Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Jenkinson og Elneny holder ikke nivået som backups dessverre. Jenkinson gjorde det før, men etter skadene han hadde så virker han svakere enn tidligere.

Elneny er bare en spiller som ikke hører hjemme på dette nivået. Grei spiller, men hver gang han spiller så er han som en fersk svømmer på dypt vann..

Chambers er i mine øyne på nivået som kreves som backup/rotasjon. Han har også potensial til å ta enda større steg for å bli en starter.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ben Elfen said:

Jeg forstår hverken Chamberhatet, Elneny hatet eller Jenkinsonhatet. 

Synes det rett og slett er urettferdig at våre backupspillere skal sammenlignes med stjerner i andre kulbber. 

Ben Elfen, du har selv vært ganske klar når det gjelder spillere du mener ikke er gode nok (Mustafi, hvis jeg ikke husker feil).

For min egen del så sammenlignes ingen av våre spillere med stjerner i andre klubber, de vurderes kun ut fra ett kriterie og det er om de er gode nok for Arsenal HVIS vår klubb skal ha noe i nærheten av toppen å gjøre.

De du nevner vil aldri bli noe annet enn backupspillere i Arsenal, og da er det heller ikke snakk om 1. backup.

For spillernes egen del så må det også være av interesse å komme til en annen klubb der de kan få reell spilletid og ikke bare få en sjelden plass på benken og enda sjeldnere plass på banen i Arsenal.

PS!! Det var ikke du som brakte opp uttrykket, så spørmålet går ikke til deg, men rent generelt så spør jeg hvorfor antas det at vi "hater" spillere som vi mener ikke er gode nok for Arsenal? 😕

Link to comment
Share on other sites

On 7/6/2019 at 6:28 PM, Ben Elfen said:

Vi spilte 3-3 mot Boreham Wood i dag

linje 2: unbeatable

 

21 hours ago, Marius- said:

Hva i alle dager har kommentaren din med useriøse rykter å gjøre?

 

21 hours ago, Ben Elfen said:

Ingen ting

linje 2: la det ut her siden det er een eneste aktive tråden her inne

Hva med å bruke denne tråden som tross alt ble opprettet for nettopp kommentarer vedrørende slike kamper? (men du har rett i at den ikke er så veldig aktiv, foruten det undertegnede skribler der) 

 

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Polljen said:

 

 

Hva med å bruke denne tråden som tross alt ble opprettet for nettopp kommentarer vedrørende slike kamper? (men du har rett i at den ikke er så veldig aktiv, foruten det undertegnede skribler der) 

 

Er latskap en god nok forklaring?

linje 2: 😘

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, sas2002 said:

Alle trådene dør ut på samme måten som vår kjære klubb. Dette kan fort ta 5-6 år før vi er en topp 3 klubb i England igjen. 

Trådene tar en pause fordi det er sommerferie, og lite skjer rundt klubben. Aktiviteten her inne har generelt pekt oppover i 2019.

Tilbake til topic. Jeg kan ikke se annet enn useriøse rykter om dagen. Tierney ser ut til å nærme seg Napoli, og det er stille rundt Saliba. Zaha-ryktene har stoppet opp etter åpningsbudet. Som alltid håper jeg at nye spillere får en god pre-season med laget. Om vi får inn nytt mannskap innen kampen mot Colorado Rapids vil tiden vise. Jeg er ikke optimistisk.

Når det gjelder spillere ut, har Mustafi fjernet all tilknytning til Arsenal fra sin Instagram-profil. Tolk det som du vil. Fenerbache skal visstnok være interessert i Özil.

Link to comment
Share on other sites

Saliba virker klar og lånes ut neste sesong. Regner med vi starter sesongen i august med stoppere som Holding, Kos,Soktratis med Bielek og Mavrapanos som backup. Mustafi regner jeg med vi låner ut til Norwich

Link to comment
Share on other sites

Det er lite håndfast når det gjelder ryktene rundt spillere inn og ut av Arsenal. 

Saliba er vel det mest håndfaste og ifølge Ornstein så er den handelen relativ sikker. Problemet med Saliba er dog at dette er et kjøp med utlånsklausul, slik at han ikke vil spille i Arsenal kommende sommer. Fordelen med kjøpet av Saliba er at Arsenal på sikt sikrer seg en lovende spiller, og at siden han ikke kommer til klubben denne sommeren så vil sannsynligvis heller ikke så mye av overgangssummen bli betalt av den tilgjengelige potten i dette vinduet.

