Jump to content

21.08.23 Crystal Palace (B)


Simbad

Recommended Posts

 Crystal Palace    crest Nottingham Forest v  Arsenal arsenal-1.png?itok=7a6a0zug    

Mandag 21. august 2023, kl 21:00, Selhurst Park
Premier League, 2. runde 
Kampen vises direkte på Viasport Premier League / Viaplay

Ønsket lag:

Ramsdale

White - Saliba - Gabriel - Tierney

MØ8 - Partey - Rice 

Saka -  Havertz - Martinelli

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

12 minutes ago, Verminator5 said:

Jeg vil se Kiwior på venstreback. Han er langt mer allsidig enn Tierney og Tomi, og kan effektivt bekle «inverted» rollen. 

Det er nok enten Kiwior eller Tomi som starter, men jeg har et lite håp om at KT kan få en ny vår i Arsenaldrakta. Jeg har en liten soft spot for ham. 

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Simbad said:

Det er nok enten Kiwior eller Tomi som starter, men jeg har et lite håp om at KT kan få en ny vår i Arsenaldrakta. Jeg har en liten soft spot for ham. 

Skjønner at mange har det. KT er en spiller som appellerer til mange fans, meg selv inkludert. Dog passer hans ferdigheter dårlig inn med Artetas spillestil. Kiwiors profil passer langt bedre.

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Marius- said:

Liker Tierney jeg da. Er han hakkehøna di  Tapapa? :)

Var euforisk etter første omgang siste, men satt igjen betenkt etter kampen var over. Slett ikke sikker på at vi vinner denne

Jeg syns bare han ikke er god nok. Gutten framstår jo som særs sympatisk, men jeg syns han bare durer litt hodeløst framover hver eneste gang. Sånn sett så minner han meg litt om Tavares. Begge har mange flotte ferdigheter, men framstår ikke akkurat som veldige fotballsmarte noen av dem.

Så for min del så kan begge selges.

Denne Kiwior er derimot mer en spiller etter min smak. Tomi også. Zinko også. 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Tapapa said:

Jeg syns bare han ikke er god nok. Gutten framstår jo som særs sympatisk, men jeg syns han bare durer litt hodeløst framover hver eneste gang. Sånn sett så minner han meg litt om Tavares. Begge har mange flotte ferdigheter, men framstår ikke akkurat som veldige fotballsmarte noen av dem.

Så for min del så kan begge selges.

Denne Kiwior er derimot mer en spiller etter min smak. Tomi også. Zinko også. 

Smaken er som baken :) Ukraineren er jeg fornøyd med, Tomi funker på høyre og dårlig venstre. Kiwior har jeg svært liten tro på ennå. Ny holding 

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, Simbad said:

Det er nok enten Kiwior eller Tomi som starter, men jeg har et lite håp om at KT kan få en ny vår i Arsenaldrakta. Jeg har en liten soft spot for ham. 

Enig, håpar dette gjer at KT kan få ein ny vår har ein soft spot for han sjølv 😇

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Marius- said:

Smaken er som baken :) Ukraineren er jeg fornøyd med, Tomi funker på høyre og dårlig venstre. Kiwior har jeg svært liten tro på ennå. Ny holding 

Tomi fungerer på venstre mot vinger som trekker innover i banen. Han kledde av Salah på Emirates i fjor.

Hva gir deg så lite tillit til Kiwior? Han er raskere enn Holding, har eminent teknikk og er en god pasningsspiller. Han hadde noen veldig gode opptredener på tampen av forrige sesong. 

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, Verminator5 said:

Tomi fungerer på venstre mot vinger som trekker innover i banen. Han kledde av Salah på Emirates i fjor.

Hva gir deg så lite tillit til Kiwior? Han er raskere enn Holding, har eminent teknikk og er en god pasningsspiller. Han hadde noen veldig gode opptredener på tampen av forrige sesong. 

Enig. At Kiwior er en 'ny Holding' er jeg veldig uenig i. Som du sier har han fart, teknikk og er en god pasningsspiller. Altså stikk motsatt av Holding. Der Rob er mer en duellspiller og fungerer bedre i en dypere forsvarsrekke, har Kiwior heller vært under pari når det kommer til duellspillet. Men med Havertz, Gabriel, Rice og Jesus tror jeg han får nok av øvelse på den biten på trening. Forhåpentligvis utvikler han dette slik at han blir en veldig god spiller for oss. 

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, Verminator5 said:

Tomi fungerer på venstre mot vinger som trekker innover i banen. Han kledde av Salah på Emirates i fjor.

Hva gir deg så lite tillit til Kiwior? Han er raskere enn Holding, har eminent teknikk og er en god pasningsspiller. Han hadde noen veldig gode opptredener på tampen av forrige sesong. 

Kiwior er den i troppen som er rasket PG har høyest spenst. Jeg har veldig trua på ham

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Verminator5 said:

Tomi fungerer på venstre mot vinger som trekker innover i banen. Han kledde av Salah på Emirates i fjor.

Hva gir deg så lite tillit til Kiwior? Han er raskere enn Holding, har eminent teknikk og er en god pasningsspiller. Han hadde noen veldig gode opptredener på tampen av forrige sesong. 

Syntes han virker like rotete som holding, men mulig jeg tar feil/sett for lite ennå. Gledelig om jeg tar feil. 
Ang Tomi så stemmer det, hadde glemt han hadde en enorm kamp der mot pool og salah. Liker han dog bedre på høyre som virker mer naturlig for han.

Som de sier; time will show. 

Link to comment
Share on other sites

Tomiyasu er svært begrenset offensivt, stort sett solid defensivt. Han kan vikariere for White når han ikke spiller eller må spille midtstopper.  Kiwior er en midtstopper, og bør være backup der. Zinchenko er meget god offensivt, men suspekt defensivt. Han passer godt når vi spiller mot lag som ligger lavt. Når han spiller mot topplag blir han gang på gang tatt på ferdigheter en mot en samt at han ligger i feil posisjon. Tierney er bedre en mot en, men også han sliter i posisjonering. Han har bra ferdigheter offensivt, men ikke så trygg med ball og blikk som Zinchenko. Mener uansett at Tierney bør beholdes nå som Timber er ute resten av sesongen. Vi kan jo ikke stole på at ukraineren spiller mange kamper da han er svært skadeutsatt. Tierney er flere hakk bedre enn Tavares. Tavares og Holding kan vi kvitte oss med. 

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, Ray1955 said:

Gleder meg til å se Rice i aksjon i kveld - særlig etter å ha sett « de vi gikk glipp av» Modruyk og Caicedo floppe fullstendig som innbyttere for Chelsky mot West Ham i går 🙂

Enig, det lille jeg har sett av Rice har vert solid. Trur vi har gjort det beste kjøpet av alle. Synd Timber ble skadet. 

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Ben Elfen said:

Med Gabriel ute i dag også kan man begynne å tro at det kanskje er noe i ryktene om at han er på vei til Saudi? 
 

håper virkelig ikke det altså

 

Det håper ikke jeg heller... Nå når vi endelig har fått 2 sinnsykt gode midtstoppere , så skal vi la han ene gå ? Bør iallefall være i 100m+ klassen om det skulle vært LITT trøst..

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...