Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Var bare nødt til å ta med denne linken fra the Online Gooner.

 

Dette er utrolig bra, hvor praktisk og smart det er å arrangere nyttårsaften og end-of-season samtidig for en klubb som hele vårsesongen pleier å vake i ingenmannsland! :D Kanskje Tottenham denne gangen overgår seg selv når det gjelder "shortest season ever"? ;)

 

Tja. Hvis sesongen skal være over til nyttår, fordrer det jo at tottene evner å vinne en kamp i ny og ne. Fortsetter man i nuværende form, blir det spennende til mai!

Link to comment
Share on other sites

Går ikke. De skal spille UEFA-Cup.

 

Rekeroden er 1 kamp i Carling Cup og 1 kamp i FA Cup i tillegg til 38 i Premier League.

 

Spurs er med andre ord kommet opp på et helt annet nivå nå.

 

Å ja, de er jo i Europa de nå! ;) :P Greit å ha rekorder som er uslåelige.... ;)

 

For øvrig har jo Safe Hands et poeng at hvis Tottenham fortsetter som nå vil jo sesongen (og kampen for å overleve i PL) vare til siste spark uti mai en gang...

 

EDIT: er vel på sin plass med et lite tillegg her; sesongen vil vare til uti mai, medmindre de ikke allerede er klare for nedrykk da...! ;)

Link to comment
Share on other sites

Pass opp! Tottenham er tilbake i storform, og ser ut til å knuse selveste Wisla Krakow 2-1 hjemme på Shite Fart Lane. Den notoriske målscoreren Darren Bent scora for tottene, samt røverkjøpet David Bentley.

 

(There's only one "DB" forresten, og det er heller ikke David Beckham) :P

Link to comment
Share on other sites

Vår gamle helt Paul Merson sier sannheten om Tottenham

 

he he, faktisk en utrolig saklig og innsiktsfull analyse spør du meg. Dette burde jo Tottenham ta til seg, og forsøke å ta tak i. Men er det noen her som tror at de kommer til å gjøre det? Noen som tør vedde? :P

 

Dette tør jeg ikke å vedde på, blir som å gi bort penger til deg Piscator :-) Jeg snakket med en medgooner nå på telefon. Han sa at hvis Chelsea slår Manu med fem mål, så vil de ligge på nestsiste plass! Tenk å se en tabell med Tottenham på siste og Manu på nestsiste. La oss alle håpe på dette :-)

Link to comment
Share on other sites

0-0 hjemme mot Wigan, fremdeles helt i bunnen med 2 poeng på 5 kamper... Kan ikke si jeg er overrasket heller. Gratulerer med 1 poeng hvertfall, dere viser tegn til forbedring :) Vi snakka om rekordtidlig St. Totteringsday i fjor, nå ser det til og med ennå bedre ut. Ser fram til fortsettelsen på noe som kan bli en helt fantastisk sesong, sett med en Gooners øyne!

Link to comment
Share on other sites

De kommer seg sikkert litt etter hvert, men det skal godt gjøres å bryte inn i topp 4 med det utgangspunktet der. De har et utrolig lag, men greier å messe det opp allikevel. Jeg klarer ikke å se for meg at de fortsetter i det samme sporet hele sesongen. Jeg tipper 11.plass.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...