Jump to content

2019.11.09 Leicester City (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Siste kamp jeg ser før han går.

Dette ødelegger faktisk humøret for flere dager fremover. Jeg fatter ikke at det går an å være så tafatte. Emery har ødelagt dette laget fra første dag. Hvordan i helvete er det mulig å ikke se dette fra dag en? Det har vært synlig hele tiden. Noen må vel for faen gå inn å si at dette er ekstremt dårlig? Gulbrandsen har helt rett; Å skifte hele tiden ødelegger for et lag. Det har idioten gjort fra første dag. Er det ingen i hele helvetes Arsenal som klarte å se dette fra starten av? Er de helt forbanna tilbakestående? Fy fader for en klubb.. Det er så dårlig at jeg ikke orker mer.

Han ble ansatt pga av at han imponerte på et intervju???

Arsenal har aldri vært svakere. Wenger har aldri, aldri levert noe som dette. Fy helvete

Link to comment
Share on other sites

Just now, Pirès#7 said:

Det er sportsdirektøren som sparker og ansetter folk. Styret har ingenting med det å gjøre.

Seriøst? Mener du det du her sier? Så eier og styret har ingen ting å si på en slik avgjørelse om sportsdirektør sier så? Jaja lykke til i bedriftssammenheng

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Pirès#7 said:

Det er sportsdirektøren som sparker og ansetter folk. Styret har ingenting med det å gjøre.

Tull. Styret har alt å si. Dette er ansettelser og økonomi. Ingen managere blir sparket uten samtykke fra styret.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Marius- said:

Nei hvis du ikke klarer se set i form av avstand til toppen så skjønner jeg du har problemer med å se det.

Wenger out bataljonen var misfornøyde som fan da vi kom på andreplass etter Leicester, med en mye svakere stall. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Tapapa said:

Wenger out bataljonen var misfornøyde som fan da vi kom på andreplass etter Leicester, med en mye svakere stall. 

Wenger out var missfornøyde lenge før det... men man må gjerne peke på den ene sesongen om det føles bedre 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Pirès#7 said:

Nei, men det er sportslig ledelse som kommer med anbefalinger om hva som skal gjøres. Derfor de er der.

Du sa jo nettop at styret ikke hadde noe med dette å gjøre. Dine egne ord! Hva mener du egentlig? Selvsagt har sportslig ledelse innspill. Men det er alltid og vil alltid være styret som utfører. Sånn er det i alle bedrifter, om de driver med strikking eller Fotball.  

 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Marius- said:

Du sa jo nettop at styret ikke hadde noe med dette å gjøre. Dine egne ord! Hva mener du egentlig? Selvsagt har sportslig ledelse innspill. Men det er alltid og vil alltid være styret som utfører. Sånn er det i alle bedrifter, om de driver med strikking eller Fotball.  

 

Var kanskje overdrevent å si at de ikke har noe med det å gjøre. Calm the fuck down.

Men det er en grunn til at de gutta er henta inn, dem som har ansvaret for det sportslige. De kan også få fyken, så noe må dem gjøre. 

Link to comment
Share on other sites

Luiz vår beste idag. Matteo er en talenfull 19 åring men han skal ikke spille hver bidige match men det er mye av problemet vårt. Vi har ingen. Vi tapte mot et bedre lag. Emery har klart å sørge for at spillerne er drittlei av å spille den type fotball. Er destruktivt. Emery må ut nå. Punktum

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Pirès#7 said:

Var kanskje overdrevent å si at de ikke har noe med det å gjøre. Calm the fuck down.

Men det er en grunn til at de gutta er henta inn, dem som har ansvaret for det sportslige. De kan også få fyken, så noe må dem gjøre. 

Det var ikke overdrevent, det var direkte feil. Greit å avklare feile utsagn her. Jeg også håper nå den sportslige ledelsen krever avgang for emery. Gjerne samtidig som de da setter sine egne posisjoner på spill mot styret. Men igjen, det er faktisk jobben dems. Speidern vår sa opp selv pga en uoverkommelse med ledelse/styre. 


