Jump to content

John Carew - Klar for Aston Villa


Guest AlexanderS

Recommended Posts

  • Replies 303
  • Created
  • Last Reply
Jaja, dette var svakt av John Carew... :P

20574[/snapback]

 

Carew har gjort en god jobb i Lyon han Alexander, det er det ingen som har nektet på. Men det endrer ikke det faktum at han ikke er god nok for Arsenal

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS
Jaja, dette var svakt av John Carew... :P

20574[/snapback]

 

Hvis man sammenligner med Jounihno og Wiltord, så var Carew "the weakest link", ja! Heller Wiltord tilbake, enn Carew.

20576[/snapback]

 

Jeg så ikke kampen, men hverken resultatet eller målscorer(e) var ikke på noen som helst måte overraskende. For øvrig sterkt at en klubb som Lyon - en klubb som i det daglige spiller i en middelmådig serie - beseirer selveste Real Madrid hele 3-0.

 

Ellers så mener selvsagt ikke du at du heller ville hatt Wiltord tilbake enn Carew. Carew er for det første en bedre fotballspiller, og ikke minst en mye yngre spiller.

Link to comment
Share on other sites

Jeg så ikke kampen, men hverken resultatet eller målscorer(e) var ikke på noen som helst måte overraskende. For øvrig sterkt at en klubb som Lyon - en klubb som i det daglige spiller i en middelmådig serie - beseirer selveste Real Madrid hele 3-0.

 

Ellers så mener selvsagt ikke du at du heller ville hatt Wiltord tilbake enn Carew. Carew er for det første en bedre fotballspiller, og ikke minst en mye yngre spiller.

20611[/snapback]

 

Nå må du være snill Alexander; ikke tillegg meg DINE meninger, ok? Vil du ha en saklig debatt, så skal du få det. Vil du at det skal fortsette å være usaklig, så fortsett som du som stevner frem.

 

1 omgangen til Lyon var MEGET god. Rett og slett imponerende.

Link to comment
Share on other sites

Serien er svak. Sa ikkje at Lyon var eit svakt lag AlexanderS. Lyon er det suverent beste laget i en svak serie. Det kan kome gode lag, frå svakare land. Lyon var også meget gode - men hugs - også Rosenborg har slått Real Madrid. Eit Real Madrid som var langt bedre enn dagens utgåve. :D

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS

Jeg så ikke kampen, men hverken resultatet eller målscorer(e) var ikke på noen som helst måte overraskende. For øvrig sterkt at en klubb som Lyon - en klubb som i det daglige spiller i en middelmådig serie - beseirer selveste Real Madrid hele 3-0.

 

Ellers så mener selvsagt ikke du at du heller ville hatt Wiltord tilbake enn Carew. Carew er for det første en bedre fotballspiller, og ikke minst en mye yngre spiller.

20611[/snapback]

 

Nå må du være snill Alexander; ikke tillegg meg DINE meninger, ok? Vil du ha en saklig debatt, så skal du få det. Vil du at det skal fortsette å være usaklig, så fortsett som du som stevner frem.

 

1 omgangen til Lyon var MEGET god. Rett og slett imponerende.

20631[/snapback]

 

Jeg har ingen spesiell interesse ved å diskutere med deg. Det blir som å diskutere med en patriotisk klanskalle - nærmest en umulighet, altså. Du må jo skjønne at det er vanskelig å ha en saklig debatt med en debattant som mener at Håkon Opdal er eliteseriens dårligste keeper, i tillegg til å betrakte Carew på den måten som du gjør.

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS
Serien er svak. Sa ikkje at Lyon var eit svakt lag AlexanderS. Lyon er det suverent beste laget i en svak serie. Det kan kome gode lag, frå svakare land. Lyon var også meget gode - men hugs - også Rosenborg har slått Real Madrid. Eit Real Madrid som var langt bedre enn dagens utgåve. :)

20701[/snapback]

 

...og da også en helt annen Rosenborg-utgave, må du ikke glemme!

 

For øvrig. Jeg har ikke tenkt å starte en ny stor diskusjon, men jeg vil gjerne ha deg til å forklare disse tallene.

