Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

God, i hate tottenham

Manu er verre i mine øyne. Chelsea også egentlig.

I mine øyne er Tottenham det verste av det verste! Kan ikke sammenlignes med Chelsea eller Manu, ikke engang de to og resten av PL til sammen... Hatet ble ikke svekket i dag, nei. Kan ikke vente til å slå dem på Circus Lane i februar! Noen kan si at hat ikke hører hjemme i fotball, akkurat i dette tilfelle tror jeg det gjør det.

 

SING UP, FOR THE ARSENAL!

Link to comment
Share on other sites

Ganske utrolig at man klarer å sitte å le av naboen etter at de ydmyket oss på eget gress i går.

 

Pøh. Enkelt!!

 

Det er ikke så ofte jeg er eing med Kim, med her støtter jeg han 100%. I dag klarer jeg ikke å le av noen, har mest lyst til å grine av mitt elskede Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Store stadionplaner for Spurs nå.

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_4429363,00.html

 

Joda. Lykke til. :D

Leste litt nedover på sida og fant denne kommentaren.

"60.000? No one gets those crowds.... in the championship"

He He :D

Utrolig at dem har slike planer. Kanskje en idé å prøve å stabilisere seg i hvert fall midt på tabellen i PL først. 60000 plasser? Det finns ikke 60000 tottenhamfans, så det må være 50000 plasser for bortefansen.

Link to comment
Share on other sites

Ganske utrolig at man klarer å sitte å le av naboen etter at de ydmyket oss på eget gress i går.

 

Pøh. Enkelt!!

 

Det er ikke så ofte jeg er eing med Kim, med her støtter jeg han 100%. I dag klarer jeg ikke å le av noen, har mest lyst til å grine av mitt elskede Arsenal.

 

Jepp, man skal bare kunne klare å deppe etter å ha gitt bort en to-målsledelse når det gjensto fem minutter av kampen. Faktisk enten om det er Tottenham eller ei.

Link to comment
Share on other sites

Ganske utrolig at man klarer å sitte å le av naboen etter at de ydmyket oss på eget gress i går.

Når man er så skuffet som alle vi er etter kampen, så er det viktig å tenke at ting kunne vært verre.. Det er jo bare å se på naboenene i nord London, de er jo fortsatt sist i Premier League :ph34r: Men det gjør jo ikke ting så mye bedre..så det blir mest depping :1eye:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...