalt sett så er aggresjonsnivået på TV forumet overfor goonere MYE høyere enn motsatt vei, uten å derved si noen endelig dom over kvaliteten på de respektive fora, fordi det også avhenger av så mange andre faktorer.

39543[/snapback]

 

 

At aggresjonsnivået ovenfor rivalen er noe høyere på TV forumet har sannsynligvis en sammenheng med resultatene de siste 10 årene. Dette er en naturlig reaksjon. Gjennom 60-tallet og deler av 70/80/90 tallet var det motsatt ettersom vi var "storebror".

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal komme tilbake til innlegget ditt senere, talentløs. Men kommer egentlig med bare to spørsmål, og dette er helt seriøst ment; hvor lenge har du vært Spurs supporter, og hvor mange lokaloppgjør har du sett? Gidder du svare ærlig på dette?

 

 

Blir du ikke litt flau engang når du skriver dette?

Er det virkelig så viktig får deg å påpeke at du har vært på så mange kamper? Får det deg til å føle deg så mye bedre enn alle andre? Jeg er sikker på at jeg har sett flere Spurs kamper(12 stk) enn de aller fleste andre goonerne her på forumet har sett av arsenal. Det betyr ikke at jeg bruker det mot dem i alle mulige diskusjoner.

 

Jeg flytter til nordøst London nå i August, og kommer til å skaffe meg sesongkort på både hjemme og bortekampene. Det betyr at jeg kommer til å ha sett flere kamper i England enn deg lenge før jeg har fyllt halvparten av alderen din.

Jeg håper for Guds skyld at jeg aldri blir så arrogant og overlegen som deg, til tross for at jeg får all denne såkalte "erfaringen" som du skryter av.

 

 

Up the lilywhites!

39535[/snapback]

 

Nei Petter, jeg blir ikke flau. Det er ikke viktige å påpeke i det hele tatt men når vedkommende påstår at "Jeg orker ikke sitte her å si hvor mye av historien jeg kan eller hvor mange nord London derbyer jeg har vært på men jeg vedder på at jeg har vært på flere enn deg." så kunne jeg fort ha veddet, og samtidig vunnet veddemålet. Det er greit å liksom få fakta på bordet. Som så mange andre sier her; hat har ingenting i fotball å gjøre, selv ikke i Nord-London det har jeg sagt mer enn en gang. Og da er det greit at både jg og andre gjør talentløs oppmerksom på dette.

 

Jeg misliker Spurs, og mange av Spurs supporterne av hele mitt hjerte, men hate? Herregud, de som "hater" i en slik situasjon vet ikke hva hat betyr. Ei heller talentløs. Hat hat blitt et moteord. Jeg har Spurs supportere som noen av mine beste venner. Vi passer dog på å unngå å snakke engelsk fotball. Mange Spurs supportere er noe av de mest arrogante supportere jeg vet om. Og grunnen til den konklusjonen? Det er selvopplevd.

 

"Hvordan forklarer du da at flere tusen goonere synger "we hate tottenham" og "Stand up if you hate tottenham" når dere ikke engang spiller mot Spurs?" Dette viser bare hvor lite du kjenner til dybden og bredden i det engelske språket. Meningen av "hate" i denne settingen er veldig klar, det betyr hate som i mislike sterkt, ikke hate som i HATE. Men talentløs mener tydeligvis at han VIRKELIG HATER. Get real sier bare jeg!

 

Hva du gjør i Nord-London fra august av driter jeg i. Det interesserer meg midt i ryggen. Men, en ting skal du ha, du kan historien i motsetning til mange av dine medsupportere. Og du vil, noe også talentløs forhåpenligvis også vil, når dere blir litt mere tørre bak ørene forstå meningen i de skribleriene som vi "litt eldre" legger frem. Man blir hele tiden litt klokere med årene ser du! ;)

 

Avslutningvis Petter; når, sånn tidsepokemessig, var den siste perioden det var en god tone mellom våre to lags supportergrupper? Tar du den?

Link to comment
Share on other sites

 

At aggresjonsnivået ovenfor rivalen er noe høyere på TV forumet har sannsynligvis en sammenheng med resultatene de siste 10 årene. Dette er en naturlig reaksjon. Gjennom 60-tallet og deler av 70/80/90 tallet var det motsatt ettersom vi var "storebror".

