Jump to content

12.05.2024 Manchester United (B)


Simbad

Recommended Posts

 image.png.e601b7454e9f66c8c5893a01780af044.png Manchester United v  Arsenal arsenal-1.png?itok=7a6a0zug    

Søndag 12. mai 2024, kl 17:30, Old Trafford

 

Premier League, 37. runde

Kampen vises direkte på Viasport Premier League / Viaplay

 

Ønsket lag:

Raya

White - Saliba - Gabriel - Tomi 

MØ8 - Partey - Rice

Saka -  Havertz - Martinelli

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

12 minutes ago, Ben Elfen said:

Hvorfor Martinelli foran Trossard? 

Pga måten Manure spiller på. De etterlater ofte massevis av rom mellom midtbane og forsvar noe som vil kunne gi Martinelli massevis av 1vs1-dueller mot den av Dalot og Wan Bissaka som starter på høyreback. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Simbad said:

Pga måten Manure spiller på. De etterlater ofte massevis av rom mellom midtbane og forsvar noe som vil kunne gi Martinelli massevis av 1vs1-dueller mot den av Dalot og Wan Bissaka som starter på høyreback. 

I prinsippet enig. Men Martinelli er helt tom for alt som heter selvtillit og sluttprodukt om dagen, og har vært det i lang tid. Dette er nok en kamp vi må vinne, da satser jeg på hyper-effektive Trossard hver dag. 

 

Forøvrig får vi selvfølgelig ikke noe hjelp av Wolves idag, som forventet. Ingen som klarer å karre til seg en uavgjort mot det sjelløse dritlaget fra Manchester?

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Pirès#7 said:

I prinsippet enig. Men Martinelli er helt tom for alt som heter selvtillit og sluttprodukt om dagen, og har vært det i lang tid. Dette er nok en kamp vi må vinne, da satser jeg på hyper-effektive Trossard hver dag. 

 

Forøvrig får vi selvfølgelig ikke noe hjelp av Wolves idag, som forventet. Ingen som klarer å karre til seg en uavgjort mot det sjelløse dritlaget fra Manchester?

Jeg er ikke uenig. Tror uansett Arteta velger Trossard fra start. Men slik kampbildet sannsynligvis vil bli, tror jeg Martinelli fra start vil kunne skape flust med problemer for Manure i en times tid for så å sette innpå Trossard som også generelt sett har vært bedre fra benken for oss(selv om han er i veldig god form fra start akkurat nå). 

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Simbad said:

Jeg er ikke uenig. Tror uansett Arteta velger Trossard fra start. Men slik kampbildet sannsynligvis vil bli, tror jeg Martinelli fra start vil kunne skape flust med problemer for Manure i en times tid for så å sette innpå Trossard som også generelt sett har vært bedre fra benken for oss(selv om han er i veldig god form fra start akkurat nå). 

Ja det er også en mulighet! Fra benk er han enda bedre ofte ja.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Simbad said:

Pga måten Manure spiller på. De etterlater ofte massevis av rom mellom midtbane og forsvar noe som vil kunne gi Martinelli massevis av 1vs1-dueller mot den av Dalot og Wan Bissaka som starter på høyreback. 

Slik formen hans er for tiden, så snubler han nok i egne bein hvis han kommer alene gjennom. Jeg tenker vi starter med Trossard.

Link to comment
Share on other sites

Sist sesong mistet vi for mange poeng i april måned og dermed røyk titelen for oss. Nå har vi 2 kamper igjen og ingenting er avgjort. Arteta har gjort en god jobb med å få oss ditt vi er nå.

City er sterke dessverre og ror det vel i land. Vi får ikke hjelp av Spurs , med mindre de kan få plass i CL.

I lange tider har vi fått lite hjelp av VAR.  Spillerne våre blir sparket ned uten at noe skjer. Angrepet på Saka i 1 omgang i går er direkte rødt. Banditten fikk ikke gult en gang. 

Men , det var to situasjoner i går hvor vi fikk VAR bonus for alt det var verdt. Straffen var den billigste straffen jeg har sett vi har fått. Annuleringen av målet til Bournemouth også. 

Full honnør til hele laget for innsatsen i går. 

Håper Arteta tar tak i skuespiller karrieren til Havertz og stopper den. Det har vært flere filminger fra han i senere tid. Slutt med det tullet Havertz. 

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

image.thumb.png.676b56cf6548bb084bf00ae37d3281fc.png

Uavhengig av hvordan sesongen faktisk ender, i dag er dagen vi viser om vi faktisk er klare for å ta steget helt opp eller ikke. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Jeg har aldri forventa en så enkel seier på Old Trafford som jeg gjør i dag, dette bør være walk in the park.

COYG!

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Hatt et par nestenulykker allerede. Vi har et skikkelig Old Traffordspøkelse hengende over oss. Dette blir langtifra lett. 

Jepp. Dessverre henger dette igjen i klubben og spillerne våre. Dette United laget er milevis unna oss, men hver gang vi er på OT så faller det helt vekk og vi spiller som om de var "prime"-United som under SAF.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...