Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Nå må virkelig SAF se å skjerpe seg.. Nok en gang etter et tap, finner han på en eller annen syk unnskyldning, som innebærer noe negativt om dommeren. Idag kom han med denne uttalelsen etter tapet mot Aston Villa, kan han heller ikke ta tapet som en mann, og innse at Aston Villa var bedre?..

Link to comment
Share on other sites

Nok en dive på Rooney:

http://www.101greatgoals.com/videodisplay/4184902/

 

Heldigvis ble han tatt! Fint at de andre rivalene våre går på poengtap. Dog hjelper det ikke stort dersom vi heller ikke vinner. Men det skal sies at det ikke er like ille å gå på poengtap på Anfield!

Link to comment
Share on other sites

Nok en dive på Rooney:

http://www.101greatgoals.com/videodisplay/4184902/

 

Heldigvis ble han tatt! Fint at de andre rivalene våre går på poengtap. Dog hjelper det ikke stort dersom vi heller ikke vinner. Men det skal sies at det ikke er like ille å gå på poengtap på Anfield!

 

Takk for linken Magnus87.

Hvor er hylekoret til media/supportere nå, når gullgutten på ny har prøvd å filme til seg et straffespark. Heldigvis gikk ikke dommeren på denne, slik som flere av de andre tilfellene. Se hvordan Rooney prøver å se etter dommeren der han sklir bortover, fy f...... Eduardo fikk alle mot seg (MEDIA OGSÅ), når det visste seg det var kontakt, men når engelskmenn gjør det gang på gang (Gerrard inkludert), ja da er det stille.....

 

Blir kvalm av forskjellsbehandlingen.

Link to comment
Share on other sites

Takk for linken Magnus87.

Hvor er hylekoret til media/supportere nå, når gullgutten på ny har prøvd å filme til seg et straffespark. Heldigvis gikk ikke dommeren på denne, slik som flere av de andre tilfellene. Se hvordan Rooney prøver å se etter dommeren der han sklir bortover, fy f...... Eduardo fikk alle mot seg (MEDIA OGSÅ), når det visste seg det var kontakt, men når engelskmenn gjør det gang på gang (Gerrard inkludert), ja da er det stille.....

 

Blir kvalm av forskjellsbehandlingen.

Enig, blir spennende å se hva dem skriver om Rooney imorgon. Sånn sett nesten dumt at dem ikke fikk den straffen. Da måtte det vertfall ha blitt ramaskrik! For nå forundre det meg ikke om dette går forbi i stillehet.

Takk og gratulere til Aston Villa.

Link to comment
Share on other sites

Giggs ble nylig kåret til årets sportspersonlighet. Jeg synes han fortjener skryt for å klare å holde nivået sitt til tross for at han stadig blir eldre. I tilegg har han i motsetning til mange av de andre ufyselige spillerne på laget sitt, en stor personlighet. Uten tvil den spilleren jeg har størst respekt for på Man U.

Link to comment
Share on other sites

Giggs ble nylig kåret til årets sportspersonlighet. Jeg synes han fortjener skryt for å klare å holde nivået sitt til tross for at han stadig blir eldre. I tilegg har han i motsetning til mange av de andre ufyselige spillerne på laget sitt, en stor personlighet. Uten tvil den spilleren jeg har størst respekt for på Man U.

Har tenkt på det samme. Han er en sympatisk og sportslig person tverrs igjennom. Nesten så manure drakten ikke fortener en slik person!

Link to comment
Share on other sites

"Den kødden" er har det vært nok av i den klubben, min personlige favoritt er Gary Neville. Han må være en mental case.

 

Ryan Giggs derimot har jeg den dypeste respekt for som spiller, og han har heller ikke (i særlig grad) den ufordraglig arrogante fremtoningen som alt for ofte karakteriserer klubben og dens representanter.

Link to comment
Share on other sites

"Den kødden" er har det vært nok av i den klubben, min personlige favoritt er Gary Neville. Han må være en mental case.

 

Ryan Giggs derimot har jeg den dypeste respekt for som spiller, og han har heller ikke (i særlig grad) den ufordraglig arrogante fremtoningen som alt for ofte karakteriserer klubben og dens representanter.

Det finnes helt klart større kødder enn Giggs, men likefullt er han en kødd.

Neville søstrene, Scholes og Nisselue står høyt på min liste over de største køddene, men alle er bak den største kødden av dem alle, han med den røde nesa.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Det finnes helt klart større kødder enn Giggs, men likefullt er han en kødd.

