Jump to content

John Carew - Klar for Aston Villa


Guest AlexanderS

Recommended Posts

  • Replies 303
  • Created
  • Last Reply
Guest Gooner_87
Sier du nå Gooner_87 at Kim rett og slett hater sitt eget moderland intenst??? Bemerkelsesverdig........

 

Det er jaggu godt vi holder oss vekke fra religion- og politiske debatter på dette forumet! :D

39570[/snapback]

 

Vi er da på et fotballforum, og i fotballsammenheng tyder det på at denne fyren hater Norge inntenst ja. Virker meget snodig at en nordmann ønsker alt som har med Norge å gjøre innenfor fotball nord & ne.

Link to comment
Share on other sites

Denne tråden har ligget død og begravet i lang tid nå...lurer på hvorfor :)

38414[/snapback]

 

Fordi at Carew har scoret lite mål.

 

Gleder det deg?

39514[/snapback]

 

Klart det gleder en person som hater Norge inntenst.

39555[/snapback]

 

Og så er lillegutt på farten igjen ja ser jeg :o

 

Hva skal man svare på et slikt innlegg da? Hater jeg Norge? Absolutt ikke. Har tross alt levd her i hele mitt liv. Men jeg ser ikke på det som nødvendig å støtte alt som foregår i Norge. Det er f. eks mange ting i politikken jeg er uenig i, men det betyr ikke at jeg hater landet.

 

Jeg ser det heller ikke som et krav at jeg skal støtte alt det norske fotball-landslaget gjør. Jeg synes den fotballen som spilles av Norge som oftest, er alt for kjedelig, og da greier jeg ikke å engasjere meg i det. Jeg står fremdeles fast på at Norge ikke har noe i et VM- eller EM-sluttspill å gjøre, rett og slett fordi de ikke er gode nok. Mye kan selvfølgelig endre seg frem til EM 2008, og skulle Norge greie å kvalifisere seg, skal jeg være blant de første til å gratulere, og jeg vil selvfølgelig støtte laget fullt ut i et mesterskap, slik jeg har gjort tidligere. Men inntil det skjer, gidder jeg ikke å engasjere meg så sterkt i det. Jeg bruker nok av min tid til å følge Arsenal, som er min hovedprioritet. Hvis dette gjør meg til en Norgeshater i dine øyne, så får du fortsette å mene det, kan ikke akkurat påstå at jeg mister nattesøvnen av den grunn.

 

I fremtiden forøvrig, bør du passe deg for hva du kaller andre forumister. Etter som jeg selv er moderator, og det er meg du kommer med en såpass grov beskyldelse til, så blir det for dumt å gi deg en advarsel. Ikke gidder jeg å bruke energi på å rapportere deg til medmoderator Dr. Phil heller. Men i fremtiden, kan jeg garantere deg at så vil skje. Det er på tide at du begynner å godta at ikke alle er like engasjerte i landslaget som det du er.

 

Til AlexanderS:

 

Nei, det gleder meg ikke at Carew har en downperiode i Lyon. Carew er en god fotballspiller som jeg ikke har noe imot, men jeg ønsker dog ikke å se han i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gooner_87

Lillegutt ja, jeg ser du fremdeles er voksen i debatteknikken din.

 

Ingen krever at du skal støtte alt fotballandslaget gjør, men som en fotballengasjert nordmann er det meget svikefullt når man støtter motstanderlaget i viktige landskamper. Jeg husker du var en av frontfigurene her på forumet for en tid tilbake for at du heller ville se Spania i EM enn Norge. Du ville altså at ditt kjære fædreland, som du er født og oppvokst i skulle ryke ut for en gjeng spanjoler. Greit nok at du ikke liker spillestilen, men å håpe på norsk tap blir rett og slett for dumt. Og ja jeg vil si at en person som har denne holdningen innenfor fotballen er nødt til å hate Norge som fotballnasjon inntenst.

 

Fotball er en slags krig.

Hvilke midler du tar i bruk for å vinne er irellevant. Ville du holdt med Spania i en krig fordi du liker krigsstrategien deres best? Er ikke rart det fins vidkuner rundt om i landet, uten at jeg skal kalle deg det.

 

Og hvorfor vil du kun støtte Norge i mesterskap, men ikke i kvalikk? Dette har noe med medgangsupporter å gjøre.

 

At du er moderator bryr meg ikke. Å kalle en fyr for det han er, altså en spade for en spade ser jeg ikke på som noe "over-streken" innlegg. At du blir provosert for at folk kaller deg det du selv har satt deg ut til får være ditt problem. Du har selv valgt det, enten du liker det eller ikke.

Link to comment
Share on other sites

Lillegutt ja, jeg ser du fremdeles er voksen i debatteknikken din.

