Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Kjøp en midstopper!!!!

 

Senderos og Gallas blir skumle saker. Begge har en tendens til å glippe.

Djouro er helt utafor, og Gilberto er helt på jorde for tiden.

 

Vi trenger en midstopper snarest!

 

diarra er linket til newcastle, mitt forslag bytt han i steven taylor..

 

kontrakten til taylor går ut om 18 mnd, så de kan ikke ta vanlig pris for han, og da får de liksom 5,5 mill pund som er vil være et meget godt kjøp for oss pluss en engelskman mer på laget

Link to comment
Share on other sites

Så Lyon igjen i dag og Ben Arfa og Benzema imponerer. Skulle gjerne sett dem i Arsenal - tror de kunne passet godt inn.

Sant det er kampen mot Toulouse du mener?

 

Jepp, stemmer det..

Jeg såg samme kamp... Og det Benzema og Ben Arfa viste i den kampen, er klasse... :o

Link to comment
Share on other sites

Så Lyon igjen i dag og Ben Arfa og Benzema imponerer. Skulle gjerne sett dem i Arsenal - tror de kunne passet godt inn.

Sant det er kampen mot Toulouse du mener?

 

Jepp, stemmer det..

Jeg såg samme kamp... Og det Benzema og Ben Arfa viste i den kampen, er klasse... :(

så kampen jeg og.. de var skikkelig gode, og hadde ikke skada å sett dem i Arsenal, men er ikke disse fryktelig dyre ?? om vi skal følge FM, så er de i hvertfall det :o

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Vet ikke hvor mye man egentlig skal legge i dette:

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_3084014,00.html

 

Edit: Nå ser jeg alle nettsider på newsnow melder om dette, så da spørs det vel om Wenger faktisk har kastet seg inn i kampen om han. Overraskende i såfall.

 

I såfall lurer jeg på hva Woody velger å gjøre. Virket jo som om han var klar for Tottenham omtrent. Vi kan jo ikke garantere han fast plass i laget over tid, det får han helt sikkert garanti om i Tottenham.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ønsker meg en venstreving som kan være cover for Tomas, altså han får spille endel og bør være god. gjerne en som stort sett holder seg i nærheten av krittet og kan utfordre litt ute på vingen. Kanskje ikke typisk wenger å hente en slik. Navnet er jeg litt usikker på....

Vi får da Carlos Vela tilbake til sommeren. Han er driblesterk og kan spille venstreving. Han er venstrebeint, så han trenger ikke å alltid trekke innover :D

Link to comment
Share on other sites

Tenkte jeg skulle hoppe litt frem i tid, nemlig sommer. De fleste er vel enige om at det trengs en ving og evt en forsvars spiller. Jeg går da også for en usannsynlig drømme signering. Nemlig en spiss. Eduardo er meget god og vil nok bli enda bedre(håper isåfall) Adebayor er helt konge men der stopper det for meg egentlig. Van Persie ser ikke ut til å klare å fullføre en hel sesong med arsenal(knapt en halv en..) Walcott er fortsatt et stykke unna, kanskje om et par år. Bendtner har jeg en følelse at forsvinner i sommer, nesten ganske sikker.. Adebayor har jo også afrika mesterskapet hvis Togo kvalifiserer seg i fremtiden. vi hadde neppe ligget på topp nå hadde han også vært borte. Van Persie er vel nå 24 år(25 i år) og har enda ikke klart å fullføre mesteparten av en full sesong. Digger Van Persie men når en spiller ikke klarer å holde seg skadefri i løpet av så mange år så er det på tide å komme seg videre. For i en stor klubb som arsenal der man kjemper om såpass mange titler og det i en idret hvor penger og vinne titler betyr alt, så trenger man mer enn det vi har nå mener jeg. Nå tenker jeg fremover, nesten dumt å ønske eller "klage" når vi gjør det såpass sterkt og Adebayor herjer i hver eneste kamp, men på langsikt så kunne jeg tekt meg en spiss til da jeg tror Bendtner forsvinner og Van Persie vil etter erfaring være borte meste parten av neste sesong også..

Spilleren jeg ønsker meg er uten tvil Klaas Jan Huntelaar! Har fulgt han det siste året og det er neste utrolig at han ikke har endt opp i en skikkelig stor klubb enda! Han er en av de beste jeg har sett til per dags dato når det gjelder å posisjonere seg og løpe i bakrom. Meget god i lufta, ball sterk, god teknikk, passnings dyktig og en skikkelig mål tyv. Han er 24 år og har en meget sterk histore når det gjelder å skåre mål. Han er topp skårer i ligaen i år også med 21 mål så langt, og imponerer meg mer og mer! Han EIDE Feyenoord nylig og tanken på han og Adebayor på topp gir meg frysninger. Han kunne sikkert skåret flere mål i år men hans lag kamerater er ikke alltid av den sorten som sentrer riktig(til Huntelaars frustrasjon) Hvis man skal ta med noe negativt om han så er det at han kan oppføre seg som Henry under kaptein tiden hans. Han krangler sjeldent med motspillere eller dommere men legger ikke skjul på sin frustrasjon over dårlige passninger eller generelle prestasjoner fra lag kamerater. Roper og veiver frustrert med armene. Huntelaar er også kaptein og dette er ikke alltids et problem.