39545[/snapback]

 

Hallo!!!! Earth is calling! De siste 10 årene? Si 20 så er vi nærmere sannheten.

Link to comment
Share on other sites

Guest talentløs

som petter sier så er det vel ikke så veldig rart at vi er litt større i kjeften for tiden.Det henger sammen med hva som har skjedd de siste årene.Vi har jo ikke hatt så mye å juble for i det siste og når vi har grunn til å juble så gjør vi det skikkelig.Det handler vel heller ikke så mye om aggresjon tror jeg.Er mere skadefryd etter alle disse årene med Gooneres skadefryd ovenfor oss.Jeg føler ikke noe aggresjon til Arsenal fans for å si det med andre ord.Det er ikke slik at jeg har lyst til å slå ned en tilfeldig mann i gata med Arsenal drakt.Jeg hater laget i den forstand at jeg ikke ønsker dem noe godt.For eksempel så hater jeg Lehman når han faker skader og spiller usportslig,jeg hater Lauren når han hopper opp og ned foran trynet på Misstelroy etter at han har brent straffespark og jeg hater Pires fordi han alltid senker oss.Definisjonen av hat kan så klart diskuteres.Noe kan være hat for enkelte som ikke er hat i det hele tatt for andre.hat kan være et sterkere ord for Olav Hansen enn for Lars Pettersen osv osv...Det er individuelt det der.

Link to comment
Share on other sites

Helt fint. Jeg var Arsenal supporter siden 1969 og har vært på 12 Arsenal-Spurs oppgjør, enten på Highbury eller på WHL. Ti seiere til Arsenal og to uavgjort.

39540[/snapback]

 

 

Hva så?

 

 

 

 

Å forklare dette med at "hate" har en annen betydning på Engelsk blir bare komisk. Den holder ikke. Men hvis du absolutt skal være vanskelig, så finnes det nok av supportersanger i Norge hvor ulike norske supporterklubber synger at de hater motstanderlaget. Sikkert også i Viking. Du mener jeg ikke "forstår dypden i det engelske språk". Med tanke på antall skrivefeil jeg har sett fra din side når du har forsøkt å skrive engelsk, så begynner jeg å lure.

 

Jeg forstår at du er ute etter å provosere meg med dette våset ditt om at "de eldste vet best". Det er flere år siden sist jeg ble provosert av innleggene dine. Nå ler jeg bare av deg, i likhet med resten av Tv forumet, VGD, AD(inkl de Spurs gutta som du mener er fine karer) og deler av ditt eget forum, nemlig gunners.no.

 

 

Når det gjelder det siste spørsmålet ditt så er det natulige svar slutten av 60-tallet. Det har alltid vært rivalisering mellom klubbene våre, men helt fram til 70-tallet var det vanlig at mange gikk på White Hart Lane en helg og på highbury neste helg. Om du skulle ha et annet svar på dette, så forandrer ikke det noen ting. Det har ingenting med saken å gjøre, men du er jo ute etter å "briefe" med kunnskapen din som vanlig. Begynner å bli litt kjedelig i lengden.

Link to comment
Share on other sites

 

At aggresjonsnivået ovenfor rivalen er noe høyere på TV forumet har sannsynligvis en sammenheng med resultatene de siste 10 årene. Dette er en naturlig reaksjon. Gjennom 60-tallet og deler av 70/80/90 tallet var det motsatt ettersom vi var "storebror".

39545[/snapback]

 

Hallo!!!! Earth is calling! De siste 10 årene? Si 20 så er vi nærmere sannheten.

39550[/snapback]

 

 

Vi havnet foran dere i 1995, og dere var på ingen måte noen "storebror" i Gazza, Lineker, Thordsvedt, Waddle perioden.

Link to comment
Share on other sites

Guest BC_The_Yid
Ordet hat er uansett et definisjonsspørsmål. I den grad hat kan brukes i fotball, så hater jeg arse**l. Andre fotballklubber som feks West'am misliker jeg, men ikke hat. Hvis man derimot ser på det i et bredere perspektiv så hater jeg ikke arse**l i den grad man opplever hat i feks. krig.

