Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Feb 5 2011, 07:27 PM) 216683[/snapback]

Ja jinx dette på en dag som dette..

 

ManU kommer til å snu dette og vinner 2-3 som mot Blackpool.

Herregud, hold opp med dette tulle-jinx-greiene... når jeg sier noe så må det skje ;)'

 

I dag kunne vi vært 2 poeng bak ManUtd...

Link to comment
Share on other sites

Herlig!!!! Lurer på om Newcastles comeback gav Wolves troen i dag?

 

Premier League har fra tid til annen noen crazy days. Dager da alt tilsynelatende står på hodet. I dag var en slik dag.

 

Alt henger sammen med alt. De som løp ut på Molineux visste selvfølgelig om Arsenals kamp. Tilskuerne også. Aldri i verden om Wolves hadde vunnet i dag uten Arsenals kollaps!

 

Det kostet dyrt, men guri hvor deilig det er å bli kvitt smultringen til United.

Link to comment
Share on other sites

Det stoppet på 29 kamper. Det så jo ut som det aldri skulle stoppe, men det hadde vel holdt hardt om de skulle klart 20 kamper til. :P 49 kampers rekorden til Arsenal skal bli en hard nøtt å knekke.

 

Vi får håpe på flere slike kamper. Faktum er at Man U i mange kamper har vunnet med det ene målet, selv om de spillemessig har vært under pari.

Link to comment
Share on other sites

Alt henger sammen med alt. De som løp ut på Molineux visste selvfølgelig om Arsenals kamp. Tilskuerne også. Aldri i verden om Wolves hadde vunnet i dag uten Arsenals kollaps!

Hehe. Vi har samme tankegang! Egentlig litt sprøtt, men det stemmer som regel. (Det er mer logisk enn jinxing! ;) ) KANSKJE dette tapet også hjelper Arsenal til å gi alt de neste kampene - selvom de burde ha lært for lenge siden - mens neste blunder ikke kommer før neste sesong og vi bruker opp tapekvoten mot Barcelona i CL og evt et surt tap på WHL. Og alle vet at om vi taper for Spurs, så slår vi United på Ashburton!!!

 

Kampprogrammet sier at vi kommer til å vinne serien, men gamle traumer sier meg at da taper vi også på målstreken. Ordet ligagull vil for mange i dag høres veldig optimistisk ut, men igjen kan det være tilfeldigheter som avgjør. Vi kan faktisk VÆRE HELDIGE med dommeravgjørelser, røde kort, overtidsscorringer, skader osv. Den som ler sist ler best...

 

Angående United: ved tidligere sesonger ville deres mentalitet definitivt cruiset inn til ligagull - men jeg er usikker på om laget i år er bra nok mot topplagene, og er nesten sikker på at de ikke får mer enn en seier i de fire storkampene. Jeg kan trøste meg med at om de gjør det er de vel fortjente vinnere. Tapet i dag gjorde det mye vanskeligere for dem, og det takket være taktisk smarte Wenger som latet som at Djourou var skadet og tok ham ut. :P

 

Og til slutt: You'll never go unbeaten!

Link to comment
Share on other sites

Kanskje det beste brassesparket jeg noensinne har sett, teknikken er fantastisk, og desverre er slike mål så jævlig avgjørende også. Bare å ta av seg hatten og spille skjorta av Wolves.

Du tuller nå, sant??? Ser du ikke hvor treffpunktet hans er på ballen? Det er vel strengt tatt nærmere kneet enn vristen. Hvis dette er det beste brassesparket du har sett, har du ikke sett mange...

Link to comment
Share on other sites

Og der er en av faktorene vi må lære av. Komme direkte tilbake fra et tap og ta viktige 3 poeng. Vi tapte 2 poeng mot Castle og er bare nødt til å vinne i dag.

 

Vi har klart det før i år, og forhåpentligvis klarer vi det nok en gang. Manure har flere vanskelige kamper fremover og jeg klarer bare ikke se at de skal slå både Pool på Anfield, oss på Emirates og Chelskij både hjemme og borte...

 

Klarer vi å slutte å gå på altfor mange unødvendige poengtap fremover kan serieavslutningen bli utrolig spennende!

Link to comment
Share on other sites

Du tuller nå, sant??? Ser du ikke hvor treffpunktet hans er på ballen? Det er vel strengt tatt nærmere kneet enn vristen. Hvis dette er det beste brassesparket du har sett, har du ikke sett mange...

Ser at den treffer litt på leggen, men det er et HARDT innlegg og styrt opp i krysset. Bare å innse at det der er et fantastisk mål! Det der skjer 1 av 1000 ganger. (Og jeg har ikke sett så mange brassespark, sett et par nydelige av Rivaldo blant annet, men mener det her er det beste mtp innlegget.)

Link to comment
Share on other sites

Du tuller nå, sant??? Ser du ikke hvor treffpunktet hans er på ballen? Det er vel strengt tatt nærmere kneet enn vristen. Hvis dette er det beste brassesparket du har sett, har du ikke sett mange...

 

Det der er absolutt en av de beste brassesparkene jeg har sett hvertfall. Tror du blir lurt av hatet ditt mot United her..

Link to comment
Share on other sites

Det der er absolutt en av de beste brassesparkene jeg har sett hvertfall. Tror du blir lurt av hatet ditt mot United her..

Det er flaks å treffe mål, når han treffer på den måten der (jfr. fysiske lover - vinkellære). Så teknisk er det ikke så bra. Det som er bra, er hvor han treffer i målet...

Link to comment
Share on other sites

Hadde gressmatta på den møkkastadion vært noe å skryte av overhodet, så hadde dagens kamp endt uavgjort.

 

 

Satt og tenkte på det når jeg så kampen jeg også.

Old Trafford er en jævla potetåker i forhold til Emirates. Hva betaler de banemennene sine? Seigmenn og lollipop?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...