Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Avgjørende å få Vermaelen og ikke minst Fabregas tilbake.

 

Håper Lampard fortsatt er ute da Ramires holder LANGT fra samme nivå

 

Håper vi kan stille med denne lagoppstilingen!

 

Almunia

 

Sagna Vermaelen Squillaci Gibbs

 

Fabregas Song Diaby

 

Nasri Chamakh Rosicky

 

 

Synes Clichy gjør mye bra fremover, bryter spill osv, men han spiller på høy risiko og defensivt gjør han mye merkelig. IMO! Ikke mye å tape på å prøve Gibbsy!

 

Ble off topic dette. Ja ja..

Link to comment
Share on other sites

Man. United står med 0 (null) seire på bortebane denne sesongen. Uavgjort mot Fulham, Everton, Bolton og nå Sunderland. Imponerende. Vi derimot var bare noen få sekunder i fra å stå med 7/9 poeng borte! Håper dette er noe som blir en trend utover i sesongen - og forhåpentligvis står vi med 8/12 bortepoeng i morgen......

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Love the Glazers, hate Manchester United!

 

Gjelda til Manu er hyggelig høy, les mer om dette hos den brilliante The Swiss Ramble

 

In January the club raised around £500 million of funds via a bond issue, which was used to repay the existing bank loans, in order to fix the club’s annual interest payments for a longer period (up to 2017) and so ensure more financial stability. However, the terms still compare badly with Arsenal’s bonds, as the debt has to be repaid quicker (7 years vs. 21 years) and the interest rate is higher (8.5% vs. 5.75%).

 

However, this is nothing compared to the Payment in Kind (PIK) notes, which is the most expensive debt in the Premier League. The interest rate was already a stratospheric 14.25%, before it rose to an eye-watering 16.25 % this summer after United broke the covenant whereby debt was not allowed to go above 5 times EBITDA. Unlike with a normal loan, the club do not have to pay back the principal on the debt in instalments – all the money is due to be repaid in 2017. This makes it an even more expensive way to borrow, as the club must pay interest on the growing balance. In this way, when the PIKs are due for repayment, the debt will have snowballed to £588 million, giving total debt of £1.1 billion.

Link to comment
Share on other sites

Ser at Rooney nå er ute og tilbakeviser at han skal ha vært skadet de kampene han ikke har spilt i år.

 

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...?artid=10033789

 

Er Rooney neste mann ut døren på Trafford? Om det skulle være tilfelle må de kunne kalles en stjerneflukt det som har skjedd de siste to årene i Manchester, med Ronaldo, Teves og Rooney ut portene.

 

Ha United penger til å styrke stallen om Rooney skulle forsvinne, eller må hullet fylles av egne spillere?

Link to comment
Share on other sites

Ser at Rooney nå er ute og tilbakeviser at han skal ha vært skadet de kampene han ikke har spilt i år.

 

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...?artid=10033789

 

Er Rooney neste mann ut døren på Trafford? Om det skulle være tilfelle må de kunne kalles en stjerneflukt det som har skjedd de siste to årene i Manchester, med Ronaldo, Teves og Rooney ut portene.

 

Ha United penger til å styrke stallen om Rooney skulle forsvinne, eller må hullet fylles av egne spillere?

Hæla i taket hvis Shrek forsvinner! Han er en spiller jeg liker dårlig...

Link to comment
Share on other sites

Forsvinner? Han forsvinner nok ikke helt... Det finnes nok et par klubber i England som er villige til å tilby Rooney en ok kontrakt...

Det er jo også bortimot opplest og vedtatt at engelske spiller aldri lykkes på kontinentet

Link to comment
Share on other sites

Forsvinner? Han forsvinner nok ikke helt... Det finnes nok et par klubber i England som er villige til å tilby Rooney en ok kontrakt...

 

Tviler på at Rooney havner et annet sted i England. Manchester City er vel de eneste som har råd, men går ut i fra at det er uaktuelt for en tidligere United-spiller. I tillegg har City et utall spisser fra før. Chelsea har kanskje også råd, men tipper det er uaktuelt.

Hvis jeg skulle satt pengene mine på noen ville jeg satt dem på Real Madrid. Mourinho har jo klagd lenge om at han trenger en spiss til og penger pleier ikke å være en mangelvare i den spanske hovedstaden.

Uansett hvor han ender så ber jeg om at han skal forsvinne fra PL.

Link to comment
Share on other sites

Tviler på at Rooney havner et annet sted i England. Manchester City er vel de eneste som har råd, men går ut i fra at det er uaktuelt for en tidligere United-spiller. I tillegg har City et utall spisser fra før. Chelsea har kanskje også råd, men tipper det er uaktuelt.

Hvis jeg skulle satt pengene mine på noen ville jeg satt dem på Real Madrid. Mourinho har jo klagd lenge om at han trenger en spiss til og penger pleier ikke å være en mangelvare i den spanske hovedstaden.

Uansett hvor han ender så ber jeg om at han skal forsvinne fra PL.

 

Han har bare litt over ett år igjen av kontrakten, ergo er det ikke sikkert han går for noen ublu sum hvis han skulle bli solgt.

Link to comment
Share on other sites

Han har bare litt over ett år igjen av kontrakten, ergo er det ikke sikkert han går for noen ublu sum hvis han skulle bli solgt.

 

Huff da...

Da blir det plutselig litt verre, men jeg kan likevel ikke forestille meg at en så kontroversiell og hatet spiller som Rooney går til en annen klubb i England. På de fleste andre stadioner i England er det vel kun galgen som venter på ham...

Men du vet aldri, plutselig løper han rundt på Goodison Park i blå drakt :(

Link to comment
Share on other sites

Håper vi ALDRI gjør noe lignende i Fab-situasjonen:

http://www.united.no/united/nyheter/nyheter/farvel_rooney

 

Man skal støtte spilleren til han er ute av klubben. Rooney er en klassespiller som har fått en liten formdupp. Jeg lurer på hvor mange spillere det har skjedd med. Jeg ler godt hvis Man U selger han og engelskmannen blir toppscorer for sin nye klubb. Tevez-sagaen på nytt igjen?

Link to comment
Share on other sites

Håper vi ALDRI gjør noe lignende i Fab-situasjonen:

http://www.united.no/united/nyheter/nyheter/farvel_rooney

 

Man skal støtte spilleren til han er ute av klubben. Rooney er en klassespiller som har fått en liten formdupp. Jeg lurer på hvor mange spillere det har skjedd med. Jeg ler godt hvis Man U selger han og engelskmannen blir toppscorer for sin nye klubb. Tevez-sagaen på nytt igjen?

 

Sjokkerende oppførsel av fans, men hva kan man forvente?? United kommer til å slite med denne saken en god stund, og troppen er jo ikke spesielt imponerende.

Nei, i år blir det viktigere å komme seg foran de blå fra Manchester, tror jeg. Så da er det bare å kline til på søndag!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...