Neville søstrene, Scholes og Nisselue står høyt på min liste over de største køddene, men alle er bak den største kødden av dem alle, han med den røde nesa.

 

BE

Rudolf?

Link to comment
Share on other sites

Ryan Giggs har hatt en lang og glitrende karriere. Jeg kan ikke huske noen episoder hvor han har vært innblandet i usportsligheter eller drittslenging. Mannen har vært aktiv i kampen mot rasisme i fotballen. Visst er han er verdig mottaker av postive utmerkelser for sin innsats.

 

Jeg hatet han selvfølgelig fælt når han scoret mot oss på tilleggstid i fa-cupen i 1999. Fint mål av han, dårlig av oss og en avslutning i keeperghjørnet som Seaman burde tatt.... Har i grunn ikke noe å utsette på ham, bortsett at han spiller for feil klubb.

 

Når man snakker om kødder, så er "serial diver" Rooney den klart største i mine øyne.

Link to comment
Share on other sites

Ryan Giggs har hatt en lang og glitrende karriere. Jeg kan ikke huske noen episoder hvor han har vært innblandet i usportsligheter eller drittslenging. Mannen har vært aktiv i kampen mot rasisme i fotballen. Visst er han er verdig mottaker av postive utmerkelser for sin innsats.

 

Jeg hatet han selvfølgelig fælt når han scoret mot oss på tilleggstid i fa-cupen i 1999. Fint mål av han, dårlig av oss og en avslutning i keeperghjørnet som Seaman burde tatt.... Har i grunn ikke noe å utsette på ham, bortsett at han spiller for feil klubb.

 

Når man snakker om kødder, så er "serial diver" Rooney den klart største i mine øyne.

Helt enig. Vi må klare å være såpass at vi kan se hvem som er bra personer, selv om dem spiller på lag vi ikke fordrar! Det er ikke mange slike spillere, men Giggs er en av dem. Og det er dårlig gjort mot han som person å sammenligne han med spillere som C.Ronaldo, Backham og Rooney. Han har en helt annen klasse når det kommer til oppføre seg på og utenfor banen. En sikkelig klubbspiller som jeg vet at jeg hadde elsket hadde han spillt så lenge og så godt for Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

"Klappe for Arsenal? Jeg ville heller ha klappet til dem!" - Ryan Giggs etter å ha applaudert seriemester Chelsea ut på banen i 04/05.

 

Men glemmer aldri trynet hans etter å ha misset på åpent mål mot Arsenal, på Old Trafford, i FA Cup 1/4-finalen 02/03. :P

Link to comment
Share on other sites

"Klappe for Arsenal? Jeg ville heller ha klappet til dem!" - Ryan Giggs etter å ha applaudert seriemester Chelsea ut på banen i 04/05.

 

Men glemmer aldri trynet hans etter å ha misset på åpent mål mot Arsenal, på Old Trafford, i FA Cup 1/4-finalen 02/03. :)

Når han skaut den over fra 14m på helt åpent mål?

Link to comment
Share on other sites

Ryan Giggs derimot har jeg den dypeste respekt for som spiller, og han har heller ikke (i særlig grad) den ufordraglig arrogante fremtoningen som alt for ofte karakteriserer klubben og dens representanter.

 

for all del, Giggs har hatt en imponerende karriere, som fortjener stor respekt, og han har heller ikke fremstått som like usympatisk som et flertall av sine lagkamerater. Men heller ikke han har vel fremstått som den skarpeste kniven i skuffen med en del av sine uttalelser? I det hele tatt er det jo utrolig at de har klart å samle så mye "rart" på en plass, og det som er enda mer forunderlig er at de har vunnet så mye som klubb... ManU er vel selve beviset på at man enten har det i hodet eller så har man det i beina, og ManUs suksess under sur alex motbeviser vel egentlig Wengers hypotese om at moderne fotballspillere må være intelligente, eller hur? :)

Link to comment
Share on other sites

Når han skaut den over fra 14m på helt åpent mål?

Hehe, jepp.

 

http://www.youtube.com/watch?v=HYJwXZanlbc

 

Det var den beste videoen jeg fant, etter å ha letet gjennom ca 50 stk. videoer av hans berømte mål mot Arsenal i 99...

Ryan Giggs, Ryan Giggs

Missed an open goal!

Ryan Giggs, Ryan Giggs

Missed an open goal!

How did he miss?

Arsenal took the piss!

Ryan Giggs, Ryan Giggs, Ryan Giggs!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...