 

Franske serien - 2004/05

1 Lyon 38 22 13 3 56 22 34 79

2 Lille 38 17 14 7 51 29 22 65

3 Monaco 38 15 18 5 52 35 17 63

4 Rennes 38 15 10 13 49 42 7 55

5 Marseille 38 15 10 13 47 42 5 55

6 St.Etienne 38 12 17 9 47 34 13 53

7 Lens 38 13 13 12 45 39 6 52

8 Auxerre 38 14 10 14 48 47 1 52

9 Paris SG 38 12 15 11 40 41 -1 51

10 Sochaux 38 13 11 14 42 41 1 50

11 Strasbourg 38 12 12 14 42 43 -1 48

12 Nice 38 10 17 11 38 44 -6 47

13 Toulouse 38 12 10 16 36 43 -7 46

14 Ajaccio 38 10 15 13 36 40 -4 45

15 Bordeaux 38 8 20 10 37 41 -4 44

16 Metz 38 10 14 14 33 45 -12 44

17 Nantes 38 10 13 15 33 38 -5 43

18 Caen 38 10 12 16 36 60 -24 42

19 Bastia 38 11 8 19 32 48 -16 41

20 Istres

 

Premier League - 2004/05

Chelsea 95

Arsenal 83

Man. United 77

Everton 61

Liverpool 58

Bolton 58

Middlesbrough 55

Man. City 52

Tottenham 52

Aston Villa 47

Charlton 46

Birmingham 45

Fulham 44

Newcastle 44

Blackburn 42

Portsmouth 39

West Brom 34

Crystal Palace 33

Norwich 33

Southampton 32

 

Forskjellen mellom de beste lagene i den franske serien kontra den engelske er enorm. Fra det beste laget i Frankrike (Lyon) - til det tiende beste laget (Sochaux) - så er det en avstand på 29 poeng.

 

Fra det beste laget i PL (Chelsea) - til det fjerde beste laget i England (Everton) - så er det en avstand på hele 34 poeng. Til det tiende laget i England, så er det en avstand på 47 poeng - 18 poeng mer enn i Frankrike.

 

En bemerkelsesverdig forskjell.

Link to comment
Share on other sites

Når du blir voksen Alexander, er jeg sansynligvis motakelig for en litt mer nyansert debatteknikk, og ikke minst mer nyanserte argumenter fra deg.

 

Gi beskjed når du når dette stadiet, er du snill......

 

Forøvrig;Ha en fornøyelig weekend og ikke minste vokseperiode, Alexander.

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Forskjellen mellom de beste lagene i den franske serien kontra den engelske er enorm. Fra det beste laget i Frankrike (Lyon) - til det tiende beste laget (Sochaux) - så er det en avstand på 29 poeng.

 

Fra det beste laget i PL (Chelsea) - til det fjerde beste laget i England (Everton) - så er det en avstand på hele 34 poeng. Til det tiende laget i England, så er det en avstand på 47 poeng - 18 poeng mer enn i Frankrike.

 

En bemerkelsesverdig forskjell.

20828[/snapback]

 

:D En argumentasjonsrekke som overgår Ludvik Holbergs Erasmus Montanus.

 

:P Ergo: "Mor Nille er en sten".

 

Det er for øvrig tydelig at temaet John Carew for øyeblikket er mer eller mindre ferdig debattert....

Link to comment
Share on other sites

Joda.. Man kan sjå ting på mange måtar. Ein kan også sjå det slik som at Champions League-vinnaren Liverpool blei nummer fem i engelsk liga i fjor. Og sidan europacupar beviser kven som er den beste, etter ditt utsagn: - Franske lag gjer det ikkje dårligare enn Engelske lag i Europa, som beviser at fransk fotball ikkje er svakare, så kan ein jo lett tenke seg at Engelsk liga er den beste.

 

Champions League-vinnaren i fjor er altså utafor di beregning, AlexanderS. Logisk brist her.

 

Alt dette beviser er at dei engelske topplaga er betre enn dei franske topplaga. Min påstand, som er vanskelig å bevise reint vitskapleg, er at det fins 30 engelske lag, som er like gode som dei 20 øverste i Frankrike.

 

 

Kva har det forøvrig å sei at det var ei heilt anna RBK-utgave? Sei du at RBK då var bedre enn Lyon no?? Interessant. :P

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS
Når du blir voksen Alexander, er jeg sansynligvis motakelig for en litt mer nyansert debatteknikk, og ikke minst mer nyanserte argumenter fra deg.