 

Kunne ikke sagt det bedre selv. Jeg hater arsenal, men ikke på samme måte som f.eks Palestinere hater Israelere. Got it? Hat er et definisjonsspørsmål.

 

Chaz, du sier at det ikke er hat mellom klubbene i nord-london. Og ikke av dere mot oss. Husker godt første gangen jeg var i London for å besøke mitt Mekka. Min far tok meg med i anledning for å se mitt favorittlag mot hans kjære Forest. Dette var i 1998, og vi bodde i Islington! Lite visste jeg på forhånd at dette var et rødt område, noe jeg fort merket. Som ung og ganske ekstatisk over å endelig være i London, brukte jeg mine nyinnkjøpte Spurs-effekter på vei hjem fra Spurs-store. Flere ganger fikk jeg utrivilige kommentarerer etter meg, men det var likevel ikke det værste. Selv om det var ganske så skummelt for en 17 år gammel gutt i London for første gang.

 

Neida, det skumleste var på vei hjem fra matchen, som Spurs vant 2-0. Samtidig tapte dere mot Wimbledon (dere kan tro det var jubel på WHL ;) ). Dette hadde tydligvis satt sitt preg på flere goonere, for på vei tilbake til Islington og undergrunnen Angel (tror det var den som lå nærmest hotellet), fikk jeg direkte trusler av en gjeng unge aggresive goonere. Tror det eneste som reddet meg der, var at jeg snakket litt gebokkent norsk-engelsk. De lot meg etterhvert være, men spyttet i hvertfall på jakka mi.

 

Så min godeste Chaz, hatet eksisterer i høyeste grad.

 

Har forresten sett to derbyer mellom våre to lag. 2-1 seieren i 1999 og 2-2 i 2004. Sistnevnte tok dere og sikret gullet ;)

 

Hatet eksisterer i høyeste grad under kampene, men jeg er sikker på at dett modererer seg litt når man kommer til en ny arbeidsuke. Tviler på at det er slåssing som preger mandagen derpå etter et derby på en plass hvor det jobber yids og goonere ;) Munnhuggeri kanskje, men det er jo bare moro.

Link to comment
Share on other sites

Guest talentløs

Det som imponerer meg mest her inne her følgende.

 

-Konklusjonene som trekkes på grunnlag av et eneste innlegg og nicket.

 

-Greit nok at de påpeker oppførsel på eget forum men når de skal blande seg inn i vår oppførsel på vårt eget forum blir dette for patetisk.

 

-konstantene "se ned på" holdning fordi man har vært på flere nord london derbyer eller er så og så gammel.

 

-Og ikke minst hvordan man påpeker selvmotsigelser uten å kunne henvise hvor selvmotsigelsene har funnet sted.

 

imponerende.

Link to comment
Share on other sites

Guest talentløs

Godt skrevet BC og Petter.

 

Dette hatet de påstår ikke finner sted finner jo sted mellom Klanen og Kanarifansen selv i lille Norge.Så kan vi heller diskutere styrken på ordet hat.Hat innen fotball er for eksempel ikke til å måle mellom hat i religion og krig.Men Chaz har vel svaret her og han.Kun fordi han har levd lengre.

Link to comment
Share on other sites

Godt skrevet BC og Petter.

 

Dette hatet de påstår ikke finner sted finner jo sted mellom Klanen og Kanarifansen selv i lille Norge.Så kan vi heller diskutere styrken på ordet hat.Hat innen fotball er for eksempel ikke til å måle mellom hat i religion og krig.Men Chaz har vel svaret her og han.Kun fordi han har levd lengre.

39564[/snapback]

 

Jepp, jeg har et svar, men i og med at både du og Petter til de grader fremstår som allvitere så tor jeg at jeg lar være å gi dere den "vide" forklaringen. En ting kan jeg i det minste si. "Hat" innebærer også sneversynthet.

 

Til Petter: Feil i forhold til tidsepoken. Det var "gemütlichheit" fra fredsdagene i 1945 og frem til midten/slutten av -50 årene. Før og etter dette har det vært "same old story". I større eller mindre grad. Resten av innlegget ditt gidder jeg ikke kommentere.

