Jump to content

21.08.23 Crystal Palace (B)


Simbad

Recommended Posts

1 minute ago, Tapapa said:

Nketiah har vært av våre bedre denne omgangen. 

Rice og Saliba har redda oss.

 

Nketiah har bomma på iallefall 1 100% sjanse. Latterlig dårlig avslutning. 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 minutes ago, Gunners68 said:

Eller at vi får tak i en som vet hvor målet er. Eddie scorer max 4 - 7 mål i en PL sesong. Det er langt i fra nok.

Hvis man skal ta hjemmestatistikken hans og tenke at den fortsetter, samt at han starter hver eneste hjemmekamp(noe som ikke er sannsynlig) scorer han lett 15+ i løpet av en sesong.

Får han nok starter i løpet av sesongen og/eller blir bedre til å sette ballen i mål når han kommer innpå, tror jeg at han fort kan klare 10+ mål i serien alene. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, elx said:

Rice og Saliba har redda oss.

 

Nketiah har bomma på iallefall 1 100% sjanse. Latterlig dårlig avslutning. 

 

På den første er han i ubalanse men får likevel til en grei avslutning. Den andre bør han absolutt gjøre bedre/avslutte annerledes. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Marius- said:

Tossard for havertz tror jeg ville låst dette opp. Han er totalt anonym. Funker bedre som spiss enn rollen nå

 

Kan begynne å lure hva han egentlig gjør på banen... Helt usynlig.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Hvis man skal ta hjemmestatistikken hans og tenke at den fortsetter, samt at han starter hver eneste hjemmekamp(noe som ikke er sannsynlig) scorer han lett 15+ i løpet av en sesong.

Får han nok starter i løpet av sesongen og/eller blir bedre til å sette ballen i mål når han kommer innpå, tror jeg at han fort kan klare 10+ mål i serien alene. 

Vi har en spiss ute med skade , 1 spiss som ikke får spille som vi skal ha en halv milliard for og så Eddie da. Han har nå brent to store sjanser. Tror ikke Eddie gir oss nok scoringer i PL eller CL.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Simbad said:

Hvis man skal ta hjemmestatistikken hans og tenke at den fortsetter, samt at han starter hver eneste hjemmekamp(noe som ikke er sannsynlig) scorer han lett 15+ i løpet av en sesong.

Får han nok starter i løpet av sesongen og/eller blir bedre til å sette ballen i mål når han kommer innpå, tror jeg at han fort kan klare 10+ mål i serien alene. 

+1

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Gunners68 said:

Vi har en spiss ute med skade , 1 spiss som ikke får spille som vi skal ha en halv milliard for og så Eddie da. Han har nå brent to store sjanser. Tror ikke Eddie gir oss nok scoringer i PL eller CL.

 

Spot on..

Link to comment
Share on other sites

Deilig og kjapp tenking fra både Martinelli og Eddie. Credit where its due.

Og ikke minst fantastisk straffe. 

Nå bør det åpne seg opp for noen kjappe overganger.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...