 

Ingen krever at du skal støtte alt fotballandslaget gjør, men som en fotballengasjert nordmann er det meget svikefullt når man støtter motstanderlaget i viktige landskamper. Jeg husker du var en av frontfigurene her på forumet for en tid tilbake for at du heller ville se Spania i EM enn Norge. Du ville altså at ditt kjære fædreland, som du er født og oppvokst i skulle ryke ut for en gjeng spanjoler. Greit nok at du ikke liker spillestilen, men å håpe på norsk tap blir rett og slett for dumt. Og ja jeg vil si at en person som har denne holdningen innenfor fotballen er nødt til å hate Norge som fotballnasjon inntenst.

 

Fotball er en slags krig.

Hvilke midler du tar i bruk for å vinne er irellevant. Ville du holdt med Spania i en krig fordi du liker krigsstrategien deres best? Er ikke rart det fins vidkuner rundt om i landet, uten at jeg skal kalle deg det.

 

Og hvorfor vil du kun støtte Norge i mesterskap, men ikke i kvalikk? Dette har noe med medgangsupporter å gjøre.

 

At du er moderator bryr meg ikke. Å kalle en fyr for det han er, altså en spade for en spade ser jeg ikke på som noe "over-streken" innlegg. At du blir provosert for at folk kaller deg det du selv har satt deg ut til får være ditt problem. Du har selv valgt det, enten du liker det eller ikke.

39699[/snapback]

 

Er det rart det er krig i verden? God bedring, Gooner_87.

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS

Det er bare slike innlegg du skriver, Chaz. Bedreviterinnlegg. Du har egentlig ingenting å fare med i debatter som dette, slik jeg ser det. Du er rett og slett for lite oppdatert...

Link to comment
Share on other sites

Det er bare slike innlegg du skriver, Chaz. Bedreviterinnlegg. Du har egentlig ingenting å fare med i debatter som dette, slik jeg ser det. Du er rett og slett for lite oppdatert...

39854[/snapback]

 

For å sitere deg; det bryr jeg meg fint lite om. Gooner_87 fremstår som verre enn Ithilien på VGD på sitt verste. Besserwisser, og arrogant. Og med fint lite substans.

Link to comment
Share on other sites

Lillegutt ja, jeg ser du fremdeles er voksen i debatteknikken din.

 

Ingen krever at du skal støtte alt fotballandslaget gjør, men som en fotballengasjert nordmann er det meget svikefullt når man støtter motstanderlaget i viktige landskamper. Jeg husker du var en av frontfigurene her på forumet for en tid tilbake for at du heller ville se Spania i EM enn Norge. Du ville altså at ditt kjære fædreland, som du er født og oppvokst i skulle ryke ut for en gjeng spanjoler. Greit nok at du ikke liker spillestilen, men å håpe på norsk tap blir rett og slett for dumt. Og ja jeg vil si at en person som har denne holdningen innenfor fotballen er nødt til å hate Norge som fotballnasjon inntenst.

 

Fotball er en slags krig.

Hvilke midler du tar i bruk for å vinne er irellevant. Ville du holdt med Spania i en krig fordi du liker krigsstrategien deres best? Er ikke rart det fins vidkuner rundt om i landet, uten at jeg skal kalle deg det.

 

Og hvorfor vil du kun støtte Norge i mesterskap, men ikke i kvalikk? Dette har noe med medgangsupporter å gjøre.

 

At du er moderator bryr meg ikke. Å kalle en fyr for det han er, altså en spade for en spade ser jeg ikke på som noe "over-streken" innlegg. At du blir provosert for at folk kaller deg det du selv har satt deg ut til får være ditt problem. Du har selv valgt det, enten du liker det eller ikke.

39699[/snapback]

 

Å Herregud!!!!

 

Årsaken til at jeg heller ville se Spania i EM, var fordi jeg mente de hadde mer der å gjøre enn Norge. Dette var også et ønske fordi jeg regnet med at dette ville være en avgjørende faktor for NFF til å bytte ut Semb, da den fotballen han la opp til, rett og slett var begredelig å se på. Jeg ser gjerne Norge i et mesterskap, den dagen de har noe der å gjøre. Den dagen de faktisk kan være med å kjempe om å komme lenger enn gruppespillet, slik de gjorde i VM 98. Da var det faktisk morsomt å følge Norge. De spillte den samme taktikken som Semb brukte, men forskjellen var at Drillo klarte å finne spillere som passet inn i systemet, og fikk disse til å fungere som et lag. Noe Semb mislyktes grovt med. Dette har ingenting med å hate å Norge å gjøre.

 

Sammenligningen med en krig blir rett og slett for dumt.

 

Jeg har aldri sagt at jeg ikke støtter opp om Norge i kvalikk. Jeg har sagt at jeg ikke gidder å engasjere meg i landslagsfotballen, så lenge fotballen som leveres er begredelig. Den dagen Norge leverer fotball som publikum faktisk fortjener, med tanke på den blodprisen de kjører på billetter, så vil jeg nok engasjere meg mer. For når det gjelder landslagsfotball, så vil jeg underholdes, og det Norge har drevet med i årene kan ikke akkurat kalles underholdning. Jeg driter i om dette gjør meg til medgangssupporter hva landslaget angår. Hvis man skal støtte all landslagsidrett i Norge, så får man ikke mye fritid gitt.

