Jump to content

John Carew - Klar for Aston Villa


Guest AlexanderS

Recommended Posts

:D Vel, det trur eg! :P

 

Thierry Henry seier aldri noko negativt om nokon. Tipper han hadde sagt det same om mange. Seier ikkje negativt om vennane sine, og han nevner då også Steffen Iversen som ein venn. Det som eg finn interessant er at det er alt for tjukt smurt på til at det kan vere utelukkande bullshit. :P

 

Carew har for øvrig prøvd seg før i store europeiske klubbar........ :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 303
  • Created
  • Last Reply
Guest AlexanderS
:D Vel, det trur eg! :P

 

Thierry Henry seier aldri noko negativt om nokon. Tipper han hadde sagt det same om mange. Seier ikkje negativt om vennane sine, og han nevner då også Steffen Iversen som ein venn. Det som eg finn interessant er at det er alt for tjukt smurt på til at det kan vere utelukkande bullshit. :P

 

Carew har for øvrig prøvd seg før i store europeiske klubbar........ :P

26233[/snapback]

 

Du skal selvfølgelig få lov til å tro hva du vil, Paddy. Og det samme skal jeg.

 

Ja, hva så? Jeg har heller aldri skrevet noe annet. Men han har aldri representert en av de største klubbene i Europa. Det er nok dog bare et tidsspørsmål før han vil nettopp det.

Link to comment
Share on other sites

Guest Freddiereadygo
hva syns du?..bør carew forlate lyon og komme til arsenal?

26506[/snapback]

Hadde vært en god forsterkning det! Kanskje god nok grunn til at Henry blir. Men det spørs vel om Lyon vil slippe han nå

Link to comment
Share on other sites

hadde ikke akuratt gjort noe det nei, men slik folk har uttalt seg for tiden tror jeg heller at henry går til lyon..

hvis ikke arsenal kjøper noen klassespillere!

26508[/snapback]

:huh: :D :D ;) :lol: :lol:

Ingen fare. Henry går i alle fall ikkje til Lyon.

Link to comment
Share on other sites

Liker ikke Carew, men hvis han gir resultater så skal ikke jeg klage.. Kanskje arsenal blir prioritert på tv3 da..

26511[/snapback]

 

 

Tror Arsenal-kampene blir prioritert neste år, fordi Rosenborg er ikke med, og tviler på at liverpool kvalifiserer seg. Eneste som kan ødelegge det er united, hvis de spiller på samme dag som oss. Men jeg tror Arsenal blir prioritert foran Chelsea.

Link to comment
Share on other sites

Liker ikke Carew, men hvis han gir resultater så skal ikke jeg klage.. Kanskje arsenal blir prioritert på tv3 da..

26511[/snapback]

 

Eneste som kan ødelegge det er united, hvis de spiller på samme dag som oss. Men jeg tror Arsenal blir prioritert foran Chelsea.

26521[/snapback]

 

Manshit kan IKKE ødelegge for oss, men det kan derimot Chelski. Jeg klarer ikke å se hvor du får det fra at Chelski komemr etter Arsenal når det gjelder tv og sånt. Akkurat nå så er jo BÅDE WoMan Utd og Chelski foran oss i køen når det gjelder tv. Så Chelski er iallefall, så lenge de fortsetter som de har gjort, så viser de iallefall de for AFC.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Link? ;)

26527[/snapback]

 

Det er jo ikke et "sånt" rykte... Spørsmålet av trådstarter er jo "hva synes du?" og da er det ingen link. Men egentlig så tipper jeg at trådstarter tenkte på det henry sa i intervjuet i pausen i AFC - Sunderland. Der Henry sa at Carew ville vært hans drømmepartner.

Link to comment
Share on other sites

Det hadde vært artig å hatt Carew i Arsenal som en supersub.

Vi hadde trengt en spiss, men igjen så hadde jeg håpet VP fortsetter

utviklingen for jeg tror han kan bli enormt bra.

Personlig synes jeg tittelen på denne tråden kunne vært endret.

En ting er sikkert og det er at Carew ikke er møkk, men en dyktig

fotballspiller.

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS
Liker ikke Carew, men hvis han gir resultater så skal ikke jeg klage.. Kanskje arsenal blir prioritert på tv3 da..

26511[/snapback]

 

 

Tror Arsenal-kampene blir prioritert neste år, fordi Rosenborg er ikke med, og tviler på at liverpool kvalifiserer seg. Eneste som kan ødelegge det er united, hvis de spiller på samme dag som oss. Men jeg tror Arsenal blir prioritert foran Chelsea.

26521[/snapback]

 

Rosenborg er ikke med, nei. Men Vålerengen kan komme til å kcvalifisere seg til mesterligaen, og da vil naturligvis VIFs kamper blir prioritert foran Arsenals kamper. Dessverre.

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS
Det hadde vært artig å hatt Carew i Arsenal som en supersub.

Vi hadde trengt en spiss, men igjen så hadde jeg håpet VP fortsetter

utviklingen for jeg tror han kan bli enormt bra.

