Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Gallas bort?????? Gallas er jo sammen med Fabregas og RVP(de få kampene han er 100% matchfit) vår aller beste spiller og desidert den spilleren som viser att han virkelig vil vinne noe! Om vi henter en ny spiss så ønsker jeg dessverre Eduardo bort..RVP og Bendtler er mine klare førstevalg på topp..

Link to comment
Share on other sites

Gallas bort?????? Gallas er jo sammen med Fabregas og RVP(de få kampene han er 100% matchfit) vår aller beste spiller og desidert den spilleren som viser att han virkelig vil vinne noe! Om vi henter en ny spiss så ønsker jeg dessverre Eduardo bort..RVP og Bendtler er mine klare førstevalg på topp..

 

Det er jo akkurat det jeg sa :D (det med Gallas altså)

Men ellers syntes jeg ikke Bendtner er god nok. Dere kan fortelle meg at han kommer til å Bli en fantastisk spiller, men pr. dags dato er han ikke god nok for Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Har overhodet ikke sagt at Gallas skal bort, bare poengtert at han er gammel. Så blir det opp til Wenger om han skal tilby han etårskontrakter slik som har blitt hans praksis. Om så skjer, hva gjør Gallas da?

 

Om noen skulle være i tvil, så vil jeg beholde både Gallas og Campbell. Samtidig så ser jeg at denne plassen er tynt besatt. Det ser vi klart i disse dager.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror Eduardo vil begynne å spille på venstrekanten fremover. Det er utvilsomt der han er best. For å være midtspiss i vår nåværende formasjon kreves det både høyde og fysikk, men Dudu innehar dessverre ingen av disse kvalitetene. Dog har han god fart og teknikk, så jeg tror absolutt at han har en fremtid i Arsenal. Jeg gleder meg til han har fått tilbake målteften, jeg savner hans giftige avslutninger.

 

Edit: Gallas forsvinner nok på free transfer til sommeren. Det gjør meg egentlig ikke så veldig mye, for det betyr at vi endelig kan gjøre forsvarsrekken vår fullstendig ved å kjøpe en HØY midtstopper. Både Gallas og Vermaelen er 1.82, og det holder rett og slett ikke. Med et høyt tårn ved siden av Vermaelen vil vi nok slippe inn betydelig færre mål.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror Gallas har spilt sin siste kamp for Arsenal. Det er med sorg i hjertet jeg skriver det for jeg har veldig sansen for spilleren. Han er kontraktsløs til sommeren og han er skadet resten av sesongen. Tipper han går til City eller en italiensk klubb.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror Gallas har spilt sin siste kamp for Arsenal. Det er med sorg i hjertet jeg skriver det for jeg har veldig sansen for spilleren. Han er kontraktsløs til sommeren og han er skadet resten av sesongen. Tipper han går til City eller en italiensk klubb.

 

Tanken har slått meg. Dessverre!

Link to comment
Share on other sites

Dog har han god fart og teknikk

Prater du om Eduardo nå, eller har jeg misforstått deg? De siste kampene jeg har sett Eduardo løpe, har jeg trodd han jogger!

Jeg har fortsatt troa på Edurado, hvis jeg ikke husker feil uttalte Wenger at Eduardo snart er på sitt beste igjen, så det er bare å vente! Vi husker hvordan Walcott startet kampene etter at han ble kvitt skadene :D

Link to comment
Share on other sites

Prater du om Eduardo nå, eller har jeg misforstått deg? De siste kampene jeg har sett Eduardo løpe, har jeg trodd han jogger!

Jeg har fortsatt troa på Edurado, hvis jeg ikke husker feil uttalte Wenger at Eduardo snart er på sitt beste igjen, så det er bare å vente! Vi husker hvordan Walcott startet kampene etter at han ble kvitt skadene :)

Dessverre har du rett. Eduardo ble sagt å være rask, men verken før eller etter skaden, har han vist det. Det kan være at han er tregere nå enn før, men han var ikke rask da heller. Han er på en måte en dårligere variant av Raul - en spiller med ingen ekstremferdigheter botsett fra den siste touchen før målet. Det hadde kanskje funket på Manu, men på Arsenal blir det litt spett.

Link to comment
Share on other sites

Dessverre har du rett. Eduardo ble sagt å være rask, men verken før eller etter skaden, har han vist det. Det kan være at han er tregere nå enn før, men han var ikke rask da heller. Han er på en måte en dårligere variant av Raul - en spiller med ingen ekstremferdigheter botsett fra den siste touchen før målet. Det hadde kanskje funket på Manu, men på Arsenal blir det litt spett.

 

Helt enig med deg. Han holder ikke nivået til Arsenal. Det visste han nok engang mot Wolves i dag.

Det er synd å si det med Eduardo kjøpet er noen av de få kjøpene Wenger ha misset på.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig med deg. Han holder ikke nivået til Arsenal. Det visste han nok engang mot Wolves i dag.