 

Link to comment
Share on other sites

Blir ikke enkelt å snu dette - hele gjengen virker redde og usikre - svikter i avgjørende situasjoner hele tida, midtbanen er etter min mening det største problemet - selv med managerskifte tror jeg det kommer til å ta tid å bygge et fandenivoldsk vinnerlag. Det var en periode i andreomgang med litt tendenser. Men da kom jo det sedvanlige baklengsmålet og derfra var det helt slutt.

Link to comment
Share on other sites

For 3 uker siden diskuterte man om Arsenal var best of the rest. Det snur fort i foppallen. 

Jeg mener Emery bør få sparken nå, mens det fortsatt er mulig å redde inneværende sesong, eller gis ut sesongen, i et forsøk på å bygge noe over tid.

Når det er sagt, hva er det egentlig Emery bygger? Hva er det han forsøker å oppnå? Han har prøvd en ny oppskrift hver uke i halvannet år, og synes å være lenger unna et vinnerformular enn noensinne. Resultatene er svake. Måten de kommer på enda litt verre. Og på toppen av dette kommer håndteringen av Özil og Xhaka, klubbens best betalte spiller og kapteinen. På tribunen den ene måneden, førstemann på laget den neste. Kaptein den ene uka, ferdig i klubben den neste. Håndteringen er som spanjolens styre for øvrig, som en værhane. Man kan si mye rart om Wenger, men han var i det minste en sta fanden som stod ved sine overbevisninger også i hardt vær.

Jeg synes det er tullete å rope EmeryOut, eller å tro at et managerskifte på magisk vis skal endre klubbens ve og vel. Likevel, dette prosjektet har jeg mistet trua på. Nøyer meg med det.

 

Link to comment
Share on other sites

Tror Emerys avgang blir annonsert senest i morgen. Kan  faktisk skje alt i kveld. Hvis den sportslige ledelsen står for det de sa om at 4 plassen var et krav så må de gjøre noe nå. Emery er nemlig ikke i stand til å klare det kravet. Edu og Co kan ikke gjøre noe annet en å be eieren om å løse Emery fra kontrakten.  

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Safe Hands said:

For 3 uker siden diskuterte man om Arsenal var best of the rest. Det snur fort i foppallen. 

Jeg mener Emery bør få sparken nå, mens det fortsatt er mulig å redde inneværende sesong, eller gis ut sesongen, i et forsøk på å bygge noe over tid.

Når det er sagt, hva er det egentlig Emery bygger? Hva er det han forsøker å oppnå? Han har prøvd en ny oppskrift hver uke i halvannet år, og synes å være lenger unna et vinnerformular enn noensinne. Resultatene er svake. Måten de kommer på enda litt verre. Og på toppen av dette kommer håndteringen av Özil og Xhaka, klubbens best betalte spiller og kapteinen. På tribunen den ene måneden, førstemann på laget den neste. Kaptein den ene uka, ferdig i klubben den neste. Håndteringen er som spanjolens styre for øvrig, som en værhane. Man kan si mye rart om Wenger, men han var i det minste en sta fanden som stod ved sine overbevisninger også i hardt vær.

Jeg synes det er tullete å rope EmeryOut, eller å tro at et managerskifte på magisk vis skal endre klubbens ve og vel. Likevel, dette prosjektet har jeg mistet trua på. Nøyer meg med det.

 

Dette er spot on. Det er prosjektet som ikke fungerer. 

Link to comment
Share on other sites

Problemet er at ingen utenom Emery virker å ha troa på dette prosjektet. Til tider virker det verken som om Emery selv eller noen som helst av spillerne har noe som helst troa.

Null stabilitet, ingen åpenbar plan. Defensivt og offensivt kaos og altfor liten samhandling. Vi er ikke et fotballag, men en gjeng med spillere som ikke vet hva de skal gjøre. Vi har en av verdens beste spisser i klubben og en annen i verdensklasse, og vi klarer ikke å spille oss til gode nok sjanser. Det er absolutt bekymringsverdig... 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...