Simbad Posted May 4 Report Share Posted May 4 Manchester United v Arsenal Søndag 12. mai 2024, kl 17:30, Old Trafford Premier League, 37. runde Kampen vises direkte på Viasport Premier League / Viaplay Ønsket lag: Raya White - Saliba - Gabriel - Tomi MØ8 - Partey - Rice Saka - Havertz - Martinelli Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted May 4 Report Share Posted May 4 Hvorfor Martinelli foran Trossard? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted May 4 Report Share Posted May 4 2 minutes ago, Ben Elfen said: Hvorfor Martinelli foran Trossard? Martinelli starter på benken han. Er dessverre et lite stykke unna topp formen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted May 4 Author Report Share Posted May 4 12 minutes ago, Ben Elfen said: Hvorfor Martinelli foran Trossard? Pga måten Manure spiller på. De etterlater ofte massevis av rom mellom midtbane og forsvar noe som vil kunne gi Martinelli massevis av 1vs1-dueller mot den av Dalot og Wan Bissaka som starter på høyreback. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirès#7 Posted May 4 Report Share Posted May 4 2 hours ago, Simbad said: Pga måten Manure spiller på. De etterlater ofte massevis av rom mellom midtbane og forsvar noe som vil kunne gi Martinelli massevis av 1vs1-dueller mot den av Dalot og Wan Bissaka som starter på høyreback. I prinsippet enig. Men Martinelli er helt tom for alt som heter selvtillit og sluttprodukt om dagen, og har vært det i lang tid. Dette er nok en kamp vi må vinne, da satser jeg på hyper-effektive Trossard hver dag. Forøvrig får vi selvfølgelig ikke noe hjelp av Wolves idag, som forventet. Ingen som klarer å karre til seg en uavgjort mot det sjelløse dritlaget fra Manchester? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted May 4 Author Report Share Posted May 4 5 minutes ago, Pirès#7 said: I prinsippet enig. Men Martinelli er helt tom for alt som heter selvtillit og sluttprodukt om dagen, og har vært det i lang tid. Dette er nok en kamp vi må vinne, da satser jeg på hyper-effektive Trossard hver dag. Forøvrig får vi selvfølgelig ikke noe hjelp av Wolves idag, som forventet. Ingen som klarer å karre til seg en uavgjort mot det sjelløse dritlaget fra Manchester? Jeg er ikke uenig. Tror uansett Arteta velger Trossard fra start. Men slik kampbildet sannsynligvis vil bli, tror jeg Martinelli fra start vil kunne skape flust med problemer for Manure i en times tid for så å sette innpå Trossard som også generelt sett har vært bedre fra benken for oss(selv om han er i veldig god form fra start akkurat nå). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirès#7 Posted May 4 Report Share Posted May 4 16 minutes ago, Simbad said: Jeg er ikke uenig. Tror uansett Arteta velger Trossard fra start. Men slik kampbildet sannsynligvis vil bli, tror jeg Martinelli fra start vil kunne skape flust med problemer for Manure i en times tid for så å sette innpå Trossard som også generelt sett har vært bedre fra benken for oss(selv om han er i veldig god form fra start akkurat nå). Ja det er også en mulighet! Fra benk er han enda bedre ofte ja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted May 4 Report Share Posted May 4 2 hours ago, Simbad said: Pga måten Manure spiller på. De etterlater ofte massevis av rom mellom midtbane og forsvar noe som vil kunne gi Martinelli massevis av 1vs1-dueller mot den av Dalot og Wan Bissaka som starter på høyreback. Slik formen hans er for tiden, så snubler han nok i egne bein hvis han kommer alene gjennom. Jeg tenker vi starter med Trossard. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners77 Posted May 4 Report Share Posted May 4 Trossard var god i dag, han må starte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted May 5 Report Share Posted May 5 Sist sesong mistet vi for mange poeng i april måned og dermed røyk titelen for oss. Nå har vi 2 kamper igjen og ingenting er avgjort. Arteta har gjort en god jobb med å få oss ditt vi er nå. City er sterke dessverre og ror det vel i land. Vi får ikke hjelp av Spurs , med mindre de kan få plass i CL. I lange tider har vi fått lite hjelp av VAR. Spillerne våre blir sparket ned uten at noe skjer. Angrepet på Saka i 1 omgang i går er direkte rødt. Banditten fikk ikke gult en gang. Men , det var to situasjoner i går hvor vi fikk VAR bonus for alt det var verdt. Straffen var den billigste straffen jeg har sett vi har fått. Annuleringen av målet til Bournemouth også. Full honnør til hele laget for innsatsen i går. Håper Arteta tar tak i skuespiller karrieren til Havertz og stopper den. Det har vært flere filminger fra han i senere tid. Slutt med det tullet Havertz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners77 Posted May 7 Report Share Posted May 7 Må starte med Trossard, var enorm mot Bournemouth, jobbet og taklet som bare det og han scorer ofte. Spilte seg ikke ut av laget. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted May 7 Report Share Posted May 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted May 12 Author Report Share Posted May 12 (edited) Uavhengig av hvordan sesongen faktisk ender, i dag er dagen vi viser om vi faktisk er klare for å ta steget helt opp eller ikke. Edited May 12 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners77 Posted May 12 Report Share Posted May 12 Forventet lag, mener det er det beste vi kan stille. Må satse på mange mål for city har snart tatt oss igjen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted May 12 Report Share Posted May 12 Hadde vært gøy å klådd dem i egen stue, uansett om vi tar igjen city eller ikke. COYG! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted May 12 Report Share Posted May 12 En skikkelig seier på Old Trafford hadde smakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted May 12 Report Share Posted May 12 (edited) Jeg har aldri forventa en så enkel seier på Old Trafford som jeg gjør i dag, dette bør være walk in the park. COYG! Edited May 12 by elx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted May 12 Author Report Share Posted May 12 Hatt et par nestenulykker allerede. Vi har et skikkelig Old Traffordspøkelse hengende over oss. Dette blir langtifra lett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted May 12 Report Share Posted May 12 1 minute ago, Simbad said: Hatt et par nestenulykker allerede. Vi har et skikkelig Old Traffordspøkelse hengende over oss. Dette blir langtifra lett. Jepp. Dessverre henger dette igjen i klubben og spillerne våre. Dette United laget er milevis unna oss, men hver gang vi er på OT så faller det helt vekk og vi spiller som om de var "prime"-United som under SAF. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted May 12 Report Share Posted May 12 (edited) Lekende lett! Fantastisk jobbing av Casemiro Edited May 12 by elx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted May 12 Author Report Share Posted May 12 Herlig!! Kai til Leo!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted May 12 Report Share Posted May 12 Deilig! Kai Havertz involvert igjen, og Leo! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted May 12 Author Report Share Posted May 12 Forøvrig kriselinje av Casemiro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted May 12 Report Share Posted May 12 Krise av casemiro 😂😂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted May 12 Report Share Posted May 12 Casemiro er lættis. Elsker han som Manure spiller ❤️ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts