Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Guest Simen-CFC

Fortell alt du vet om United, utenom å hente fakta fra united.no da?

"De vant The Treble i 99." Det er vel det du husker, da Solskjææææææær puttet ballen i mål 2 min på overtid? Tipper du skrek når de lå under og det var fem min igjen, men plutselig ble du så glad at du ikke fikk sove, og måtte sove hos foreldrene dine.

Link to comment
Share on other sites

At dere ikke har no følelser for Highbury (det hadde ikke jeg hatt uansett men, den er jo så stygg) og selger den. I United er Old Trafford veldig tilknytta supporterne.

1605[/snapback]

 

tror du ikke vi arsenal-fan liker highbury. alle arsenal-fans elsker den. arsenal har for eksempel finere gressteppe enn old traford ennå de ikke har skifta gressteppe på flere år grunnet at de får så mye mer sol enn den dritten som liksom skal være manu's festning. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Sånn går det Rooney når du skulker psykologtimene dine.. :P

 

Herlig lesning om Fergusmoan som er rasende for at han

har fått vite i media at han kan sparkes har han ikke suksess neste sesong.

 

Han får heller ikke kjøpe spillere før han har solgt unna, og

United har brukt en formue på advokater for å forhindre oppkjøp.

 

Herlig..

 

God påske :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Vel.. La oss si det sånn at jeg kan mer Manchester United historie enn dere kan Arsenal historie (selvom det ikke akkurat er så mye Arsanal historie å kunne <_<)

1671[/snapback]

En skikkelig bitter MANU supporter her. Dette var jo litt av et utsagn. men sånn seriøst hvor gammel er du? bare lurer.......

 

 

Lykke tel videre :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Highbury og Islington er jo en viktig del av identiteten og livet til veldig mange Arsenal supportere. Highbury er en liten og intim stadion med en helt spesiel stemning. Det nye stadionet vil jo ligge bare et frispark fra Highbury, og de samme gammle Arsenal supporterene tar turen bort til Highbury på Lørdag ettermiddag, i tilleg til at flere mennesker får lov til å se klubben de elsker. Det er fantastisk.. Et navnetbytte skader ingen.

Link to comment
Share on other sites

Det skulle vært moro å vært flue på veggen i Manure-garderoben etter Norwich-kampen.

Tenker Sir Sur var sur......

5550[/snapback]

 

Ler meg skakk av å lese om Sur Alex i forbindelse med gårdagens fantastiske kamp mot Norwich. Ser for meg en rødsprengt psykopat som sparker fotballstøvlene i hytt og pine. Han kan jo takke seg selv. Lukter undervurdering lang vei.

 

;)

Link to comment
Share on other sites

For meg vitner AFs adferd mer om en person med null selvinnsikt, både på sin egen og sitt lags vegne! Naturligvis er det lov å være skuffet, men hvis AF hadde evnet å se virkeligheten ville han innsett at ManU har gjort det flatterende bra denne sesongen, sett ut fra hva de har prestert fotballmessig. Tapet burde ha kommet for mange kamper siden, men de har på sedvanlig vis klart å halte seg videre og skvise ut gode resultater. I seg selv en god egenskap, men likefullt noe som kan lure en selv til å tro at man er bedre enn man i virkeligheten er!

Link to comment
Share on other sites

Kom tilbake fra England i går og der satt latteren løst etter at Bentley og gutta gjorde jobben sin og vel så det. Utrolig artig å lese engelske kommentarer etter en slik kamp. ManUre og Shit Alex fikk på pukkelen så det suste. Var vel The Guardian som mente at Norwich ville vinne mot bedre lag enn dette til neste år... For ordens skyld så tror avisen at Norwich rykker ned. :D

Link to comment
Share on other sites

Problemet er at han er sann, og det er utrolig mange som neier pent og sier "yes massa" når uppgulpene strømmer på. Tidligere har han kunnet gjemme seg bak resultater. Det kan han ikke lenger. Derfor virker han å bli tåpeligere og tåpeligere. I mine øyne har han vært like tåpelig i alle år. Faktisk er det kanskje slik at disse tåpelighetene opp gjennom årene har skaffet en pokal eller to til klubben da folk har "neiet" og videreformidlet en masse viss vas. "War of Words" kalles det når toskeskapen romantiseres. "Words from a Madman" er vel mer dekkende. DEMENTO HAS NO CLASS!

Link to comment
Share on other sites

Hvor amatørisk er denne mannen?

Vieira sa rett før at også Arsenal ikke likte denne ordningen.

 

Les avisene Ferguson!

5794[/snapback]

 

Tror vel strengt tatt ikke han kan lese :D Også krevges det vel strengt tatt en iq på minst 2-3 for å åpne en avis vel? :D

Link to comment
Share on other sites

Så er det interne stridigheter på Old Trafford.

Opprør mot assistentmanageren blandt dei etablerte på laget..

 

Ting er ikkje som det skal der oppe og eg berre håpa dei beheld Ferguson lengst mulig!! :) :o Held ikkje laget sammen.. :blink:

 

 

Glazer oppkjøp nærmer seg også.. æraen er over. No er maktsentrum i engelsk fotball i London, uansett kor man vrir og vender på det. :D

Link to comment
Share on other sites

Ja, la de holde på og 'kokkelere' oppe i Manchester. :D Jo lenger den syvende far i huset blir sittende, jo bedre er det for konkurrentene, selv om AF skal ha at han er god på å få maksimalt ut av de fleste situasjoner (og det forteller en del om hvor mye på etterskudd ManU nå er). På den annen side er det slitsomt for oss hvis han blir sittende, fordi i mine øyne er AF kanskje den viktigste grunnen til at forholdet mellom Arsenal og ManU er så dårlig, når man tenker på alle 'syke' utspill og 'oppfyringer' AF har hatt i media opp gjennom årene, og hvor god han dessverre har vært når det gjelder å nøytralisere vårt lag...

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

At han er sur over denne ordningen er forståelig, men at han skylder på Arsenal i tillegg.

 

Det beviser at han er en gretten gammel gubbe :angry:.

 

Skjønner ikke hvorfor nesten alle vennene mine er United-supportere....

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...