 

Så til dette "hatet". Ja det eksisterer nok. Men i BETYDELIG større grad i N17 enn i N5. Grunnen? Superiority i N5. Dere er lillebror, og vi ser ned på dere. Og vi ler. Både her på berget, og i London. Sånn er det bare.

Link to comment
Share on other sites

Godt skrevet BC og Petter.

 

Dette hatet de påstår ikke finner sted finner jo sted mellom Klanen og Kanarifansen selv i lille Norge.Så kan vi heller diskutere styrken på ordet hat.Hat innen fotball er for eksempel ikke til å måle mellom hat i religion og krig.Men Chaz har vel svaret her og han.Kun fordi han har levd lengre.

39564[/snapback]

 

Jepp, jeg har et svar, men i og med at både du og Petter til de grader fremstår som allvitere så tor jeg at jeg lar være å gi dere den "vide" forklaringen. En ting kan jeg i det minste si. "Hat" innebærer også sneversynthet.

 

Til Petter: Feil i forhold til tidsepoken. Det var "gemütlichheit" fra fredsdagene i 1945 og frem til midten/slutten av -50 årene. Før og etter dette har det vært "same old story". I større eller mindre grad. Resten av innlegget ditt gidder jeg ikke kommentere.

 

Så til dette "hatet". Ja det eksisterer nok. Men i BETYDELIG større grad i N17 enn i N5. Grunnen? Superiority i N5. Dere er lillebror, og vi ser ned på dere. Og vi ler. Både her på berget, og i London. Sånn er det bare.

39567[/snapback]

 

 

Nok en gang et tåpelig innlegg fra din side. Du har mer dobbeltmoral enn den største kristenfundamentalisten man kan tenke seg.

 

 

Det som er mest komisk er at den som skriver desidert mest om rivalen av samtlige gooners og Yids, er nettopp deg. Ingen er så opptatt av rivalen som deg. Derfor ler vi av deg når du sier at du egentlig ikke bryr deg om oss.

Link to comment
Share on other sites

Ha en knakende fin helg Petter, håper du ser lyset i egen tunnel. Nå begynner innleggene dine rett og slett bli en parodi. Vi har noen snåle skruer her inne, det skal gladelig innrømmes, men du tar snart kaka!

 

Btw; bør jeg registrere meg på TV forumet?

Link to comment
Share on other sites

Ha en knakende fin helg Petter, håper du ser lyset i egen tunnel. Nå begynner innleggene dine rett og slett bli en parodi. Vi har noen snåle skruer her inne, det skal gladelig innrømmes, men du tar snart kaka!

 

 

;) ;) ;) :D

 

 

 

God helg til deg også! Jeg stikker snart på vorspiel med poker, pils og Spurs sanger på høytalerne. Du får kose deg på Vg forumet resten av helgen ;)

Link to comment
Share on other sites

Ha en knakende fin helg Petter, håper du ser lyset i egen tunnel. Nå begynner innleggene dine rett og slett bli en parodi. Vi har noen snåle skruer her inne, det skal gladelig innrømmes, men du tar snart kaka!

 

 

;) ;) ;) :D

 

 

 

God helg til deg også! Jeg stikker snart på vorspiel med poker, pils og Spurs sanger på høytalerne. Du får kose deg på Vg forumet resten av helgen ;)

39572[/snapback]

 

Beklageligvis, etter biffen og et par glass rødvin, venter mer jobb. Noen må holde hjulene i gang i dette samfunnet. Sel på en fredagskveld. Men et innlegg eller to mellom presentasjon lagingen blir det nok plass til.

Link to comment
Share on other sites

Ganske artig diskusjon mellom FLERE Spurs supportere på DETTE forumet, og Chaz og Piscator.

 

Må le litt av den fanatiske holdningen til "gjestene", som skal si sin mening om hat.

Et bekrep som kan diskuteres til man tar sin siste åndedrag, og likvel ikke har kommet et hakk videre i sitt begrep.

Tror at dette kule utrykket om å hate naboen over alt på jord, er patetisk snakk. Uten de duellene mellom naboer i ny og ne, mister fotballen mye av sin sjarm. Altså; historien har skapt klubben og deres dueller mellom de to rivaliserende klubbene er en VIKTIG del i nettopp denne delen av fotballklubben og supporterlivet.

