Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Hehe ja leste dette selv. Tar gjerne imot Dembele jeg, en strålende spiller, kunne vi finansiert han og samtidig beholdt Ramsey har vi gjort ett meget godt vindu. Føler mye avhenger av Ramsey sin kontrakt fremover, håper klubben en gang for alle kan vise litt baller å ikke la en spiller ha all makt. Så får det heller svi litt på pungen, men da viser man at man ikke lar seg overstyre slik det har vært til nå.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Tapapa featured this topic

når det gjelder uverifiserbare rykter så er det mulig at Elneny også forsvinner før måneden er omme. Slik det ser ut nå så er også nykommeren Matteo foran Elneny på rangstigen og dette skal ifølge ryktene har ført til at han har kommet med et ønske om å forlate klubben. Marseilles skal ifølge de samme ryktene være interessert i Elneny.

Dette eventuelle salget vil komme i tillegg til Campbell og Jenkinson som Arsenal har identifisert som spillere de gjerne vil selge før overgangvinduet på kontinentet stenger ved månedsskiftet.

Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, Polljen said:

når det gjelder uverifiserbare rykter så er det mulig at Elneny også forsvinner før måneden er omme. Slik det ser ut nå så er også nykommeren Matteo foran Elneny på rangstigen og dette skal ifølge ryktene har ført til at han har kommet med et ønske om å forlate klubben. Marseilles skal ifølge de samme ryktene være interessert i Elneny.

Dette eventuelle salget vil komme i tillegg til Campbell og Jenkinson som Arsenal har identifisert som spillere de gjerne vil selge før overgangvinduet på kontinentet stenger ved månedsskiftet.

Jeg er jo litt fan av Elneny jeg da. 

Håper Welbeck ryker i samme slengen. Bedre å satse på unggutta enn å satse på Welbeck. 

Personlig skulle jeg ønske Campbell fikk sjansen til å motbevise sine kritikere. Hardtarbeidende og kreativ er mitt inntrykk av han. 

BE

Edited by ben elfen
Link to comment
Share on other sites

@BE

Som sagt ryktet om Elneny er foreløpig av det useriøse slaget. Jeg vet ikke hva jeg skal mene om Elneney, jeg mener at han i utgangspunktet ikke er god nok for et topplag i PL, men så er spørsmålet om Arsenal pr dato er et topplag. Samtidig så er han kanskje et bedre defensivt alternativ til Torreira enn f.eks. Xhaka, så av den grunn så kan han gjerne bli inntil videre.

Når det gjelder Welbeck så er jeg forsåvidt enig med deg. Emery har dog sagt (etter at den engelske vinduet stengte) at han ikke blir solgt i sommer, men jeg antar at de lett kan endre mening hvis et tilbud kommer. Spørsmålet er om han vil til en klubb i Tyrkia eller en "bakgårdsklubb" i Europa. Kanskje ønsker han helt å bli i England. Siden han er inne i sitt siste kontraktsår så kanskje han vil tjene noen pund på å gå gratis til neste sommer.
Personlig så ser jeg han som en klar salgskandidat i januarvinduet.

Jeg ser ditt poeng rundt Campbell, men med det vi har av unge lovende i klubben så ser jeg ingen grunn til å beholde han. Selg!!
 

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Jeg var tenkt å nevne dette ryktet i går, men jeg var og er særdeles skeptisk til validiteten til ryktet.

Den første linken jeg fant var til "the Independent" som tross alt må sies å være en seriøs blekke der borte. Men linken førte kun til forsiden av nettstedet deres og artikkelen var ikke mulig å finne. Jeg konkluderte med at dette sannsynligvis var en "ikke-nyhet" som de raske hadde slettet.

Deretter fant jeg en link til "Daily Star" (tror jeg det var) som på ingen måte kan kalles en seriøs blekke, så jeg fant det best å ikke formidle ryktet videre. Det kan nevnes at "Daily Star" i sin artikkel påstod at Reyes var påtenkt en rolle som en slags "motivator" innen spillergruppen.

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Verminator5 said:

Slet også med at Neville-søstrene fikk lemleste bena hans i tide og utide uten at de fikk konsekvenser.

 

Hadde vel relativt lite sammenheng med det jeg sa, men ja han slet med det også.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Verminator5 said:

Tror du ikke slik behandling kan styrke hjemlengselen? Det var det som var mitt poeng;)

 

Mja, man spiller mot de maks 2 ganger per sesong. Så da er man igrunn bare en pingle spør du meg, men alright

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

David Ospina ser ut til å være på vei tilbake til Arsenal etter endt utlån i Napoli.

Iflg ryktene så er han nå helt ute i kulden i den italienske klubben. Det at han nå er ute i kulden skyldes slik jeg forstår det ikke at han har spilt dårlig, men rett og slett fordi han har spilt for mange kamper kan det virke som. Ifølge ryktene så er det en klausul i utlånsavtalene som "tvinger" Napoli til å kjøpe han hvis han passerer et visst antall kamper for klubben. Ospina skal være nær det antall kamper og Napoli ønsker ikke å måtte betale en overgangssum for han og har dermed "nedgradert" han. Hvis jeg har forstått situasjonen rett.

Ospina har kontrakt med Arsenal ut sesongen 2019/20.

Link to comment
Share on other sites

Da er vel snart Ospina tilbake. Chambers kommer vel i retur også da. Vi har snart en rekke spillere vi ikke får solgt. Alle som forlater Arsenal går gratis - enten så vil ingen kjøpe de eller så går spillere gratis fordi ledelsen ikke har gjort jobben sin riktig .

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

I engelsk presse ryktes det i dag at Arsenal skal være villig til å gi fra seg Reiss Nelson og AMN for Palace spilleren Wan-_ Bissaka. Må tilstå at jeg ikke kan så mye om stallen til Palace , men er dette en god deal ? AMN har jo virkelig få fart på sakene i det siste.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Gunners68 said:

I engelsk presse ryktes det i dag at Arsenal skal være villig til å gi fra seg Reiss Nelson og AMN for Palace spilleren Wan-_ Bissaka. Må tilstå at jeg ikke kan så mye om stallen til Palace , men er dette en god deal ? AMN har jo virkelig få fart på sakene i det siste.

Høres VELDIG rart ut. Spesielt med tanke på den sesongen Reiss har hatt i Tyskland. Fikk ny kontrakt før han dro på lån.

Link to comment
Share on other sites

Så forøvrig i Daily Mail sist uke at pappa Torreira var ute med kjeften vedrørende en mulig retur til italiensk fotball for sønnen. Torreira var i følge faren veldig nær en overgang til Napoli sist sommer. Ser ikke bort ifra at nytt arbeids sted blir i Italia. Ingen uttalelser om at det var noe som ville skje neste overgangs vindu. Torriera var ifølge faren fornøyd med oppholdet så langt i Arsenal.

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...