Jump to content

19.05.2024 Everton (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ser ut som at Gabriel må gi seg.

Ellers sliter vi med den siste pasningen og avslutningene. Zinny på vei igjen. Kanskje det kan hjelpe oss med å åpne opp litt mer? Fullt fokus Zinny! 

Link to comment
Share on other sites

3-1 city, Da hadde vi håp en stund.

Nei, er bare å skru av, ser faen ikke ut som vi prøver engang. 

Svært skuffende, hva faen er det de holder på med ? Kjemper i teorien om en tittel.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

Der ja!

£60 million down the drain. Kai Havertz scores again! 

Herlig snappet opp av Jesus. Litt heldig touch av Martin, men Havertz er der han skal være. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Marius- said:

Nei tullete av var

Helt latterlig. Armen er rett ned. Og det fører ikke direkte til mål. Noe av det dummeste jeg har sett. Oliver tar heldigvis riktig avgjørelse. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Marius- said:

Tottene hadde vært i cl om de hadde tatt city kampen seriøst. Iallfall supportere. Til pass for dem

Villa hadde nok tatt denne kampen mer seriøst hvis de ikke allerede var sikret. Men det hadde nok vært en mulighet for det. 

Link to comment
Share on other sites

AV borte og hjemme samt Ncastle kampen kommer til å gi meg mareritt i flere måneder. 
 

Sier vi farvel til Ramsey, Zinch, Vieira, Elneny, ESR, Nelson, Nketiah og Partey i dag?

Link to comment
Share on other sites

5 poeng bak City sist sesong og 2 bak i år. Neste sesong vinner vi PL 😁

Skal bli spennende å se hva som skjer i de andre klubbene vedrørende managere. Klopp skal  erstattes. Hva skjer med Ten Hag, Pochetino og Pep. I Spurs , Chelsea og United er det mye kaos. Hva skjer med City og Pep ? Der blir det mye ståk og mas vedrørende Pep.

Mye styr altså i flere klubber. Vi blir kanskje eneste klubben med ro i rekkene.

Et par gode signeringer er det siste som skal på plass og vi er klare 😁

Link to comment
Share on other sites

Vi gjør jobben vår til slutt. Kai scorer nok en gang og Ødegaard får seg to assist.

Vi etablerer oss som det nest beste laget i ligaen, noe man ikke skal kimse av med tanke på bakgrunnen til laget på topp og at dette fortsatt er Artetas første jobb som manager.

Avslutningen på sesongen vil jeg si er et godt tegn på at vi er nærmere enn i fjor og at vi er klare for å kjempe mer. 6 seire på de siste 6 kampene. 2 av de på bortebane mot to lag vi har slitt kraftig med å slå.

Kvartfinale i CL i vår første deltagende sesong siden 2016/17-sesongen og vi ryker denne gangen ut kun på mangel på rutine i motsetning til hvordan det gikk da.

Ja, vi har fortsatt mye å jobbe med, og vi trenger absolutt en bedre tropp, men jeg er overbevist om at vi kommer til å handle bra i sommer. Vi har også fortsatt et ganske ungt lag, og bør ha gode muligheter til å bli enda bedre neste sesong. 

Link to comment
Share on other sites

Det ble ikke noe sølvtøy i år heller, men jeg er utrolig stolt av laget. Vi har tatt nye steg og vist at vi har bygget videre på forrige sesongs prestasjoner. Vi har hevet både topp- og bunnivå. Ingen tap mot «big six», ligaens beste forsvar, flere seire enn noen tidligere sesong. Det er bare å spenne seg fast og gjøre seg klar til neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha sett assisten fra Ødegaard til Havertz noen ganger til, ser det faktisk ut som at han gjør det med vilje. Sinnsyk assist hvis det faktisk stemmer. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, RP7 said:

AV borte og hjemme samt Ncastle kampen kommer til å gi meg mareritt i flere måneder. 
 

Sier vi farvel til Ramsey, Zinch, Vieira, Elneny, ESR, Nelson, Nketiah og Partey i dag?

Nope, vi beholder Partey og Vieira.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, RP7 said:

AV borte og hjemme samt Ncastle kampen kommer til å gi meg mareritt i flere måneder. 
 

Sier vi farvel til Ramsey, Zinch, Vieira, Elneny, ESR, Nelson, Nketiah og Partey i dag?

Tror han gikk til Juventus i 2019 altså 😅

Håper vi beholder Partey og Zinchenko. Kommer til å savne Ramsdale, Elneny, Smith Rowe, Nelson og Nketiah hvis de forsvinner i sommer da de er skikkelige Arsenal-gutter, men de er dessverre ikke gode nok. Vieira har fortsatt en del spennende kvaliteter, men klarer ikke å se for meg at han skal bli god nok. Arteta har hatt null tillit til han de siste månedene også.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Stefanb said:

Tror han gikk til Juventus i 2019 altså 😅

Håper vi beholder Partey og Zinchenko. Kommer til å savne Ramsdale, Elneny, Smith Rowe, Nelson og Nketiah hvis de forsvinner i sommer da de er skikkelige Arsenal-gutter, men de er dessverre ikke gode nok. Vieira har fortsatt en del spennende kvaliteter, men klarer ikke å se for meg at han skal bli god nok. Arteta har hatt null tillit til han de siste månedene også.

Så det er der han har gjemt seg.. 

Tlf og skriving går sånn passe når man har dårlig tid. 
Parteys toppnivå er godt nok. Men, skal vi satse på en spiller med hans skadehistorikk?

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...