Jump to content

2020.07.01 Norwich City (H)


Polljen

Recommended Posts

4 minutes ago, Verminator5 said:

Mustafi har hatt to tabber. Utover det har han vært suveren i lufta og duellspillet. Syns han har spilt godt.

Syntes han stort sett har vært svak. Både på oppspill og bak. Men god i lufta er han. Arteta så det samme og bytta han ut

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

4 minutes ago, Marius- said:

Syntes han stort sett har vært svak. Både på oppspill og bak. Men god i lufta er han. Arteta så det samme og bytta han ut

Enten det eller så kikket han opp på resultattavla, så at, faen vi leder 2-0, han der trenger jeg frisk og rask til helga. 

Link to comment
Share on other sites

Bellerin kunne ga

Just now, Gunners68 said:

Bellerin  - du  kan faen ikke slå en ball inn foran mål.

Det er det som skiller de gode med de beste. Grusomt sluttprodukt og han er ikke ung lengre helller ,og tviler på at ballfølelsen og innlegsfoten blir noe bedre men håpet kan vi ha😀

Link to comment
Share on other sites

Aubameyang med mål 50 og 51. Kanskje han klarer hattrick? :) 

Lacazette er også forøvrig helt ubrukelig foran mål denne sesongen. Han har tidvis veldig bra involveringer, men han klarer jo ikke å score. De få gangene han kommer seg til en brukbar mulighet så drar han en avslutning dratt rett ut fra "Tore Andre Flo's Fotball skole" fra Valen TV.

Link to comment
Share on other sites

Flott kamp med mange gode prestasjoner. Tierney, Auba, Xhaka og Ceballos står frem som ledere. Wolves, Leicester og Tottenham i de tre neste kampene. Det blir vanvittig spennende, og utvilsomt en emosjonell berg og dalbane. Det er ikke for sent å få noe ut av denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde aldri trodd det, men etter å ha streamet ett par pre-covid kamper, så må jeg motvillig innrømme (når det må være publikumsfrie kamper) at jeg har fått litt sansen for den falske publikumslyden...... Merkelig 😗

 

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Polljen said:

Jeg hadde aldri trodd det, men etter å ha streamet ett par pre-covid kamper, så må jeg motvillig innrømme (når det må være publikumsfrie kamper) at jeg har fått litt sansen for den falske publikumslyden...... Merkelig 😗

 

Den er uendelig mye bedre enn ekko og trege kommentatorer 

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, Verminator5 said:

Flott kamp med mange gode prestasjoner. Tierney, Auba, Xhaka og Ceballos står frem som ledere. Wolves, Leicester og Tottenham i de tre neste kampene. Det blir vanvittig spennende, og utvilsomt en emosjonell berg og dalbane. Det er ikke for sent å få noe ut av denne sesongen.

Vi må vinne alle 3 noe som er tvilsomt. Utd skal hvertfall ikke til CL. Leicester er som Sociedad. Fullstendig mørkt etter corona

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, piscator said:

endelig klart at de ikke rykker ned! :) Aston Villa på 18. plass, 19 poeng bak og seks kamper igjen... er vel langt frem, men noen seiere gir vel litt bedre selvtillit. Forventer ingenting i de neste kampene. 

Vi er best uten publikum 🙂 Synd vi mistet  poengene i Brighton. Forventer ingenting  i de kampene som kommer nå. Det gjorde jeg ikke i kampene mot Soton og Sheffield heller. Vi får se hva Arteta får ut av laget i de siste kampene. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Gunners68 said:

Vi er best uten publikum 🙂 Synd vi mistet  poengene i Brighton. Forventer ingenting  i de kampene som kommer nå. Det gjorde jeg ikke i kampene mot Soton og Sheffield heller. Vi får se hva Arteta får ut av laget i de siste kampene. 

Jeg forventer seier i alle gjenstående kamper, også mot seriemesteren. 

Link to comment
Share on other sites

Ja , det er noen her på forumet som er stinn av optimisme - skjønner ikke hvor dere tar det fra 🙂 Men , tre seirer på rad er bra - to av de til og med på bortebane. At luften går ut av Pool som seriemester alt er mulig. Det kan vel muligens bli litt ymse lag oppstillinger også fra deres side , sånn at flest mulig skal ha antall kamper nok til å bli mester.

Regner med at kampene borte mot Wolves , Spurs og Leicester blir tøffere.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...