Jump to content

John Carew - Klar for Aston Villa


Guest AlexanderS

Recommended Posts

Jeg må si jeg er en av de som er fan av Carew. Den fysikken hans er helt rå. Ikke mange av de i internasjonal fotball, ikke som jeg veit om. Jeg så både Newcastle og West ham kampen og han fortjener det skryte han får. Mot West ham når "smågutta" Reo-Coker, Spector og en siste hang og slang i ryggen på han og alle bare prellet av, måtte jeg smile litt. Har også Real kampen friskt i minne der Cannavaro, Ramos og Helguera fikk kjørt seg skikkelig. På sitt beste er han utrolig god, men som mange nevner sliter han med å holde seg stabil og det går for mye opp og ned. Håper og tror han slår litt bedre til i Premier League, hvor det er litt mer lovlig og bruke muskla og den ekstreme fysikken sin. Virker også som Carew Og Young kan bli et bra spisspar

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
  • Replies 303
  • Created
  • Last Reply
carew er en fantastisk spiller, og jeg er nå rimelig sikker på at houlier har en alvorlig skade et sted mellom ørene...

 

Uenig. Carew er en helt OK spiller som har god fysikk og er god på hodet. Hva annet har han egentlig? Ikke er han noen kjempeavslutter og ikke er han lynhurtig. Nei, når mannen blir benka til fordel for "Den engelske spissen som aldri scorer"(Heskey), så sier det litt om nivået.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...