 

Gi beskjed når du når dette stadiet, er du snill......

 

Forøvrig;Ha en fornøyelig weekend og ikke minste vokseperiode, Alexander.

20834[/snapback]

 

Hehe, nå er du usaklig igjen, Kjartan. Nå må du roe deg ned - det er ikke godt for hjertet ditt når du hisser deg opp. :P

 

AlexanderS - som registrerer at Chaz overhode ikke har brukt argumenter i denne debattan, og som ikke forstår hvorfor han fortsatt befinner seg i denne tråden.

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS
En argumentasjonsrekke som overgår Ludvik Holbergs Erasmus Montanus.

 

Ergo: "Mor Nille er en sten".

 

Det er for øvrig tydelig at temaet John Carew for øyeblikket er mer eller mindre ferdig debattert....

 

Hææ?

 

Joda.. Man kan sjå ting på mange måtar. Ein kan også sjå det slik som at Champions League-vinnaren Liverpool blei nummer fem i engelsk liga i fjor. Og sidan europacupar beviser kven som er den beste, etter ditt utsagn: - Franske lag gjer det ikkje dårligare enn Engelske lag i Europa, som beviser at fransk fotball ikkje er svakare, så kan ein jo lett tenke seg at Engelsk liga er den beste.

 

Champions League-vinnaren i fjor er altså utafor di beregning, AlexanderS. Logisk brist her.

 

Alt dette beviser er at dei engelske topplaga er betre enn dei franske topplaga. Min påstand, som er vanskelig å bevise reint vitskapleg, er at det fins 30 engelske lag, som er like gode som dei 20 øverste i Frankrike.

 

20851[/snapback]

 

Nei, det gjør den ikke. På hvilken måte kan disse tabellene bevise at de engelske topplagene er bedre enn de franske? Hva angår toppen i ligaene, så er det i både den franske og den engelske ligaen et lag som skiller seg ut. Lyon i Frankrike, med 14 poengs avstand ned til nr. 2 på tabellen - Lille. Chelsea i England, med 12 poengs avstand ned til nr. 2 på tabellen - Arsenal.

 

Det er mindre avstand fra Lyon til nr. 3 i Frankrike (Monaco) enn det er fra Chelsea til nr. 3 i England (ManU). Fra ManU og ned til det fjerde laget i England (Everton), så er det en avstand på hele 16. Fra Monaco (nr. 3 som du husker) til Nice - laget som endte på en tolvte plass i den franske serien - så er det samme avstand som fra nr. 3 i England til nr. 4 (seksten poeng).

 

Liverpool hadde flaks. End of story. :D

 

Kva har det forøvrig å sei at det var ei heilt anna RBK-utgave? Sei du at RBK då var bedre enn Lyon no?? Interessant.

 

Dette skrev du:

men hugs - også Rosenborg har slått Real Madrid. Eit Real Madrid som var langt bedre enn dagens utgåve.

 

Men det du glemte å skrive, var jo at Rosenborg-utgaven den gang var mye bedre enn årets utgave! Comprende? :P

Link to comment
Share on other sites

Som sagt Alexander, aka "footy-geniet", de fleste er uenige med deg, men du lever tydeligvis ut fra salige Henrik Ibsen`s leveregel om at mindretallet alltid har rett. Fortsett med det, du......

 

Forøvrig så bryr både hjernen og hjertet mitt seg katten om deg og dine meninger. De tendensøse innleggene dine gir meg bare en riktig så god latter. Hver gang. Og det, min kjære venn, forlenger som kjent livet. :lol:

 

Du er faktisk talt både så naiv og dum, at det rett og slett er artig! ;)

Link to comment
Share on other sites

 

Kva har det forøvrig å sei at det var ei heilt anna RBK-utgave? Sei du at RBK då var bedre enn Lyon no?? Interessant.

 

Dette skrev du:

men hugs - også Rosenborg har slått Real Madrid. Eit Real Madrid som var langt bedre enn dagens utgåve.

 

Men det du glemte å skrive, var jo at Rosenborg-utgaven den gang var mye bedre enn årets utgave! Comprende? ;)

20889[/snapback]

Skjønner jo det. Det eg ikkje skjønner var relevansen. Eg sa at sjølv RBK, eit lag som ikkje på langt nær har, eller har nokosinne hatt, kvalitetane til Lyon, har slått Real Madrid. Til og med eit bedre Real-lag enn årets utgave. Ergo beviser det ingenting.

