Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Mar 4 2010, 10:51 PM) 190689[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Keeperen har vi i Szczesny, det gjelder bare å la han få tillit ;)

Viss ikke han har fått prøvd seg på A-laget tror jeg rettogslett at han ikke er god nok!

Wenger vet hva han gjør, men du å må innse at vi trenger en ny keeper. Det er ingen hemmelighet!

Han er jo på lån til Barnet og det er nok et bevis på at han ikke er klar enda.

 

Han har spilt i Carling Cup blant annet, hvor han gjorde en strålende kamp. I Brentford har han blitt stemt frem som den beste keeperen klubben noensinne har hatt siden den ble grunnlagt i 1889.

Bob Wilson har blant annet sagt at Szczesny er Arsenal sin fremtidige keeper, noe også Wenger har uttalt for ikke så lenge siden.

 

Får Szczesny tillit i Arsenal, så kommer han til å bli en av verdens beste keepere. Selv om Wenger er glad i å spille unge talenter, så er det ikke ofte han har gjort dette i praksis når det gjelder midtstoppere og særlig keepere.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Mar 5 2010, 09:35 PM) 190744[/snapback]

Han har spilt i Carling Cup blant annet, hvor han gjorde en strålende kamp. I Brentford har han blitt stemt frem som den beste keeperen klubben noensinne har hatt siden den ble grunnlagt i 1889.

Bob Wilson har blant annet sagt at Szczesny er Arsenal sin fremtidige keeper, noe også Wenger har uttalt for ikke så lenge siden.

 

Får Szczesny tillit i Arsenal, så kommer han til å bli en av verdens beste keepere. Selv om Wenger er glad i å spille unge talenter, så er det ikke ofte han har gjort dette i praksis når det gjelder midtstoppere og særlig keepere.

 

 

Szczesny er en utrolig god keeper allerede, og det skal bli spenende å se hvordan han vil gjøre det i den øverste ligaen! Føler meg ganske sikker på at han vil stå i mål for oss om noen års tid. Men enn så lenge så bør Wenger finne en som kan stå frem til da. Isåfall lenge nok til at Szczesny kommer inn i laget som et klart andrevalg og bygger seg videre der ifra. Skulle gjerne sett en erfaren (god) keeper i arsenal nå. Tror ikke Szczesny vil ta mye lærdom ifra de som er tilgjengelig i dag.

Link to comment
Share on other sites

Min ønskeliste på spiller som kan forbedre stallen:

- Målvakt: Akinfeev eller Curci

- Forsvar: Sakho

- Midtbane: Veloso

- Angriper: Dzeko

 

Som sagt, dette er min ønskeliste over spiller jeg tror kan gjøre det godt i Arsenaltrøya. Når det gjelder midler som Wenger har tilgjengelig så skal det være mulig å hente inn en eller to av de spillerne over. Jeg krysser iallefall fingrene for at det blir hentet inn en ny målvakt snart.

Link to comment
Share on other sites

Min ønskeliste på spiller som kan forbedre stallen:

- Målvakt: Akinfeev eller Curci

- Forsvar: Sakho

- Midtbane: Veloso

- Angriper: Dzeko

 

Som sagt, dette er min ønskeliste over spiller jeg tror kan gjøre det godt i Arsenaltrøya. Når det gjelder midler som Wenger har tilgjengelig så skal det være mulig å hente inn en eller to av de spillerne over. Jeg krysser iallefall fingrene for at det blir hentet inn en ny målvakt snart.

 

Veloso og Dzeko er det bare å glemme ;)

Det siste vi trenger er en ny midtbane. Men VISS Wenger hadde hentet en midtbane, hvem skulle han ha erstattet ?

Og vi har funnet spissen våres;) Camackh har vi siklet etter lenge, å til sommeren er han gratis !

Så det blir vel ingen Veloso og Dzeko i Arsenal drakta neste sesong B)

Link to comment
Share on other sites

Veloso og Dzeko er det bare å glemme ;)

Det siste vi trenger er en ny midtbane. Men VISS Wenger hadde hentet en midtbane, hvem skulle han ha erstattet ?

Og vi har funnet spissen våres;) Camackh har vi siklet etter lenge, å til sommeren er han gratis !

Så det blir vel ingen Veloso og Dzeko i Arsenal drakta neste sesong B)

 

ny midtbanespiller vil bli cover eller konkurent til song.

Link to comment
Share on other sites

ny midtbanespiller vil bli cover eller konkurent til song.

 

Vi har Denilson og Ramsey når han er tilbake. Vi har jo også ungutter som: Eastmond og Coquelin.

Noen ny midtbane blir det ikke.

Link to comment
Share on other sites

Vi har Denilson og Ramsey når han er tilbake. Vi har jo også ungutter som: Eastmond og Coquelin.

Noen ny midtbane blir det ikke.

 

Denilson og Ramsey er ikke defensive midtbanespillere. Eastmond har jeg egentlig aldri vurdert som mer enn "ok", mens det ser ut som Coquelin blir omskolert til høyreback.

 

Dog tror jeg ikke Veloso kommer heller, men jeg ser gjerne at en litt erfaren DM kommer inn som backup til Song.

Link to comment
Share on other sites

Er dette ønsket basert på FM, eller?

 

Vi trenger uansett ingen Veloso, vi har Song.

 

Ja det er det jeg prøver å si.

Men uansett i værste fall så kan vi bruke Denilson som def midt. Og Eastmond har jeg store forhåpninger til.

Har fulgt litt med på reservelagskampene og han har vært sensjasjonel!

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper ikke utseende er avgjørende for hvilke spillere du ønsker til klubben TV ;)

 

Hehe! Det er det nok ikke, men trenger ikke en med utseende som Rooney heller:) Neida..

 

Så han mot Hull i dag, fantastisk overblikk, touch og vilje. Kan minne om vår kjære kaptein..

Link to comment
Share on other sites

Hehe! Det er det nok ikke, men trenger ikke en med utseende som Rooney heller:) Neida..

 

Så han mot Hull i dag, fantastisk overblikk, touch og vilje. Kan minne om vår kjære kaptein..

Utseende er neppe et kriterie hos oss. Vi har jo hatt skjønnheter som Keown, Adams, Jeffers, Kanu og Pennant. Alle disse gruser Rooney utseendemessig.

Link to comment
Share on other sites

Utseende er neppe et kriterie hos oss. Vi har jo hatt skjønnheter som Keown, Adams, Jeffers, Kanu og Pennant. Alle disse gruser Rooney utseendemessig.

 

Feil Tusmo, ingen av de du nevner er noen skjønnheter, men alle ser mye bedre ut enn Shrek. Det er bare to som har vært styggere enn ham, Acuna og Chadwick :(

Link to comment
Share on other sites

Feil Tusmo, ingen av de du nevner er noen skjønnheter, men alle ser mye bedre ut enn Shrek. Det er bare to som har vært styggere enn ham, Acuna og Chadwick :(

 

Selv om dette kanskje er så off-topic som det går ann å bli, så må jeg si meg enig. Luke Chadwick er vel det minst pene mennesket jeg noen gang har sett :P

Link to comment
Share on other sites

Dette er veldig off topic, tror ingen har lyst på verken Chadwick eller Iain Dowie til klubben, uavhengig av utseende :P

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...