Personlig synes jeg tittelen på denne tråden kunne vært endret.

En ting er sikkert og det er at Carew ikke er møkk, men en dyktig

fotballspiller.

26552[/snapback]

 

Mener du at Robin van Persie er en bedre spiss enn John Carew?

 

Jeg kan egentlig bare støtte meg til Henrys kommentarer forleden dag. Carew hadde vært den perfekte makker for Henry på topp.

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS
Selvsagt er Robin en bedre spiss enn Carew.

26585[/snapback]

 

 

Jeg forstår egentlig ikke hvorfor du svarer meg, da du for ikke mange dagene siden gjorde det tydelig og klart at du helst ville ha så lite kontakt så mulig med meg, og at mine innlegg skulle stå ubesvarte.

 

Men du tar selvfølgelig feil. Men what`s new, liksom?

Man kan vel ikke akkurat forvente all verdens av en fyr som ser på Håkon Opdal som eliteseriens dårligste keeper.

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS
Jeg svarer da for pokker når jeg vil! Og at Robin pt. er bedre enn John Carew er da fritt frem å mene.

 

Hørte forresten at Håkon Opdal skulle tilbake til Odda, han var ikke god nok for Brann.

26588[/snapback]

 

Ehh, joda. For min del så kan du skrive så mange innlegg du orker. Men det er kanskje ikke verdens mest logiske ting å først skrive at du ikke har tenkt å svare meg, for så et par dager etterpå å nettopp gjøre det. Men det kan være det samme.

 

Jeg tror, for å være helt ærlig, at du ikke ser på van Persie som en bedre spiller enn John Carew. Det er enkelt og greit for dumt.

 

Håkon Opdal er på vei til landslaget, ikke Odda. For øvrig bra at du har lært deg litt nyttig kunnskap; At Håkon opprinnelig er Odda-spiller! Ikke verst, bare det!

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Jeg svarer da for pokker når jeg vil! Og at Robin pt. er bedre enn John Carew er da fritt frem å mene.

 

Hørte forresten at Håkon Opdal skulle tilbake til Odda, han var ikke god nok for Brann.

26588[/snapback]

 

Ehh, joda. For min del så kan du skrive så mange innlegg du orker. Men det er kanskje ikke verdens mest logiske ting å først skrive at du ikke har tenkt å svare meg, for så et par dager etterpå å nettopp gjøre det. Men det kan være det samme.

 

Jeg tror, for å være helt ærlig, at du ikke ser på van Persie som en bedre spiller enn John Carew. Det er enkelt og greit for dumt.

 

Håkon Opdal er på vei til landslaget, ikke Odda. For øvrig bra at du har lært deg litt nyttig kunnskap; At Håkon opprinnelig er Odda-spiller! Ikke verst, bare det!

26592[/snapback]

 

Intet nytt under solen:

CockFight-150x112.jpg

 

Kampen fortsetter...

 

...og handler tydeligvis om noe helt annet enn hvilke kvaliteter Carew har på fotballbanen.

Link to comment
Share on other sites

Greit Carew er bra, men Van Persie er en mye bedre spiller enn Carew.

Van Persie har etter min mening alle forutsetninger til å bli en spiller av verdensformat.

Teknikkmessig er Van Persie langt langt foran Carew.

Carew er muligens raskere og sterkere.

Dette er 2 helt forskjellige spisstyper, men overall er det ingen tvil.

Van Persie er en mye bedre spiller enn Carew etter min mening.

Link to comment
Share on other sites

Greit Carew er bra, men Van Persie er en mye bedre spiller enn Carew.

Van Persie har etter min mening alle forutsetninger til å bli en spiller av verdensformat.

Teknikkmessig er Van Persie langt langt foran Carew.

Carew er muligens raskere og sterkere.

Dette er 2 helt forskjellige spisstyper, men overall er det ingen tvil.

Van Persie er en mye bedre spiller enn Carew etter min mening.

26623[/snapback]

van Persie er nok raskare enn Carew. Det han taper på er hovudspel, sjølv om han viste i Feyenoord at dette er noko han beherskar også.

Link to comment
Share on other sites

van Persie er nok raskare enn Carew. Det han taper på er hovudspel, sjølv om han viste i Feyenoord at dette er noko han beherskar også.

26639[/snapback]

 

Sikkert ikke så viktig, men jeg er enig med mmaelan at van Persie neppe er raskere enn Carew.

RvP er ikke treig, men i forhold til Reyes/Henry/Freddie/Quincy er han nok en god del seinere i draget ja. Ikke så mye raskere enn Bergkamp etter det jeg har sett foreløpig.

 

Carew er faktisk en av de hurtigste spissene i Europa når han får opp farten, men er henger bra etter RvP teknisk.

 

De har veldig bra ferdigheter begge to, men på forskjellige felt.

Hvem jeg synes er best er vanskelig å bedømme. De er ikke særlig like type spisser.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...