Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

At Sur Alex plaprer på er slik alt pleier. At han finner på å anta at Henry kommer til å spille er et like godt tema som noe annet for hans formål. Han foretrekker å snakke om alt annet enn seg selv. Samme hva det er bare det kan være egnet til å få motstanderen til å miste fokus. Dette er vi godt vant til. Det som forundrer meg mer er at det vakles i egne rekker her. Er spillerene like lette å få på kroken kan det hende denne finalen kan bli en mindre morsom sak.

 

Får håpe Glazer effekten kompenserer for at vi tydligvis ennå ikke har lært å hanskes med "umoralens mester" (for å spissformulere meg litt).

Link to comment
Share on other sites

Du må gjerne le av Alex, men historien har da vist en del mirakuløse helbredelser like før kamp?

 

Skjønner godt at han ikke tror på Wenger her.

9181[/snapback]

 

Ja, AF og Wenger er nok omtrent like gode når det gjelder å friskmelde 'skadede' spillere rett før viktige kamper, men det er bare AF som gjør et SÅÅÅÅ stort nummer ut av det. For en buldrebass! Dessverre har han lykkes litt for mange ganger med denne typen 'støy' (mind games) i forkant av viktige kamper, og det er uproft av Arsenal dersom de nok en gang biter på AFs agn...

Link to comment
Share on other sites

Sur Alex langer ut mot Vieira i diverse medier. Han mener bestemt at Vieira skulle ha vært utvist, og dermed ikke tatt den avgjørende straffen. Han påpeker at kapteinen vår slapp unna rødt kort som vanlig.

 

Hallo i luken. Ta en titt i egne rekker Rudolf!

 

;) :D :D

Link to comment
Share on other sites

Sur Alex langer ut mot Vieira i diverse medier. Han mener bestemt at Vieira skulle ha vært utvist, og dermed ikke tatt den avgjørende straffen. Han påpeker at kapteinen vår slapp unna rødt kort som vanlig.

 

Hallo i luken. Ta en titt i egne rekker Rudolf!

 

;)  :D  :D

9629[/snapback]

 

ja, vi kan vel sette opp Keane også med det samme da. han sier nok opp Vieira bare fordi han ikke liker han.og hvor mange ganger før skulle ikke en av hans spillere vært utvist før. kan bare nevne Rooney og Ferdinand jeg. hvis Sir Surpomp hadde sett dette så hadde han nok kommet med ennå ett usaklig innlegg.

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking

Holder "verdens rikeste fotballklubb" på å spare seg til fant?:

 

"Bare" £ 20.000.000 pund til spillekjøp

 

:D Det meldes om at United må handle billig og "bare" har £ 20.000.000 til spillekjøp denne sommereren. Etter det jeg forstår medfører dette krisestemning blandt United-fansen som tidligere år har vært vant til kjøp i £ 30 millionklassen.

 

;) Sir Sur er med andre ord nødt til å prøve med en "Wenger" eller to.

Link to comment
Share on other sites

Mannen er jo rett og slett latterlig. Han burde fått forbud mot å snakke om andre lag og andre lags spillere. FA burde rett og slett gitt han en bot på grunnlag av at han er en patetisk gretten gammel gubbe

Link to comment
Share on other sites

Mannen er jo rett og slett latterlig. Han burde fått forbud mot å snakke om andre lag og andre lags spillere. FA burde rett og slett gitt han en bot på grunnlag av at han er en patetisk gretten gammel gubbe

9879[/snapback]

 

Nå er det jo ytringsfrihet da, men problemet er jo at noen tror på dette tøvet AF klarer å gulpe opp. Men selv om kommentaren om Vieira er latterlig, må jeg si AF har overrasket positivt i kjølvannet av cupfinalen. Hadde forventet mye mer usaklig 'grums' fra den kanten enn det som har kommet! ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Ruben_The_Gooner
Sir Alwx har jo rett. Det var jo dommernes sin skyld at vi vant straffekonken. Paul Scholes skulle vært utvist, men fikk fortsette, og dermed vant vi på straffer :D  ;)

9927[/snapback]

 

Et av de annulerte målene til United var feilaktige.... Så vi skulle ikke vunnet. Men det gjorde vi. JAAAA!

Link to comment
Share on other sites

Holder "verdens rikeste fotballklubb" på å spare seg til fant?:

 

"Bare" £ 20.000.000 pund til spillekjøp

 

;) Det meldes om at United må handle billig og "bare" har £ 20.000.000 til spillekjøp denne sommereren. Etter det jeg forstår medfører dette krisestemning blandt United-fansen som tidligere år har vært vant til kjøp i £ 30 millionklassen.

 

:D Sir Sur er med andre ord nødt til å prøve med en "Wenger" eller to.

9677[/snapback]

 

Hvor mye blir det i NKR??

Er vant til FM og CM og der bruker jeg NKR

Men Hvist Pennant ble solgt for £ 3.000.000 så kan jeg skjønne at Sir sur er en bortskjemt gammal *******

Link to comment
Share on other sites

Haha, for Arsene Wenger har aldri sagt dumme ting.. neida.. må flire av dere. Fy faen så patetiske man kan bli.

10019[/snapback]

 

Du "vant" ikke noe i kveld heller, gjorde du vel Fakey?? Herlig med en Liverpol seier, ikke sant? :D

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha blitt dømt for å ha kjørt bil i 170 km/h og blitt fratatt lappen (for hvilken gang?)i 28 dager, samt fått en heftig bot for et par uker siden, fant Rio Ferdinand ut at det var på tide å gjøre seg bemerket i media igjen. Det begynner jo tross alt å bli en stund siden sist...

 

Denne gangen havnet han i barslagsmål i Stockholm.

 

Er dette Rios måte å drive kontraktsforhandlinger på? Jeg tviler på at styret i Manchester United lar seg imponere over de gjentatte krumspringene hans. Det begynner å bli så mange av dem etterhvert at en egen "Let's laugh at Rio Ferdinand"-tråd hadde vært på sin plass..

Link to comment
Share on other sites

..og Rio gir seg ikke..

 

- Ferdinand sprayet ned hotellgjester

 

Det er rett og slett helt fantastisk hvor mange ganger denne mannen skal bli politianmeldt og rote seg borti unødvendige episoder..

10521[/snapback]

 

 

Det er som vi har vært inne på før, at enkelte burde blitt bedre beskyttet mot seg selv. Rio sorterer vel inn under denne kategorien....? :lol: ;) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Det begynner å bli så mange av dem etterhvert at en egen "Let's laugh at Rio Ferdinand"-tråd hadde vært på sin plass..

10373[/snapback]

 

Ser snart behovet :lol: Makan til dust ;)

 

Hva blir det neste? Og når?

10528[/snapback]

 

Dert er utrolig hva Ferdinan har klart å "prestere" fra FA-cupfinalen og til 31. mai. Han har enda drøyt to måneder å blamere seg ytterligere.

Link to comment
Share on other sites

Blir litt rart når han i det ene øyeblikket er sønderknust og tårevåt, for så å fremstå som en tøff type som setter igjen sine spor på utesteder, hoteller og i trafikken  :huh:  :D

10553[/snapback]

 

Men han er en idiot.... så det er ikke så rart, det er sånn idiotaffære...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...