Jump to content

John Carew - Klar for Aston Villa


Guest AlexanderS

Recommended Posts

Jo, det er den. Vi har flere eksempler på det.

26894[/snapback]

Jeg har sett linken din og jeg har sett tiden den refererte til. Men dette er ingen "vanlig" 40-meter.

 

Poenget ditt om at Carew er rask kommer godt frem her i tråden. La det bli med det.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 303
  • Created
  • Last Reply
Guest AlexanderS
Jo, det er den. Vi har flere eksempler på det.

26894[/snapback]

Jeg har sett linken din og jeg har sett tiden den refererte til. Men dette er ingen "vanlig" 40-meter.

 

Poenget ditt om at Carew er rask kommer godt frem her i tråden. La det bli med det.

26895[/snapback]

 

Hva er en "vanlig" 40-meter? Og hva gjør denne 40-meteren til ikke å være vanlig? John Carew er uansett den raskeste norske fotballspilleren som har testet seg på en 40-meter. En spiller som Obafemi Martins har dårlige resultater enn Carew på en 40-meter.

 

Jeg diskuterer på min måte. Du på din.

Link to comment
Share on other sites

Hva er en "vanlig" 40-meter? Og hva gjør denne 40-meteren til ikke å være vanlig? John Carew er uansett den raskeste norske fotballspilleren som har testet seg på en 40-meter. En spiller som Obafemi Martins har dårlige resultater enn Carew på en 40-meter.

 

Jeg diskuterer på min måte. Du på din.

26896[/snapback]

Derfor "vanlig" i hermetegn........

Poenget ditt er bra det Alexander, og det kommer fint frem. Carew er raskere enn vi tror......men ikke så hurtig med ball. :angry:

 

Jeg hadde gjerne sett Carew i Arsenal selv jeg, som et alternativ til de vi har på topp nå(og til den som kommer til jul.) Er enig med deg i at Carew per dags dato er en bedre spiss enn RVP.

 

Hvordan du diskuterer er selvsagt opp til deg. Mange vil nok si at det er spesielt å se meg gi deg tips hvordan man skal fremtrede på et forum.

 

Men tror du gjør deg selv en tjeneste dersom du gir deg mens leken er god.

 

Mvh Marius

Link to comment
Share on other sites

Med vanlig mener jeg stille start. Gitt den tiden der ville Carew vært verdensmester på 60-meter. Så hurtig er han neppe.

 

Men som testene viser er nok Carew hurtigere uten ball en mange av oss i utgangspunktet tror.

Link to comment
Share on other sites

Er enig med Paddy i at van Persie er en bedre spiller enn Carew. Det ble nevnt at Henry har skrytt av Carew, og at det måtte være et bevis på at Carew liksom er så himla god. Vel, Henry har også skrytt av van Persie sine ferdigheter. Det har også blitt nevnt her at flere undervurderer farten til Carew. Vel, jeg tror nok det er noen som undervurderer farten til van Persie.

 

Robin van Persie har egentlig det meste som fotballspiller. Han er hurtig, veldig god teknisk, har vist at han har målteft, har en veldig god pasningsfot, har et veldig godt blikk for spillet, og er faktisk en god hodespiller. I mine øyne mangler Carew flere av disse ferdighetene. At Henry kunne tenke seg å spille sammen med Carew, gjør ikke Carew til en verdensstjerne, og det betyr heller ikke at han vil passe inn i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gooner_87

Nå synes jeg dere henger dere alt for mye opp i om 4.53 er realistisk eller ikke. Poenget er at Carew satte en rekord en eller annen gang, og er raskere enn mange tror.

Link to comment
Share on other sites

Nå synes jeg dere henger dere alt for mye opp i om 4.53 er realistisk eller ikke. Poenget er at Carew satte en rekord en eller annen gang, og er raskere enn mange tror.

26913[/snapback]

 

Enig med deg her. Dette er flisespikkeri de luxe.

Av det jeg har sett av begge er det liten tvil om at de er glimrende

fotballspillere. De er vanskeli å sammenligne da de er forskjellige spisstyper.

Carew har fart og hodespill som sin styrke.

Van Persie har sin eminente teknikk og sinnsyke skuddfot.

Jeg er mest imponert over Van Persie sine ferdigheter og syns han

er hakket bedre enn Carew, MEN for all del Carew er en glimrende fotballspiller

som har imponert stort denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS
Er enig med Paddy i at van Persie er en bedre spiller enn Carew. Det ble nevnt at Henry har skrytt av Carew, og at det måtte være et bevis på at Carew liksom er så himla god. Vel, Henry har også skrytt av van Persie sine ferdigheter. Det har også blitt nevnt her at flere undervurderer farten til Carew. Vel, jeg tror nok det er noen som undervurderer farten til van Persie.

 

Robin van Persie har egentlig det meste som fotballspiller. Han er hurtig, veldig god teknisk, har vist at han har målteft, har en veldig god pasningsfot, har et veldig godt blikk for spillet, og er faktisk en god hodespiller. I mine øyne mangler Carew flere av disse ferdighetene. At Henry kunne tenke seg å spille sammen med Carew, gjør ikke Carew til en verdensstjerne, og det betyr heller ikke at han vil passe inn i Arsenal.

26908[/snapback]

 

Hvem er det som har skrevet at siden Henry har skrytt av Carew, så er det et bevis på at han er så "himla god"? Det er vel ingen som har skrevet det...

