Jump to content

21.08.23 Crystal Palace (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

22 minutes ago, Stefanb said:

Jeg tror vi får en høyst middelmådig sesong hvis dette fortsetter. Det vi har sett i preseason og så langt denne sesongen har vært langt ifra hvor vi var i fjor. Jeg syntes vi ser ut som et langt dårligere lag enn i fjor, men men.. vi får se. Dette laget tabbet seg jo ut forrige sesong når ligatittelen var i vår hule hånd, så det er jo klart det er rom for forbedringer.

Den som lever får se. Vi slo Barcelona og City så helt middelmådig har det ikke vært. Historisk sett har Artetas endringer vært en suksess. Jeg tipper dette må gå seg litt til. I fjor hadde vi en pangstart på sesongen. I år starter vi noe roligere, men har heldigvis ikke lidd poengtap enda.

Link to comment
Share on other sites

Palace er gode hjemme ! Ikke glem det, dette var sterkt. Serdeles sterkt, vi er soleklart bedre før det røde. Og de skaper ikke mye etterpå. Gabriel må beholdes. Hvertfall ikke selges for 600 mill, får aldri inn en erstatter til samme pris som har samme kvalitet ,Aldri

Link to comment
Share on other sites

Vi må starte mad Gabriel og Partey må ikke spille forsvar, savner samarbeidet mellom White og Saka. Mister mye der. Havertz er ikke god nok og Eddie brenner for mange kjangser. Hvorfor spiller ikke Trossard. Her er det mye å ordne opp i for Arteta.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Rosicky07 said:

Palace er gode hjemme ! Ikke glem det, dette var sterkt. Serdeles sterkt, vi er soleklart bedre før det røde. Og de skaper ikke mye etterpå. Gabriel må beholdes. Hvertfall ikke selges for 600 mill, får aldri inn en erstatter til samme pris som har samme kvalitet ,Aldri

Amen!

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Rosicky07 said:

Palace er gode hjemme ! Ikke glem det, dette var sterkt. Serdeles sterkt, vi er soleklart bedre før det røde. Og de skaper ikke mye etterpå. Gabriel må beholdes. Hvertfall ikke selges for 600 mill, får aldri inn en erstatter til samme pris som har samme kvalitet ,Aldri

 

Link to comment
Share on other sites

Har sett kampen på pub og har noe innabords. Her er mi e betraktninger. 
stort sett full kontroll defensivt. CP skapte lite på hjemmebane. Flott straffe av Ødegaard i en kam han var ganske anonym. Jeg har tydelig ytterst jeg ønsker Ødegaard som fast straffetager. Arteta har hørt på meg. 
 

jeg forstår tankegangen med Partey som høyreback, men er ikke. Nødvendigvis enige avgjørelsen. Ser for meg ag Artetas plan var spille med  Zinchenko og Timber som backer (White på benk) men skaden på Timber har ført Tim endring i planene. Han prøver derfor å spille inn Partey «Timberrolen». 
 

fremover var det lite å kose seg med. Høydepunktene var bevegelse e til Nketiah. Deg førte Tim 2 store sjanser, hvorav en i stolpen, og et straffespark. Vår beste offensive spiller i dag og selv om ha ikke scoret i DSG er han normalt vår medt effektive spiller. 
 

havertz forstår jeg lite av. En allright spiller men lite positive bidrag. Foretrekker Trossard. 
 

det røde kortet er som @elx skrkver bare piss. Det første er billig. Det andre er feil. Alt i alt en sterk seier med gode taktiske bytter. Rice er en svært god spiller og fortsetter som @Stefanb riktig antydet å ikke score 😉

Link to comment
Share on other sites

On whether referees will find it difficult marshalling timewasting…

I don’t know. That’s something that they have to do. It’s going to be very difficult for us. I guarantee you we have to play with 10 or maybe with 9 or with 8 because, depending where we put the standards and the level, we can maybe play eight against eight. It can be very entertaining.

Fantastisk svar fra Arteta. 

Link to comment
Share on other sites

On 8/22/2023 at 12:00 AM, Ben Elfen said:

Har sett kampen på pub og har noe innabords. Her er mi e betraktninger. 
stort sett full kontroll defensivt. CP skapte lite på hjemmebane. Flott straffe av Ødegaard i en kam han var ganske anonym. Jeg har tydelig ytterst jeg ønsker Ødegaard som fast straffetager. Arteta har hørt på meg. 
 

jeg forstår tankegangen med Partey som høyreback, men er ikke. Nødvendigvis enige avgjørelsen. Ser for meg ag Artetas plan var spille med  Zinchenko og Timber som backer (White på benk) men skaden på Timber har ført Tim endring i planene. Han prøver derfor å spille inn Partey «Timberrolen». 
 

fremover var det lite å kose seg med. Høydepunktene var bevegelse e til Nketiah. Deg førte Tim 2 store sjanser, hvorav en i stolpen, og et straffespark. Vår beste offensive spiller i dag og selv om ha ikke scoret i DSG er han normalt vår medt effektive spiller. 
 

havertz forstår jeg lite av. En allright spiller men lite positive bidrag. Foretrekker Trossard. 
 

det røde kortet er som @elx skrkver bare piss. Det første er billig. Det andre er feil. Alt i alt en sterk seier med gode taktiske bytter. Rice er en svært god spiller og fortsetter som @Stefanb riktig antydet å ikke score 😉

Her er det bare å finne frem den røde pennen og begynne rettingen 😂 håper du koste deg på pub!

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...