Nå mener jeg å huske at Huntelaar var koblet til klubben tidligere, men tviler sterkt på at han hadde kommet. Hadde Bendtner dratt så hadde nok Wenger ment at Walcott er klar som spiss og spart de penga. Rett hadde han sikkert også hatt så dette er nok bare drømme tenknig fra meg ^_^ Men gud så morsomt hvis han og Richards hadde dukket opp i sommer og evt et ving talent i alder av 18 år.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Først vil jeg si at ønskene mine her ikke kommer på bakgrunn av noen resultater denne sesongen, hverken United 4-0, Spurs 5-1 eller Birmingham 2-2, slik dere kanskje tror med tanke på når dette innlegget kommer. Men det kommer bare nå på grunn av at nå har jeg tid. Ville bare gjøre det klart ettersom jeg sannsynligvis hadde fått kommentarer for dette om jeg ikke skrev dette først.

 

Her er noen spillere jeg absolutt ville likt å sett i Arsenal i den nærmeste fremtid:

 

Navn: Micah Richards

Alder: 19 år

Posisjon: Midtstopper

Klubb: Man City

Kommentar: Fryktelig sterk midtstopper. I mine øyne verdens største midtstoppertalent, og ville hatt en stor fremtid i klubben som erstatter for Gallas når han må tre av på grunn av alder. I tillegg er han engelsk og Arsenalsupporter.

 

Navn: Joleon Lescott

Alder: 25 år

Posisjon: Midtstopper, venstreback

Klubb: Everton

Kommentar: Alderen taler ikke til hans fordel med tanke på hvor interessant han er for Arsène. Men han ville vært en meget god backup, og er faktisk en av Premier Leagues beste forsvarsspillere. Ville dog neppe blitt noe mer enn backup.

 

Navn: Marek Hamsik

Alder: 20 år

Posisjon: Venstreving

Klubb: Napoli

Kommentar: Kunne vært en strålende backup for Rosicky. God teknikk og pasningsfot i tillegg til godt overblikk. Ville nok funnet seg i å sitte en del på benken i førstningen, men kunne fort spilt seg inn på en plass på førstelaget med sine gode playmakerevner.

 

Navn: Ivan Rakitic

Alder: 19 år

Posisjon: Sentral midtbane, høyre/venstreving

Klubb: Schalke 04

Kommentar: Meget stort talent. Både Rosicky og Hleb ble hentet fra Bundesliga relativt overraskende, så jeg ser ikke bort fra at det kan skje igjen. Rakitic spiller fast på Schalke og er en ypperlig playmaker som kan bekle begge vinger. Også lagkamerat med Dudu på landslaget.

 

Navn: Diego Capel

Alder: 20 år

Posisjon: Venstreving

Klubb: Sevilla

Kommentar: Var snakk om å hente Capel til Arsenal i sommer, men det ble det tydeligvis ikke noe av. Har sett Capel i noen kamper og spesielt mot Barca imponerte han stort, hvor han scoret et mål, og kjørte rundt med verdensklassespillerne i forsvaret til Barca gang på gang.

 

Kommer kanskje med enda flere forslag senere, men disse er de jeg kommer på i farta her. ;)

Link to comment
Share on other sites

Som Zaldor skriver over meg her, så kunen vi ha trengt en ving som kan brukes på begge sider. Da mener jeg Quaresma er den perfekte typen for Arsenal, da han er god med begge bein, bra skudd og er sinnsyk til å drible. Mange sammenligner Quaresma med Ronaldo, og det skjønner jeg godt selvom det er et par hakk mellom de :) Ellers kunne Benzema vært en kjempeforsterkning for Arsenal da han har alt som skal til for å lykkes i Arsenal og i Engelsk fotball, men han blir, som Quaresma, veldig dyr!

Micah Richards kunne ha vært et hett overgangsobjekt for Arsenal, men bare det om ikke Djourou får sitt store gjennombrudd. Richards er jo i tillegg britisk, på godt og vondt for alle vet hvor dyrt engelske talenter går for til sammenligning med talenter fra feks Elfenbenkysten. Men det skal sies at han er et av det uvanlige talentet, men det som stopper meg litt her, er at vi har flere gode stoppere..

Men men, Wenger knows, og ingen andre enn Wenger vet hvordan han skal løse dette bedre enn alle andre! ;)

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke hvorfor folk skriker etter vinger. Vi har Rosicky, Hleb, Walcott og Eboue per dags dato, og til sommeren kommer Vela.

 

Hvis Vela slår til så blir det Vela på venstre og Hleb på høyre. Da blir det Rosicky, Walcott og Eboue som utfordrere. Holder i massevis det.

Link to comment
Share on other sites

Akkurat nå så har vi bare 2 vinger som holder toppnivå. Eboue er for dårlig og Walcott er ikke noen ving. Rocisky er mye skadet og da må vi putte på Fabregas/Denilson/Walcott/Diaby på vingen. Alle de er sentrale midtbanespillere eller spiss. Så klart "skriker" vi etter vinger...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...