Det er synd å si det med Eduardo kjøpet er noen av de få kjøpene Wenger ha misset på.

 

Jeg kommer aldri til å klassifisere kjøpet av Eduardo som et "bomkjøp" av den enkle grunn at det er Martin Taylor's skyld at Eduardo ikke presterer. Han har aldri kommet tilbake til seg selv igjen og med RvP og muligens Chamakh som alternativer til neste år kommer han sannsynligvis ikke til å få sjansen til å vise seg fram.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kommer aldri til å klassifisere kjøpet av Eduardo som et "bomkjøp" av den enkle grunn at det er Martin Taylor's skyld at Eduardo ikke presterer. Han har aldri kommet tilbake til seg selv igjen og med RvP og muligens Chamakh som alternativer til neste år kommer han sannsynligvis ikke til å få sjansen til å vise seg fram.

 

Joda, men du må alltid regne med skader. Ikke så groteske såklart, men ærlig talt. Nå tenker jeg også på alle de bommene han bommer på! Selv om han har vært skadet veldig lenge så skal han klare å sette ballen i mål når han nesten for ballen på open goal og står på fem meteren. Eduardo sleiver av hele tiden.

Link to comment
Share on other sites

Joda, men du må alltid regne med skader. Ikke så groteske såklart, men ærlig talt. Nå tenker jeg også på alle de bommene han bommer på! Selv om han har vært skadet veldig lenge så skal han klare å sette ballen i mål når han nesten for ballen på open goal og står på fem meteren. Eduardo sleiver av hele tiden.

Du har nok misforstått det litt. Før skaden viste han tegn på å være den største avslutteren i klubben siden Ian Wright, etter skaden har han blitt helt ødelagt, mentalt sett. Å kalle ham for et bomkjøp blir latterlig. Martin Taylor tok i fra han et par år som fotballspiller, men resten av karrieren kan fortsatt reddes. Gi ham en sesong til Wenger! (Som han kommer til å gjøre.)

Link to comment
Share on other sites

Du har nok misforstått det litt. Før skaden viste han tegn på å være den største avslutteren i klubben siden Ian Wright, etter skaden har han blitt helt ødelagt, mentalt sett. Å kalle ham for et bomkjøp blir latterlig. Martin Taylor tok i fra han et par år som fotballspiller, men resten av karrieren kan fortsatt reddes. Gi ham en sesong til Wenger! (Som han kommer til å gjøre.)

Nå har det seg faktisk slik at han hadde en bedre sesong i fjor enn i år. De kampene han spilte i fjor var ganske ok, spesielt mot Cardiff. I år er han elendig. Så "progresjonen" går dessverre feil vei...

Link to comment
Share on other sites

Om Liverpool ikke er med i CL neste år så vil vel de fleste klassespillerne deres bort. Hører allerde nå om misnøyen hos Torres og Gerrard.

 

Men om mulig, så håper jeg Wenger legger inn bud på Pepe Reina. Koste hva det koste vil.

Link to comment
Share on other sites

Om Liverpool ikke er med i CL neste år så vil vel de fleste klassespillerne deres bort. Hører allerde nå om misnøyen hos Torres og Gerrard.

 

Men om mulig, så håper jeg Wenger legger inn bud på Pepe Reina. Koste hva det koste vil.

Spørsmålet er vel om de i det hele tatt kommer med til Europa League...

For øyeblikket ligger de an til 7.plass, og det er hvis de holder Everton bak seg...

Link to comment
Share on other sites

Men om mulig, så håper jeg Wenger legger inn bud på Pepe Reina. Koste hva det koste vil.

 

Tror nok det blir vanskelig, da Reina akkurat signerte ny kontrakt med Pool. Og da tyder det på at han vil være på Anfield også uten eventuelt spill i Champions League.

Link to comment
Share on other sites

Får ikke håpe for mye :) Wenger har sagt lignende ting tidligere uten at det har blitt så mange forsterkninger. Vi får bare vente til sommeren og se hva som skjer.

 

"He is like a PlayStation player," Wenger said. Jøss, spiller Wenger PS også a gitt ;)

Link to comment
Share on other sites

Er ei lekse jeg har hørt mange ganger nå.

 

Men håper Wenger ser at vi trenger forsterkninger på topp(Chamakh),kanskje en midtbanespiller til,en midtstopper(Silvestre free transfer ut) og en keeper(Fabianski ut).

Link to comment
Share on other sites

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/...er-mauling.html

 

Vi trenger rutine, ja, og jeg tror vi trenger spillere som har vunnet noe, som har opplevd å vinne og vet hva som kreves for å gjøre det igjen! vi hadde Pires, Vieira og Henry som hadde vinnerkulturen og visste hvordan pokaler skal vinnes, slike spillere har vi ikke idag, bortsett fra Fabregas! Betyr vel at vi må kjøpe opp hele Spanias landslag det da..... :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...