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS
Som sagt Alexander, aka "footy-geniet", de fleste er uenige med deg, men du lever tydeligvis ut fra salige Henrik Ibsen`s leveregel om at mindretallet alltid har rett. Fortsett med det, du......

 

Forøvrig så bryr både hjernen og hjertet mitt seg katten om deg og dine meninger. De tendensøse innleggene dine gir meg bare en riktig så god latter. Hver gang. Og det, min kjære venn, forlenger som kjent livet. ;)

 

Du er faktisk talt både så naiv og dum, at det rett og slett er artig! :lol:

20894[/snapback]

 

Hehe, det er helt utrolig å tenke på at det er en 50-åring som sitter i andre enden. Og at du i tillegg sitter og ler av mine fantastiske innlegg, det gjør jo det hele bare enda morsommere. ;)

 

AlexanderS - som ser at den faretruende alderen begynner å sette spor.

 

(skal mod forresten la disse personangrepene gå sin gang?)

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS

 

Kva har det forøvrig å sei at det var ei heilt anna RBK-utgave? Sei du at RBK då var bedre enn Lyon no?? Interessant.

 

Dette skrev du:

men hugs - også Rosenborg har slått Real Madrid. Eit Real Madrid som var langt bedre enn dagens utgåve.

 

Men det du glemte å skrive, var jo at Rosenborg-utgaven den gang var mye bedre enn årets utgave! Comprende? ;)

20889[/snapback]

Skjønner jo det. Det eg ikkje skjønner var relevansen. Eg sa at sjølv RBK, eit lag som ikkje på langt nær har, eller har nokosinne hatt, kvalitetane til Lyon, har slått Real Madrid. Til og med eit bedre Real-lag enn årets utgave. Ergo beviser det ingenting.

20907[/snapback]

 

Nei, det skrev du ikke.

 

Men dette er forresten helt uinteressant. Hva med å besvare de to avsnittene mine i det forrige innlegget jeg skrev rettet mot tu?

Link to comment
Share on other sites

Som sagt Alexander, aka "footy-geniet", de fleste er uenige med deg, men du lever tydeligvis ut fra salige Henrik Ibsen`s leveregel om at mindretallet alltid har rett. Fortsett med det, du......

 

Forøvrig så bryr både hjernen og hjertet mitt seg katten om deg og dine meninger. De tendensøse innleggene dine gir meg bare en riktig så god latter. Hver gang. Og det, min kjære venn, forlenger som kjent livet. ;)

 

Du er faktisk talt både så naiv og dum, at det rett og slett er artig! :D

20894[/snapback]

 

"fantastiske" innlegg???????? :o :lol: ;) ;) :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Bordeaux - Lyon 1-1. Scoring av Wiltord. Say no more.

20902[/snapback]

 

Å, herregud for en nikke. Hva skulle dette liksom bevise?

20919[/snapback]

 

Hva dette skal bety?????? At JEG PERSONLIG ville foretrekke å hente tilbake Wiltord FØR vi eventuelt vurderer Carew. Det var vel ikke vanskeligere enn som så....

Link to comment
Share on other sites

(skal mod forresten la disse personangrepene gå sin gang?)

20918[/snapback]

 

Nei, det skal vi ikke.

 

Hvis ikke du og Chaz klarer å holde en saklig debatt her inne, får dere fortsette å kverrulere på PM. Hvis denne drittslengingen frem og tilbake fortsetter, vil denne tråden bli stengt.

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS
(skal mod forresten la disse personangrepene gå sin gang?)

20918[/snapback]

 

Nei, det skal vi ikke.

 

Hvis ikke du og Chaz klarer å holde en saklig debatt her inne, får dere fortsette å kverrulere på PM. Hvis denne drittslengingen frem og tilbake fortsetter, vil denne tråden bli stengt.

20935[/snapback]

 

Har jeg ikke sett dette tidligere? Feigheten fortsetter, ja.

 

Men ok, kommer ikke til å besvare Brekkvaldens innlegg om han ikke forbedrer sakligheten på innleggene.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...