 

Jeg liker IKKE tottenham, men vil ikke at klubben skal bli oppløst. Jeg gleder meg hvert år når vi har større suksess enn dere, og det veier mer opp enn at dere IKKE hadde vært tilstede i fremtiden. Nei, denne rivaliseringen er en viktig del av klubben, supporterene og ikke minst til de nøytrale som ser og opplever kampene.

Uansett, jeg formelerer ikke dette som hat, men engasjement og følelser. Hat er ondskap, og fotballen passer ikke inn i den sjangeren.

 

 

 

 

Hva som er rett og galt på hva VI kan skrive på dette forumet om deres EGET forum, er vel vår egen sak??

Vi skriver IKKE på deres forum, selv om vi henviser til deres egne poster. Hvorfor da "talentløs" skal bruke så mye tid på selvmotsigelser på dette forumet skjønner jeg ikke

 

Chaz : unnskyld at jeg sier det men bør ikke du passe litt på seg selv og heller drite langt faen oppi om hva vi gjør på vårt forum??Hva som skjer hos oss angår vel ikke deg eller.Og hvis du er så imot at vi har det morsomt på deres vegne så gi faen i å lese på tv da vel.dere er ikke et spor bedre selv.

 

Bare et hint men ingen oppfordring.Jeg gir totalt beng i hva du synes om oss.

 

Hvorfor skriver du på VÅRT forum, når du selv er så forbanna på at VI skriver på vårt EGET forum om dere??

 

Du følger opp med den ene selvmotsigelsen etter den andre, og bruker god tid på dette forumet som du gir en blanke f*** i. Tror du skal lese innleggene dine engang til, og enten ta en annen tone eller skrive på et forum som PASSER bedre for deg og dine meninger. Hvorfor bruke tid på et sted som du ikke liker?

 

Virker mere som enkelte av "gjestene" er hårsåre, og derfor kommer med både selvmotsigelser og person-angrep. Husk: dette er et forum for Arsenal supportere, så tenk før dere skriver. Mye av de siste dagenes innlegg handler mye om dobbeltmoral, selvmotsigelser og useriøs snakk.

Link to comment
Share on other sites

Helt korrekt Vieira04, ordet selvotsigelse får enhelt ny dimensjon når talentløs og Petter`n gir sitt besyv i debatten. Det å se seg i speilet, eller snu brillene, har ikke disse karene fått forståelsen av. Og det er utrolig artig. :D

Link to comment
Share on other sites

Denne dittie`n prsenteres av et herværende styremedlem fra Tottenhamsvenner:

 

 

Don't bend down when Wenger is around

Cause you might get a willy up your arse

He had the cheek to call us deer

but then we found out that he was queer

he dillies he dallies, he doesn't like the fannies

all he wants is a big fat hairy arse

So don't bend down when Wenger is around

 

19 år og voksen som få. Utrolig voksent spør du meg! :huh:

 

Du å du hvor mindreverdighetskompleksene tyter ut av ørene på sånne typer. God tur til London i august, Petter! :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
først vil jeg spørre om:

 

hvordan går det an å grine og syte så sinnsykt når dere driver med nøyaktig det samme når vi taper?

 

altså,når dere skriver og koser dere over våre tap.Ser dere da syting på vårt forum over dette?Vi bare tar igjen med noen koselig bilder og ler av dere.Når vi tar igjen blir vi alle sammen kritisert og en person går så langt at han kritiserer Petter for å kose seg over kampen i går.Hva har skjedd her?

 

Chaz : unnskyld at jeg sier det men bør ikke du passe litt på seg selv og heller drite langt faen oppi om hva vi gjør på vårt forum??Hva som skjer hos oss angår vel ikke deg eller.Og hvis du er så imot at vi har det morsomt på deres vegne så gi faen i å lese på tv da vel.dere er ikke et spor bedre selv.

 

Bare et hint men ingen oppfordring.Jeg gir totalt beng i hva du synes om oss.

39390[/snapback]

Lær deg å skrive og passe munnen din før du skriver mer!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...