 

RvP kan ha alle mulige ferdigheter i verden for min, han er ikke bedre enn John Carew av den grunn. Man kan si at nederlenderen har et større potensial, men RvP har enda ikke vist noe over tid som skal tilsi at han er en bedre fotballspiller enn Carew.

 

Det er flere som har påpekt at farten til RvP er undervurdert, inkludert meg. Men farten hans kan uansett ikke sammenlignes med Carews rekordsteg! :angry:

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS
Med vanlig mener jeg stille start. Gitt den tiden der ville Carew vært verdensmester på 60-meter. Så hurtig er han neppe.

 

Men som testene viser er nok Carew hurtigere uten ball en mange av oss i utgangspunktet tror.

26900[/snapback]

 

Jeg har ikke peiling på hvordan man utfører 40-meter tester blant fotballspillere, men tatt denne tiden i betraktning, så tviler jeg på at det er med flying start.

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS

Noen kommentarer til Carews 40-meter rekord, eller, Chaz? "Får ikke opp farten før 90 løpte meter", mener jeg å huske at en fis skrev for en dag eller to siden?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Houllier frustreres over Carew

 

John Carew begynner å falle inn i gammelt mønster igjen? Imponerer i begynnelsen av en ny klubbkarriere og faller av etterhvert.

38340[/snapback]

 

Kan se slik ut ja...

Perosonlig tror jeg "suksesen" i begynnelsen har vært overdrevet av norsk presse ved flere av carews overganger. Og derfor virker nedturen så total når det begynner å gå litt dårligere.

Link to comment
Share on other sites

Houllier frustreres over Carew

 

John Carew begynner å falle inn i gammelt mønster igjen? Imponerer i begynnelsen av en ny klubbkarriere og faller av etterhvert.

38340[/snapback]

Kommer ikke som noe sjokk.

Carew er ingen god fotballspiller.

38341[/snapback]

Bullshit Imers. Skivebom. Carew er en meget god fotballspiller, en av de beste norske spillerene nå for tiden, bare Gamsten ligger etter min mening høyere akkurat nå. Veldig rask, duellsterk og en farlig avslutter. I tillegg en god teknikk. Carew er langt fra dårlig.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gooner_87
Carew er ingen god fotballspiller.

 

:) :) :)

38369[/snapback]

Alle vet at du er nasjonalistisk, så det kommer ikke som noe sjokk at du synes han er god.

Akkurat som med Solskjær, ikke sant?

38370[/snapback]

 

Kommer heller ikke som noe sjokk at du driter deg ut.

Og ikke kom å si at Solskjær har hatt en dårlig karriere. Da driter du deg bare enda mer ut skjønner du.

Link to comment
Share on other sites

Carew er sjølvsagt ein god fotballspelar. Solskjær likeså. Ser ingen grunn til å bestride dette. Det finnast dog mange, mange, mange gode fotballspelarar i verda. Fotballspelarar som går dei to nevnte nordmenn ein høg gong.

 

Korleis går det med gullstøvelen for Carew egentlig? Er Carew på vei til å havne i samme fella som i sine tidlegare klubbar? Gode startar, for så å svinne hen i middelmådighet? Mange spørsmål, og eg har mine mistankar om kva svaret blir.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gooner_87
Carew er sjølvsagt ein god fotballspelar. Solskjær likeså. Ser ingen grunn til å bestride dette. Det finnast dog mange, mange, mange gode fotballspelarar i verda. Fotballspelarar som går dei to nevnte nordmenn ein høg gong.

 

Korleis går det med gullstøvelen for Carew egentlig? Er Carew på vei til å havne i samme fella som i sine tidlegare klubbar? Gode startar, for så å svinne hen i middelmådighet? Mange spørsmål, og eg har mine mistankar om kva svaret blir.

38418[/snapback]

 

Nå er det vel ikke alltid at en spiss sine prestasjoner måles i antall mål da. Og Carew har jo ikke få mål på antall kamper for Lyon. Han har utvilsomt hatt en glimrende sesong. Noen notorisk målscorer har han aldri vært

Link to comment
Share on other sites

Alle vet at du er nasjonalistisk, så det kommer ikke som noe sjokk at du synes han er god.

Akkurat som med Solskjær, ikke sant?

38370[/snapback]

 

-Hva faen er du satt sammen av?

 

Carew kom på årets lag i Le Championnat for hele 2005 etter å ha spilt i ligaen halve året. Er franskmennene dumme?

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS
Denne tråden har ligget død og begravet i lang tid nå...lurer på hvorfor :ph34r:

38414[/snapback]

 

Fordi at Carew har scoret lite mål.

 

Gleder det deg?

Link to comment
Share on other sites

Denne tråden har ligget død og begravet i lang tid nå...lurer på hvorfor :ph34r:

38414[/snapback]

 

Fordi at Carew har scoret lite mål.

39514[/snapback]

 

Jeg har ikke noe mot Carew, men her kom stoppet. Det kommer i hver eneste klubb han er innom.

 

(Jeg har ikke fulgt fotballen i hele verden så lenge som noen av dere andre, men dette er jeg nokså sikker på...)

Link to comment
Share on other sites

Guest Gooner_87
Denne tråden har ligget død og begravet i lang tid nå...lurer på hvorfor ;)

38414[/snapback]

 

Fordi at Carew har scoret lite mål.

 

Gleder det deg?

39514[/snapback]

 

Klart det gleder en person som hater Norge inntenst.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...