Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Sakset fra septiktanken:

 

JJno8:

 

"helt enig i at det er mer uflaks enn stygt når det er sagt.

 

også helt enig med siste. gallas sin takling mot bolton er lysår verre"

 

Serhi:

 

"hater arse,så driter i ramsey...arsenal har garantert styggere tacklinger selv hver kamp"

 

Øyvind:

 

"Personlig mener jeg Wenger skylder Shawcross en skikkelig offentlig unnskyldning! -Men den kommer aldri! Da blir jeg positiv overrasket, og det kan jo ikke skje med Wenger..."

 

Deniro:

 

"Se på usympatiske stygge Cuntbell. Skjeller Shawcross ut. Dette er et uhell, ingen tvil om annet."

 

Serhi prøver seg igjen:

 

"Lurer på hva som er værst; At Ramsey brekker beinet i et uhell,eller at jeg får drapstrusler på f.book av "kompiser" fordi jeg skriver "Shawcross;)" i statusen min??"

Link to comment
Share on other sites

Det er noen skremmende sitater til som du ikke har tatt med Tusmo:

 

Denne kvisa Serhi i Ramsey tråden som ble opprettet:

hahaqhahahahahahhah

 

Bearo:

Får forøvrig vere grenser til grining for den her gutten.

 

Eg hadde sagt ja takk til eit beinbrudd kvar dag i veka om eg kunne fått samme karriere som Ramsey. Det er faktisk ikkje spesielt synd i han

.

 

Hdalene:

Bedre om det hadde vært Fagbregas...

 

Men det skal sies at de fleste inne på TV slettes ikke støtter opp slike kommentarer, de fleste går det an å respektere og de sender sine beste tanker til Ramsey. I slike forumer vil det alltids finnes sosiale tapere som skjuler trynene sine bak PC skjermen og kommer med slike idiotiske uttalelser som de egentlig ikke mener.

Link to comment
Share on other sites

Serhi prøver seg igjen:

 

"Lurer på hva som er værst; At Ramsey brekker beinet i et uhell,eller at jeg får drapstrusler på f.book av "kompiser" fordi jeg skriver "Shawcross;)" i statusen min??"

 

Haha, hva hadde han ventet?

Link to comment
Share on other sites

Det er noen skremmende sitater til som du ikke har tatt med Tusmo:I slike forumer vil det alltids finnes sosiale tapere som skjuler trynene sine bak PC skjermen og kommer med slike idiotiske uttalelser som de egentlig ikke mener.

 

Det store spørsmålet er om de blir håndert på forumet.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tror dere Tottene klarer CHL-plassen i år, eller kan vi vente oss en ny nedtur etter lasagne før siste serierunde igjen?

 

Nei Tottene klarer ikke CHL-plassen i år heller. Forrige gang de var i nærheten knivet de med et lag om plassen, denne gangen kniver de mot 4 lag. Tenk deg det sykdomsbildet det vil gi på slutten. B) :D

Link to comment
Share on other sites

Nei Tottene klarer ikke CHL-plassen i år heller. Forrige gang de var i nærheten knivet de med et lag om plassen, denne gangen kniver de mot 4 lag. Tenk deg det sykdomsbildet det vil gi på slutten. B) :D

Ikke ett eneste rumpehull i den delen av byen kommer til å være lukket :D

Link to comment
Share on other sites

Hvem skal Tottenham møte i kvarten i CHL? Fikk ikke med meg trekningen, og det står ikke noe om Tottenham i nettavisene som skriver om trekningen...

Nei si det, Runkie. Spørs om de røk ut i forrige runde da? Men til NESTE år går de hele veien ;)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...