Jump to content

19.05.2024 Everton (H)


Simbad

Recommended Posts

27 minutes ago, RP7 said:

Så det er der han har gjemt seg.. 

Tlf og skriving går sånn passe når man har dårlig tid. 
Parteys toppnivå er godt nok. Men, skal vi satse på en spiller med hans skadehistorikk?

Partey skal ikke satses på, han skal bli degradert til benken og rotasjon for f.eks. Bruno Guimaraes. Han har et år igjen av kontrakten og forlater oss trolig etter det. Skal Partey selges i sommer så må vi ha inn to midtbanespillere.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Håper at vi selger Partey til sommeren. Han sliter med tempoet og det blir ikke noe bedre framover. Trenger en ny midtbanespiller med mer fart i beina enn både Jorginho og Partey. Når Jorginho har fått ny kontrakt ligger det kanskje i kortene at Partey går. 

Link to comment
Share on other sites

Alle her vil selge Partey, likevel er det han som fast har spilt på midten etter han var skadefri. Jorginho er ikke der, og heller ingen av de andre alternativene. Pr  nå anser vel da Arteta han som best gitt hans prioriteringer . Hvis han da selges kan jeg ikke forstå annet enn at han erstattes, hvis ikke er jo prioriteringene i siste del av sesongen merkelige. 
 

Mitt ankepunkt mot Partey er ikke på ferdigheter, jeg mener vi er ett bedre lag MED han. Derimot er det vært for upålitelig mtp skader, noe som gjør meg skeptisk. 

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

Er dessverre fasiten du sitter med der Marius. 

Partey i form er en av våres topp 3 spillere, men han er nesten aldri på topp pga formen.

Altfor mye skada :( Er bare å få inn Guimaraes om vi har muligheten til det.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Tapapa said:

Jeg blir sur om vi selger Partey.

Huff! Da må Arteta passe seg jævlig!

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner jo at han ofte er skadet, men når han er i form så er han unplayable for våre motstandere. Med han på laget så kan Rice bli med offensivt. Partey er sterk på hodet og er en skuddtrussel fra distanse. Kanskje han kunne stille inn siktet en tanke, men skuddtrussel er han.

Og, han er overlegent best på laget vårt til å vende spillet vårt. Uten Partey så blir vi litt høyrevridde, altså vi spiller mer på Sakas side. Han er vår soleklare bestemann til å slå langpasninger også 

Behold han, please.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Tapapa said:

Jeg skjønner jo at han ofte er skadet, men når han er i form så er han unplayable for våre motstandere. Med han på laget så kan Rice bli med offensivt. Partey er sterk på hodet og er en skuddtrussel fra distanse. Kanskje han kunne stille inn siktet en tanke, men skuddtrussel er han.

Og, han er overlegent best på laget vårt til å vende spillet vårt. Uten Partey så blir vi litt høyrevridde, altså vi spiller mer på Sakas side. Han er vår soleklare bestemann til å slå langpasninger også 

Behold han, please.

Hør hør, fler av oss :) Men det er bekymringsverdig hvor mange kamper han mister hvert år, eneste ankepunkt 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...