Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Her er mer snadder fra tv-forumet:

 

HE'S FROM SPAIN

HE'S SURELY GONE INSANE

HE LEADS HIS TEAM TO YET ANOTHER LOSS

JUANDEEE, JUANDE RAMOS

 

Mulig jeg er en svak sjel, men akkurat nå syns jeg faktisk synd på Tottenhamfansen. Etter treningskampen mot Roma så var de helt i skyene, når alvoret begynte så er de solid presset ned i møkka.

 

Jeg vil ikke at Tottenham rykker ned i år, det er moro å slå dem :-)

Link to comment
Share on other sites

Mulig jeg er en svak sjel, men akkurat nå syns jeg faktisk synd på Tottenhamfansen. Etter treningskampen mot Roma så var de helt i skyene, når alvoret begynte så er de solid presset ned i møkka.

 

Jeg vil ikke at Tottenham rykker ned i år, det er moro å slå dem :-)

 

Sorry Tapapa! Du er svak! :D

 

Husker en gang for lenge siden. Da vant de noe som ble kalt for Peace Cup. Klarte heller ikke den gangen å innfri. Når det er sagt, så var den utgaven i Spudz et mesterlag når vi setter det opp mot dagens lag.

 

Et år i en divisjon under kan jeg leve med. Hadde jo vært greit å få oppleve det en gang også. :o

Link to comment
Share on other sites

Mulig jeg er en svak sjel, men akkurat nå syns jeg faktisk synd på Tottenhamfansen. Etter treningskampen mot Roma så var de helt i skyene, når alvoret begynte så er de solid presset ned i møkka.

 

Jeg vil ikke at Tottenham rykker ned i år, det er moro å slå dem :-)

 

Sorry Tapapa! Du er svak! ;)

 

Husker en gang for lenge siden. Da vant de noe som ble kalt for Peace Cup. Klarte heller ikke den gangen å innfri. Når det er sagt, så var den utgaven i Spudz et mesterlag når vi setter det opp mot dagens lag.

 

Et år i en divisjon under kan jeg leve med. Hadde jo vært greit å få oppleve det en gang også. :D

 

Du har rett, jeg er svak.

 

Men vi er vel enige om at det er hyggelig at Tottenham er i samme divisjon som oss slik at vi kan slå dem flere ganger i året?

 

Når jeg tenker over det så er jeg enig med deg i at det hadde vært litt gøy om de fikk seg en liten tur ned til the championship :o

Link to comment
Share on other sites

Kanskje vi snart bør tenke på nye rivaler? Et lag med litt klasse, som f.eks. Barnet? :o

 

Neida, vi kan jo alltids møte yidsa både i FA Cupen og i Ligacupen...

 

Forresten, syns egentlig ikke vi skal ta helt av når det gjelder tottene... Det er jo i pre-season og på overgangsmarkedet det virkelig gjelder! :D

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært et typisk vendepunkt om Tottenham kom til Emirates og vant.

 

Ja, og nettopp derfor bør vi kanskje være litt forsiktige nå i forkant. Hovmod står for fall som kjent. Og hvis det er en klubb som har blitt straffet for sitt hovmod er det jo Arsenal, jfr kampen mot Hull. Men noe bør de vel ha lært fra den kampen, så egentlig anser jeg det som lite sannsynlig at Arsenal skal drite seg ut mot Spurs. Men så var det dette med fotball da. Det er et merkelig spill, Arsenal er ikke overbevisende for tiden, og spurs er bedre enn resultatene tilsier. Så hvem vet...?

Link to comment
Share on other sites

A tourist is in North London one Saturday and he decides he would very much like to go to a football match, so he asks a man in the street if there are any local matches being played that afternoon.

 

“Well,” replies the man, “the Arsenal ground is very close but they’re playing away today. If you feel you really must see a match, the Tottenham ground is not that far away. You go straight down this road and you’ll see two queues, a big queue and a small queue.

 

You should go to the small queue because the big one is for the fish and chip shop. :huh:

Link to comment
Share on other sites

A tourist is in North London one Saturday and he decides he would very much like to go to a football match, so he asks a man in the street if there are any local matches being played that afternoon.

 

“Well,” replies the man, “the Arsenal ground is very close but they’re playing away today. If you feel you really must see a match, the Tottenham ground is not that far away. You go straight down this road and you’ll see two queues, a big queue and a small queue.

 

You should go to the small queue because the big one is for the fish and chip shop. :huh:

Haha genialt :P

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært et typisk vendepunkt om Tottenham kom til Emirates og vant.

 

Ja, og nettopp derfor bør vi kanskje være litt forsiktige nå i forkant. Hovmod står for fall som kjent. Og hvis det er en klubb som har blitt straffet for sitt hovmod er det jo Arsenal, jfr kampen mot Hull. Men noe bør de vel ha lært fra den kampen, så egentlig anser jeg det som lite sannsynlig at Arsenal skal drite seg ut mot Spurs. Men så var det dette med fotball da. Det er et merkelig spill, Arsenal er ikke overbevisende for tiden, og spurs er bedre enn resultatene tilsier. Så hvem vet...?

 

Guttene har noen poeng her!

 

Ingen ting skulle overraske meg mindre om faktisk Spudz gir Arsenal kamp helt til døra i denne kampen. Dette blir en tett kamp som vanlig. Ja de kan til og med raske med seg alle poengene. Spudz har helt klart mer å bevise enn nettopp Arsenal akkurat nå.