 

Du sier du bare kaller meg det jeg selv har satt meg ut til å være. Hvor dum går det egentlig an å bli? Det er mange her inne på forumet som støttet meg i min mening om at Norge ikke fortjente å komme til EM på bekostning av Spania. Rett og slett fordi Spania var et bedre fotballag. Så å kalle meg en Norgeshater, er faktisk et meget stort overtramp, og reinspikka løgn, og er det noe jeg misliker, så er det løgnere.

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS

Jeg er veldig, veldig lei av sånne som deg, Vieira.

 

Hvorfor ikke kommentere noen av Chaz` innlegg, som er flere ganger verre enn dette innlegget til Gooner_87?

Link to comment
Share on other sites

Jeg er veldig, veldig lei av sånne som deg, Vieira.

 

Hvorfor ikke kommentere noen av Chaz` innlegg, som er flere ganger verre enn dette innlegget til Gooner_87?

40197[/snapback]

 

Få høre hva du mener om at Gooner_87 kaller meg for en norgeshater da?

 

Du og han har jo stort sett samme meninger om det som har med Norge og norske spillere å gjøre, så du ser vel kanskje på meg som en norgeshater du også, og mener vel ikke at dette er å trå langt over streken i forhold til hva som er normal folkeskikk på et forum?

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Noen som kan flytte denne tråden til engelsk fotball, John Carew er nemlig på plass

i Villa i bytte mot Milan Baros:HER

 

Morsomt med Carew i Premier League, han pleier jo alltid å ha noen knallstarter i sine nye klubber. Hva tror dere han kan tilføre Villa?

Link to comment
Share on other sites

Noen som kan flytte denne tråden til engelsk fotball, John Carew er nemlig på plass

i Villa i bytte mot Milan Baros:HER

 

Morsomt med Carew i Premier League, han pleier jo alltid å ha noen knallstarter i sine nye klubber. Hva tror dere han kan tilføre Villa?

 

Jeg tror Carew er skapt for engelsk fotball. Stor, sterk og rask. En dyktig tanksenter. Tror han vil passe langt inn i England enn i Spania, Italia og Frankrike: Han tåler utvilsomt en tøff spillestil! Hadde vært veldig morsomt hvis han slår til i Villa :)

 

Ser at de tar helt av på en Villa-side. De er i ekstase alle mann. SÅ god er han ikke da :D

Link to comment
Share on other sites

Carew kommer nok til å virke som en suksess i begynnelsen, ja, men etter en sju-åtte kamper så spørs det om han har den samme intensiteten. Ser man på de tre-fire-fem siste klubbene han har vært i, så har han alltid begynt forrykende, for så å bli en middelmådighet. Jeg tipper at dette kommer til å bli tilfellet også denne gangen. Jeg har tidligere ønsket ham til Arsenal, men etter å ha fulgt litt med ham så vil jeg nok ikke bli lei meg for at han ikke kommer til å spille i rødt og hvitt.

Link to comment
Share on other sites

Carew har aldri vore god nok for Arsenal, men kan gjere ein ypperleg jobb for Aston Villa!

 

Det er jeg enig i, men desverre har han vært fullt kapabel til å ødelegge for Arsenal tidligere.

Kommer ikke til å heve et øyenbryn engang om en viss Allieu putter mot oss på Villa Park senere i år (med dertil hyllest fra norsk presse, selvsagt..).

 

Hilsen Nilsen

Link to comment
Share on other sites

Uten å bli påvirket av poster som er før her, så må jeg si at selv om han ikke ble en hit i fransk liga, og ikke har vært-, er-, eller kommer til å bli god nok for Arsenal, så kan han bli veldig god i Aston Villa tror jeg. Der kan han bruke fysikken sin mye, pluss at Villa har brukt mye av pengene sine på Carew nå, og er vel den best lønna spilleren i klubben, om jeg ikke hørte feil, så han liksom bli en suksess, og kommer da til å være mye på banen, og da kan han bli veldig god rett og slett. Han passer uansett godt inn i engelsk fotball.

Link to comment
Share on other sites

Carew til Villa... Ja,ja. Mulig han blir en suksess. Et eller annet sted må han jo bli det... Etter "hypen" har lagt seg og Villa ser at de har kjøpt en "skikkelig midt på treet-spiller" blir det nok stille fra den kanten. God i de 4-5 første kampene.Kanskje.Så stopp.

Må si jeg er en av dem som ALDRI har ønsket Carew til Arsenal. En oppblåst blære uten videre talent.

Dette innlegget er kanskje noe "krast", men det er ihvertfall min oppriktige mening!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...