Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Det er ikke dommerne det er noe i veien med. De dømmer etter beste evne. Fotball i dag er ikke det det en gang var. Tempo er skyhøyt. Det er utrolig vanskelig å være dommer. Skylda for dårlig dømming ligger ene og alene hos forbundene som hardnakket nekter å gi dommerne tilstrekkelig hjelpemidler til å gjøre jobben sin

Det KAN ha vært vanskelig å se filmingen, MEN offsiden er så soleklar at assistentdommeren ikke kan unnskyldes!

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke dommerne det er noe i veien med. De dømmer etter beste evne. Fotball i dag er ikke det det en gang var. Tempo er skyhøyt. Det er utrolig vanskelig å være dommer. Skylda for dårlig dømming ligger ene og alene hos forbundene som hardnakket nekter å gi dommerne tilstrekkelig hjelpemidler til å gjøre jobben sin

Enig i mye av det du sier her. Men det kan umulig være tilfeldig at disse feilene så og si alltid går i United's favør, spesielt når sesongen nærmer seg slutten.

Link to comment
Share on other sites

Det KAN ha vært vanskelig å se filmingen, MEN offsiden er så soleklar at assistentdommeren ikke kan unnskyldes!

Det er ikke snakk om å unnskylde. Dommerstanden trenger hjelpemidler slik at den menneskelige feilmarginen i dømmingen blir mindre. Feil vil skje. Denne linjedommeren hadde bare maks uflaks når Mason klønet det til på toppen av feilen linjedommeren hadde gjort.

Enig i mye av det du sier her. Men det kan umulig være tilfeldig at disse feilene så og si alltid går i United's favør, spesielt når sesongen nærmer seg slutten.

Blir jo ren spekulasjon, men det vil jo bort imot fjerne slik hjemmedømming dersom man hadde gitt f.eks 4. dommer muligheten til å korrigere underveis basert på videobilder

Link to comment
Share on other sites

Det er også ganske typisk at det ses helt vekk fra annuleringen av Wigan-målet, som var en kolossal (linje)dommertabbe.

Jepp, tar man med den i denne kampen hadde de likevel tapt 2-1. Og med tanke på at de vant forrige pga et latterlig straffespark og et latterlig rødt kort er det umulig å si hvordan den kampen hadde endt om dommeren hadde gjort riktig i den situasjonen.

 

I tillegg så er jeg enig med Trevor i studio, det er en vanskelig situasjon handsen i straffefeltet til Wigan. Hånda er jo tross alt i en naturlig posisjon med tanke på at han sklir... Trevor velger i tillegg å si at han mener det ikke er straffe.

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Håper United vinner i år selv om 95 % av supporterne er klovner som ikke vet hva de er med på! Grunnlaget er følgende:

 

1 - Vinner City er det en sjanse for att de beholder Manchini og han fortsetter med mye av den samme spillergruppen. Dette kommer til å gjøre de enda sterkere neste sesong. Med ny manager og enda flere store stjerner som krever spilletid tror jeg de kommer til å slite med å befeste seg helt på topp. Skal man vinne Premier Leauge tror jeg man må bygge over tid = Fordel Arsenal! Denne feilen håper jeg og tror også Chelsea gjorde med å kvitte seg med AVB.

 

2 - Vi slipper å se Nasri løfte pokalen som han sikkert følte seg trygg på da han kommenterte "top of the leauge" til noen forbikjørende = Fordel meg

 

3 - Alex Ferguson ser dette som en mulighet til å gi seg på topp = Fordel Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Det er vel den største klubben.

 

De er Englands klart beste klubb også. Stallen deres er svakere enn ved tidligere år, men når man har vunnet så og si samtlige ligatitler de siste 5-6 årene (pluss at de ligger i "pole-position" denne sesongen også) så sier det seg selv at de er den mest stabile og beste klubben i England med klar margin. Tar man med hele 90-tallet osv. så er det Englands klart beste klubb de siste 20+ årene dessverre. Og når man vinner så mye så blir man størst også. Utrolig kjedelig mtp. alle de små djevelene som løper omkring som nå har funnet seg et yndlingslag pga. alle troféene de har vunnet det siste tiåret..