 

Og som du sier Piscator, Spudz er nok bedre enn det resultatene og tabellen tilsier. Men du verden så artig det er nå om dagen. Jeg nyter hvert sekund. Skulle det blir en nedtur mot Spudz, ja så går faktisk livet videre. For summa summarum så vet jo alle hvor skapet skal stå!! :huh:

 

Men først venter Bolton. Blir nok en tøff kamp for Spudz.

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært et typisk vendepunkt om Tottenham kom til Emirates og vant.

 

Ja, og nettopp derfor bør vi kanskje være litt forsiktige nå i forkant. Hovmod står for fall som kjent. Og hvis det er en klubb som har blitt straffet for sitt hovmod er det jo Arsenal, jfr kampen mot Hull. Men noe bør de vel ha lært fra den kampen, så egentlig anser jeg det som lite sannsynlig at Arsenal skal drite seg ut mot Spurs. Men så var det dette med fotball da. Det er et merkelig spill, Arsenal er ikke overbevisende for tiden, og spurs er bedre enn resultatene tilsier. Så hvem vet...?

 

Guttene har noen poeng her!

 

Ingen ting skulle overraske meg mindre om faktisk Spudz gir Arsenal kamp helt til døra i denne kampen. Dette blir en tett kamp som vanlig. Ja de kan til og med raske med seg alle poengene. Spudz har helt klart mer å bevise enn nettopp Arsenal akkurat nå.

 

Og som du sier Piscator, Spudz er nok bedre enn det resultatene og tabellen tilsier. Men du verden så artig det er nå om dagen. Jeg nyter hvert sekund. Skulle det blir en nedtur mot Spudz, ja så går faktisk livet videre. For summa summarum så vet jo alle hvor skapet skal stå!! :huh:

 

Men først venter Bolton. Blir nok en tøff kamp for Spudz.

Slapp av folkens.

Det er spillermessig kvalitetsforskjell på de to lagene.

Og vi har en gjennomført måte å spille på. Vi er bedre trent og vi spiller hjemme.

Blir meget overrasket om vi taper denne kampen.

Link to comment
Share on other sites

....og i dette øyeblikk har Redknapp overtatt sjefsstolen i Tottenham Hotspurs. Oser panikk fra Spursstyret, dette.

 

Jeg tror ikke Redknapp er mannen for jobben. Ja, han kan utrette - og har utrettet utrolige ting, men jeg tror ikke han er typen som kan komme inn blandt en svært lite sammensveiset gruppe og knipse med fingrene så ordner det seg. Redknapp utfører sine mirakler over tid, og det har han ikke i Spurs.

 

Forøvrig vanvittig dårlig timing på denne operasjonen. Det skjedde ikke etter Stoketapet, ikke etter Udinese-tapet, men dagen før en "være-eller-ikke-være"-kamp mot Bolton. Det er heller ikke lenge før Nord-Londonderbyet braker løs. Håper for all del ikke at "ny-manager-effekten" slår ut, men jeg tviler på det her, selv om det fort kan bli tre poeng i morgen.

Link to comment
Share on other sites

....og i dette øyeblikk har Redknapp overtatt sjefsstolen i Tottenham Hotspurs. Oser panikk fra Spursstyret, dette.

 

Jeg tror ikke Redknapp er mannen for jobben. Ja, han kan utrette - og har utrettet utrolige ting, men jeg tror ikke han er typen som kan komme inn blandt en svært lite sammensveiset gruppe og knipse med fingrene så ordner det seg. Redknapp utfører sine mirakler over tid, og det har han ikke i Spurs.

 

Forøvrig vanvittig dårlig timing på denne operasjonen. Det skjedde ikke etter Stoketapet, ikke etter Udinese-tapet, men dagen før en "være-eller-ikke-være"-kamp mot Bolton. Det er heller ikke lenge før Nord-Londonderbyet braker løs. Håper for all del ikke at "ny-manager-effekten" slår ut, men jeg tviler på det her, selv om det fort kan bli tre poeng i morgen.

 

jøss...

hmm...jaja, da skal Redknapp få en nesestyver allerede i sin første kamp når vi gruser Spurdz på Emirates på onsdag! :huh:

 

Da syns jeg vi bør hente Tony Adams som trener og få litt mer orden på forsvaret vårt.

Nå er vel neppe Wenger på utkikk etter flere trenere, men syns det er rart at han ikke ser at det trengs forbedring i forsvarsstrukturen vår.

Link to comment
Share on other sites

Oi oi oi! Så fikk den spanske favoritten sparken. Mannen som skulle få oss alle til i skjelve i buksene.

 

Ser at Spudz har hatt en skikkelig rengjøring. Mange som forsvant. Og trolig er det mange millioner pund som går samme veien. Mener å ha lest at Ramos ville bli en dyr mann å bli kvitt.

 

Harry Rødknapp? Ja vel. Klarer han å styre skuta sammen med Levy? Her lukter det panikk lang vei.

Link to comment
Share on other sites

Og TV-forumet preges vel aller mest av resignasjon. Ikke rart med tanke på at de har hatt ti managere siden 94... De vet jo hvordan dette går. Et liten opptur utover høsten, Harry handler litt i januar, og helt vilt i sommer. Dermed har de et (nytt?) storlag på gang neste høst, som dessverre er ute av stand til å ta poeng, og Harry må ta sin hatt å gå.

 

Her er det vel bare å sitere åttittallets store helt Limahl:

 

"neverending story (ahh)

neverending story (ahh)

neverending story (ahh)"

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...