Jump to content

Klagemuren


Tapapa

Recommended Posts

Vi hadde en klagemur før. Jeg har prøvd å finne den, men klarte det ikke. Hvis @Verminator5finner den, så kan han bare slette denne.

Fan i helvete for en elendig kamp vi så idag. Vi har vanvittig mange, gode spillere, men jeg skjønner ikke alltid hva dem driver med utpå banen.

Vi ligger fan meg bak Tottenham,  som har solgt sin talisman. Neste helg kan vi fan meg ligge bak Manchester United også.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Martinelli har begynt å gå meg på nervene. Han er lite bestemt, løper rundt som en hodeløs høne, dårlig en produkt. Han passer kun på benken for tiden.

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tapapa said:

Martinelli har begynt å gå meg på nervene. Han er lite bestemt, løper rundt som en hodeløs høne, dårlig en produkt. Han passer kun på benken for tiden.

Helt klart at Martinelli sliter for tiden. I tillegg så skal det knapt nok aldri spilles i bakrom på han.

Er en grunn til at jeg mener at en kantspiller er veldig nødvendig til sommeren. Elsker Martinelli, og mener at han kan være et helt vanvittig våpen når han har selvtillit og brukes riktig.. men: ikke har han selvtillit, og ikke brukes han riktig per i dag. Trossard er en herlig spiller, men han er best av benken han også.

Link to comment
Share on other sites

Martinelli sliter med at vi ikke har fått bygge de samme relasjonene på venstresiden, som vi har på høyre. Vi har hatt mange forskjellige alternativer på venstreback og venstre indreløper i år. Ingen har funnet samme kjemien med Martinelli som det Zinny og Xhaka gjorde.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Verminator5 said:

Martinelli sliter med at vi ikke har fått bygge de samme relasjonene på venstresiden, som vi har på høyre. Vi har hatt mange forskjellige alternativer på venstreback og venstre indreløper i år. Ingen har funnet samme kjemien med Martinelli som det Zinny og Xhaka gjorde.

Martinelli er også fortsatt veldig ung. Det er naturlig at han blir sammenlignet med Saka, men Saka er langt unna normalen med tanke på hvor stabilt god han er for oss. Martinelli har hatt en vanskelig sesong med skader og ny måte å spille på, noe som har stoppet utviklingen hans noe. Han har ikke klart å utvikle seg så fort som vi har håpet på, men jeg er overbevist om at han kommer til å ha en mye bedre neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Simbad said:

Martinelli er også fortsatt veldig ung. Det er naturlig at han blir sammenlignet med Saka, men Saka er langt unna normalen med tanke på hvor stabilt god han er for oss. Martinelli har hatt en vanskelig sesong med skader og ny måte å spille på, noe som har stoppet utviklingen hans noe. Han har ikke klart å utvikle seg så fort som vi har håpet på, men jeg er overbevist om at han kommer til å ha en mye bedre neste sesong.

Får han ikke en mye bedre sesong neste år, så bør han få en spark i ræva som sender han rett ut av klubben også.

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, Tapapa said:

Får han ikke en mye bedre sesong neste år, så bør han få en spark i ræva som sender han rett ut av klubben også.

Joda, men jeg tror han har det inne at han kan få en mye bedre sesong neste år. 

Link to comment
Share on other sites

https://tv.vg.no/video/294250/england-reagerer-skitne-triks

Dette er det "England reagerer på".

Noen som husker hvordan Kevin Davies holdt på for Bolton? Var det noen som rikket et øyelokk da? Eller hvordan Stoke, Blackpool eller andre lag sperret keeperne inne jevnlig? Da var det fullstendig lov, fordi det er lov å tøye reglene. Harry Kane legger igjen et ben, eller forventer en takling og derfor faller? Det er helt ålreit. Eller hva med hvordan VAR ikke får med seg klare "legbreakers" som potensielt er karriere truende? Det blir det jo aldri noen reaksjoner på?

Men når Ben White som spiller for Arsenal tøyer reglene, da er det selvfølgelig helvete igang med en gang.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Stefanb said:

https://tv.vg.no/video/294250/england-reagerer-skitne-triks

Dette er det "England reagerer på".

Noen som husker hvordan Kevin Davies holdt på for Bolton? Var det noen som rikket et øyelokk da? Eller hvordan Stoke, Blackpool eller andre lag sperret keeperne inne jevnlig? Da var det fullstendig lov, fordi det er lov å tøye reglene. Harry Kane legger igjen et ben, eller forventer en takling og derfor faller? Det er helt ålreit. Eller hva med hvordan VAR ikke får med seg klare "legbreakers" som potensielt er karriere truende? Det blir det jo aldri noen reaksjoner på?

Men når Ben White som spiller for Arsenal tøyer reglene, da er det selvfølgelig helvete igang med en gang.

Jeg ser at du ofte lar deg provosere av at mediene pirker på Arsenal. Jeg motiveres av det, og syns det er festlig. Det betyr at vi gjør mye riktig. Det blåser alltid hardest på toppen 😊

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Gunners77 said:

Det er vel ingen klubber som får mer tyn enn MU, er kvalmt å lese av og til. 

Men , du verden så mange fans i United det var som koste ræva av seg når vi sleit som verst mot United og de andre topp lagene. Den klubben har satt seg selv i gapestokken og jeg kjenner ikke kritikken litt en gang på kroppen. 

Siste utspillet til Ten Hag var at United spilte den mest offensive og fremad rettede fotballen i PL. Synd at han får sparken 😁

Edited by Gunners68
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Gunners68 said:

Men , du verden så mange fans i United det var som koste ræva av seg når vi sleit som verst mot United og de andre topp lagene. Den klubben har satt seg selv i gapestokken og jeg kjenner ikke kritikken litt en gang på kroppen. 

Siste utspillet til Ten Hag var at United spilte den mest offensive og fremad rettede fotballen i PL. Synd at han får sparken 😁

Kommer til å ta mange år før MU blir å kjempe om top 3. Blir spennende å se hva som skjer når Klopp slutter. Ellers så syns jeg enkelte aviser og podkaster er helt på trynet. Siste om White og Ødegaard.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Gunners77 said:

Kommer til å ta mange år før MU blir å kjempe om top 3. Blir spennende å se hva som skjer når Klopp slutter. Ellers så syns jeg enkelte aviser og podkaster er helt på trynet. Siste om White og Ødegaard.

Ny mann har alt signert for Pool og det er vel temmelig sikkert at det kommer en ny manager i United også. Disse skal tilpasse seg og gjør selvfølgelig endringer. Det som er sikkert er at ting må funke fra første kamp. Supporterne forventer det og media begynner å gnage så fort de kan klage på noe. Du får ikke arbeidsro i de klubbene hvis resultatene uteblir.

Ellers så kikker media på absolutt alt på og utenfor banen vedrørende Arsenal. Flere skriver om det i tråden høyere opp her. Gullet er alt tildelt City. Det skrives om alt som skjer foran ,under og etter kamp. Og du verden hva de henger seg opp i.

Skulle så gjerne sett at City gikk på en smell sånn at disse United køddene , Ferdinand , Keane og Neville, måtte svelge sine ord.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...