Link to comment
Share on other sites

 

De er Englands klart beste klubb også. Stallen deres er svakere enn ved tidligere år, men når man har vunnet så og si samtlige ligatitler de siste 5-6 årene (pluss at de ligger i "pole-position" denne sesongen også) så sier det seg selv at de er den mest stabile og beste klubben i England med klar margin. Tar man med hele 90-tallet osv. så er det Englands klart beste klubb de siste 20+ årene dessverre. Og når man vinner så mye så blir man størst også. Utrolig kjedelig mtp. alle de små djevelene som løper omkring som nå har funnet seg et yndlingslag pga. alle troféene de har vunnet det siste tiåret..

Størst og best i et slikt perspektiv. Helt greit det.

Jeg skjønner uansett ikke hvordan de klarer å vinne i år, med det laget de har.

Link to comment
Share on other sites

Størst og best i et slikt perspektiv. Helt greit det.

Jeg skjønner uansett ikke hvordan de klarer å vinne i år, med det laget de har.

Kan du - være så snill - å forklare meg hva som er galt med laget til United? Er ufattelig mange kvalitetsspillere i den stallen.

 

Jeg ser at noen har nevnt den sentrale midtbanen som en svakhet, og jeg kan nok si meg enig i at det er deres dårligste lagdel, men likevel har Michael Carrick hatt en utrolig sesong på midten, og Scholes har kommet tilbake og vist umenneskelige kvaliteter, spesielt alderen tatt i betraktning.

Link to comment
Share on other sites

Kan du - være så snill - å forklare meg hva som er galt med laget til United? Er ufattelig mange kvalitetsspillere i den stallen.

 

Jeg ser at noen har nevnt den sentrale midtbanen som en svakhet, og jeg kan nok si meg enig i at det er deres dårligste lagdel, men likevel har Michael Carrick hatt en utrolig sesong på midten, og Scholes har kommet tilbake og vist umenneskelige kvaliteter, spesielt alderen tatt i betraktning.

Problemet til United er ikke nødvendigvis spillerne de har i stallen, det har vært spillerne de ikke har tilgjengelig pga skade. Spesielt forsvarsfireren har vært krydret med veldig mange middelmådige spillere som Evans og tvilligene fra Brasil. Dette har gjort til at de har spilt på det trygge, noe som er svært kjedelig å se på. De spiller på det de har, og gjør det beste ut av situasjonen. Det er ene og alene Fergusons verk.

Link to comment
Share on other sites

Noen fine gullkorn på twitter:

 

"@Aasmundrud: Some dive young"

 

"@Tjaernas: Tror Ashley Young må ha lang avstand til nærmeste apotek, i og med at han ikke har fått tak i epilepsi-medisinen sin på over en uke."

 

Også Rio Ferdinand selvfølgelig. Riktignok fra 1 April, så om det er en narr eller ikke er ikke godt å si: "@rioferdy5 Players feigning injuries or players that go down & act like they have been hit by a lorry etc do my head in massively. Punish them too??"

Link to comment
Share on other sites

Henning Berg med tidenes dårligst argument for at det var straffe: "Det var kontakt"... Er det mulig. Så da er det altså slik at man kan sparke ballen et sted, for så å løpe en annen retning kun for å løpe på en motstander for å få straffe. Da er det jo kontakt. Henning Berg avslører dårlig fotballkunnskaper!

Link to comment
Share on other sites

Henning Berg med tidenes dårligst argument for at det var straffe: "Det var kontakt"... Er det mulig. Så da er det altså slik at man kan sparke ballen et sted, for så å løpe en annen retning kun for å løpe på en motstander for å få straffe. Da er det jo kontakt. Henning Berg avslører dårlig fotballkunnskaper!

Ja hørte den - tynt kan man si

Har jo en fortid i divingklubben

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...