Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Skjønner ikke hvorfor nesten alle vennene mine er United-supportere....

6120[/snapback]

 

Nei, på tross av alle pokaler, det er litt ubegripelig at så mange støtter laget fra Salford. Finnes det i det hele tatt en mindre sjarmerende klubb i hele fotballverdenen?

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke hvorfor nesten alle vennene mine er United-supportere....

6120[/snapback]

 

Nei, på tross av alle pokaler, det er litt ubegripelig at så mange støtter laget fra Salford. Finnes det i det hele tatt en mindre sjarmerende klubb i hele fotballverdenen?

6197[/snapback]

 

Tottenham? Nei, de har jo sin sjarm når de alltid ser frem til neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke hvorfor nesten alle vennene mine er United-supportere....

6120[/snapback]

 

Nei, på tross av alle pokaler, det er litt ubegripelig at så mange støtter laget fra Salford. Finnes det i det hele tatt en mindre sjarmerende klubb i hele fotballverdenen?

6197[/snapback]

 

Tottenham? Nei, de har jo sin sjarm når de alltid ser frem til neste sesong.

6204[/snapback]

 

Tottenham er i det minste ufrivillig komiske, og har derfor en viss 'sjarm' i så henseende. ;) ManU som klubb er i det store og det hele bare usjarmerende..

Link to comment
Share on other sites

Herlig å se Neville utvist.

Enda bedre er det å lese Fergusmoan sin kritikk av dommeren

som viste ut Scholes etter å prøvd å knuse ballene på

motstanderen.

Nei, Fergusmoan blir bare mer usmakelig....om det går an då.. :lol:

Link to comment
Share on other sites

HAHAHAHA!!!

 

Fryder meg som en ondskapsfull liten unge over Uniteds tragiske kamp mot Everton.

Måtte denne tendensen fortsette ut sesongen slik at atter en gang Highburys store sønner kan heve cuptrofeet over hodet!!!! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Åssen var ballesparket til Scholes da? har ikke fått sett det enda, men det kan ikke ha vært særlig godt for everton spilleren

6559[/snapback]

Stygt, kunne like gjerne fått rødt kort direkte og ikke det andre gule.

Link to comment
Share on other sites

Ryan Giggs fremstår som mer og mer intelligent:

6634[/snapback]

 

har vel aldri mistenkt Giggs for å være den skarpeste kniven i skuffen! Den siste kommentaren føyer seg pent inn i rekken av utsagn som avslører en mann med en avvikende virkelighetsoppfatning. What a nutter! ;) :P

Link to comment
Share on other sites

Nye gullkorn fra klovnen Sur Alex!

 

Legg merke til det siste avsnittet:

 

- Etter straffen vi fikk mot Arsenal, virker det som om vi ikke skal få flere - uansett hva som skjer, sukker Ferguson.

 

Den kampen ble et vendepunkt når det gjelder dømming av straffer i Man Shit sitt favør. Sånn går det når man trekker det litt for langt. Dere fikk som fortjent!!

Link to comment
Share on other sites

Hvor amatørisk er denne mannen?

Vieira sa rett før at også Arsenal ikke likte denne ordningen.

 

Les avisene Ferguson!

5794[/snapback]

 

Tror vel strengt tatt ikke han kan lese :angry: Også krevges det vel strengt tatt en iq på minst 2-3 for å åpne en avis vel? ;)

5829[/snapback]

 

LOL ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest fakey

Omfg jeg ler. Dere er tragiske. Prøv å skaff dere et liv, ikke sitte å svette i Arsenal drakten med de store runde magene deres å le nervøst av SAF, når de franske homsene deres løper femi rundt på banen og roper på mamma.

Link to comment
Share on other sites

Omfg jeg ler. Dere er tragiske. Prøv å skaff dere et liv, ikke sitte å svette i Arsenal drakten med de store runde magene deres å le nervøst av SAF, når de franske homsene deres løper femi rundt på banen og roper på mamma.

7305[/snapback]

 

hehehehehehehehehe :blink:

 

Hva skal vi gjøre med dem? :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...