Ett av de heteste ryktene akkurat nå er at Elneny synes å være nær en overgang til Bordeaux. Dette salget vil dog sannsynligvis ikke bringe inn så mye midler til transferpotten.

I følge Ornstein så er Arsenal nå ute etter en midtstopper, en venstre back, en sentral midtbanespiller og en ving/kantspiller.

Med Saliba påtenkt en midtstopperrolle på sikt, sammen med Sokratis/Holding så synes det som Arsenal kanskje er ute etter en erfaren midtstopper som ikke nødvendigvis skal ha en lang fremtid i klubben (dette er min personlige vurdering).

Mye avhenger nok dessverre av om klubben blir kvitt en del av "Overskuddsmateriellet" i spillerstallen.

Link to comment
Share on other sites

Av det lille jeg har lest kunne jeg veldig gjerne tenk meg Ceballos og Malcom på lån med opsjon om kjøp. Da kan vi utsette utgiften til vi evt spiller oss inn i CL igjen og kan bruke de midlene vi har til å forsterke forsvaret. 

Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, Noname said:

Av det lille jeg har lest kunne jeg veldig gjerne tenk meg Ceballos og Malcom på lån med opsjon om kjøp. Da kan vi utsette utgiften til vi evt spiller oss inn i CL igjen og kan bruke de midlene vi har til å forsterke forsvaret. 

Føler det blir mindre vanlig med opsjon på kjøp og mer vanlig med kjøpsforpliktelse. Det kan fort bli skummelt om vi skal fortsette å forsvare oss slik vi dessverre har blir vant med - neste sesong også

Link to comment
Share on other sites

Ornstein bekrefter at Tottenham har lagt inn et bedre bud på William Saliba og at de nå virker å kuppe spilleren foran oss.

Sorry, men hvor patetisk er denne klubben? Ikke gjort et eneste kjøp denne sommeren (minus Martinelli) og ikke solgt en spiller heller. Har forhandlet med St. Etienne i snart halvannen måned, og fortsatt ikke fått i stand avtalen? Hva faen er det som skjer i klubben vår om dagen?!

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, Stefanb said:

Ornstein bekrefter at Tottenham har lagt inn et bedre bud på William Saliba og at de nå virker å kuppe spilleren foran oss.

Sorry, men hvor patetisk er denne klubben? Ikke gjort et eneste kjøp denne sommeren (minus Martinelli) og ikke solgt en spiller heller. Har forhandlet med St. Etienne i snart halvannen måned, og fortsatt ikke fått i stand avtalen? Hva faen er det som skjer i klubben vår om dagen?!

Jeg kommenterte i en annen tråd, at det er noe galt i klubben når vi mister Kos og samtidig bruker masse tid og penger på en 18-åring. Om vi da tryner på målstreken for Sp*rs, gir jeg opp.

Link to comment
Share on other sites

Samme gamle leksen dette her. Vi har ikke store budsjettet til innkjøp. Ikke får vi solgt spillere. Grunne til det er som en del av oss har hevdet lenge - vi har en haug med for dårlige spillere.

Nå går temmelig sikkert mange av våre pre season kamper uten nye spillere. Så nok en gang stiller vi temmelig uforberedt til sesong start. Det betyr at vi antagelig nok en gang gjør en del panikk kjøp før sesongen begynner. 

Det er greit at det er litt tid igjen ennå , men jeg føler at vi er mer akterut en noen gang. Vi er Arsenal og vi får ikke solgt en eneste spiller. Noe må snart skje i klubben vår ellers så går det til helvete. En sesong til med Mustafi & Co betyr snart fritt fall.

 

Link to comment
Share on other sites

On 7/11/2019 at 8:17 PM, Ben Elfen said:

Føler det blir mindre vanlig med opsjon på kjøp og mer vanlig med kjøpsforpliktelse. Det kan fort bli skummelt om vi skal fortsette å forsvare oss slik vi dessverre har blir vant med - neste sesong også

De to nevnte var vel ikke akkurat tenkt inn for å rette opp i forsvarsspillet nei. En kjøpsforpliktelse gir vel akkurat det samme for en spiller man ønsker seg, altså utsettelse av utgiften til man forhåpentligvis er tilbake i CL? Bortsett fra at kjøper bærer risiko, men det er jo for så vidt naturlig når de har spilleren til rådighet..

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, Tapapa said:

Noen som vet noe særlig om Dani Caballeos? 

Han kan være den store nye dirigenten på midten for real. Det de iallfall håper på, kan nok forsterke oss i kommende sesong med ramsey borte og  hvis Özil skal være like dårlig. Tror ikke vi får noen kjøpsoppsjon 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...