Jump to content

Pre-season 2023/24


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 minute ago, Verminator5 said:

Godt med seier igjen og artig å se at Trossard virker å være heltent før ny sesong. Han fremstår fortsatt som et kupp. Spilte han i midtbaneleddet i går og?

Offensiv midt ja. Vil nå si det fremdeles er Saka som bærer laget. Nesten alt som produseres er han, så kom Tierney inn og ordnet assist til tossard 

Link to comment
Share on other sites

http://www.footyshots.co/2023/07/arsenal-v-fc-barcelona-club-friendlies.html?m=1
 

 

kampen kan sees i reprise i lenken ovenfor. 
 

saka i egen liga. Ødegaard skyld i de to første målene. En sjelden dårlig kamp av ham. Partey er sjef på midten. 
jeg liker det jeg ser av Timber. Tror faktisk han tar backplassen fra White. 
ramsdale med få korte utspill. Mye langt og mye upresist. 
 

barca spilte stygt og dommeren var helt bedriten. 

Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, Ben Elfen said:

http://www.footyshots.co/2023/07/arsenal-v-fc-barcelona-club-friendlies.html?m=1
 

 

kampen kan sees i reprise i lenken ovenfor. 
 

saka i egen liga. Ødegaard skyld i de to første målene. En sjelden dårlig kamp av ham. Partey er sjef på midten. 
jeg liker det jeg ser av Timber. Tror faktisk han tar backplassen fra White. 
ramsdale med få korte utspill. Mye langt og mye upresist. 
 

barca spilte stygt og dommeren var helt bedriten. 

Nåja vi var vel aggressive selv :) 3 gule i første… Husker en stygg takling fra dem, også gult kort. Tydelig man skulle opp med aggressiviteten etter United fadesen. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Marius- said:

Nåja vi var vel aggressive selv :) 3 gule i første… Husker en stygg takling fra dem, også gult kort. Tydelig man skulle opp med aggressiviteten etter United fadesen. 

Deres nummer 20 hadde en grisestygg takling på Trossard rett foran benken som ikke ble kort. Burde ha vært rødt. 
våre var professional fouls og dommeren var ræva

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Ben Elfen said:

http://www.footyshots.co/2023/07/arsenal-v-fc-barcelona-club-friendlies.html?m=1
 

 

kampen kan sees i reprise i lenken ovenfor. 
 

saka i egen liga. Ødegaard skyld i de to første målene. En sjelden dårlig kamp av ham. Partey er sjef på midten. 
jeg liker det jeg ser av Timber. Tror faktisk han tar backplassen fra White. 
ramsdale med få korte utspill. Mye langt og mye upresist. 
 

barca spilte stygt og dommeren var helt bedriten. 

Den ligger også ute på Arsenals hjemmesider med våre kommentatorer! Utrolig mange lyspunkt, gledelig å se både Havertz, ESR og Vieira begynne å finne flyten 😄

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Marius- said:

Var ett nydelig skudd av Vieira, selv om jeg ikke har trua på fyren må man innrømme det.

 

Han har vist at han har et godt skudd, men er nok ikke klar for/god til å å starte særlig med kamper for oss. Om han dog kan vise seg å være effektiv de minuttene han får, enten i mål eller assist, vil jeg være fornøyd. Klarer han 10-15 mål/assist denne sesongen, vil det være bra. 

Link to comment
Share on other sites

I dag er siste 'treningskamp/pre-seasonkamp' før Community Shield. Blir spennende å se hvem som starter, spesielt i det bakre ledd. Zinchenko er vel fortsatt ute med skade? Tomi, Kiwior og KT har alle fått minutter i pre-season på venstrebacken, samt Timber og White på høyrebacken. Det som kan tyde på at KT starter er at han er brukt som frontmann på Arsenals offisielle twitter.

Next game graphic featuring Kieran Tierney wearing the new 23/24 home shirt  Arsenal v AS Monaco Emirates Stadium August 2 Kick off 6pm (UK)

Blir det den ventede trioen på midten med Ødegaard, Partey og Havertz, eller starter Partey på høyrebacken med Jorginho eller Rice sammen med de to andre på midten? Er mange muligheter. Ryktes også at Jesus ikke er med i dagens tropp.

Wenger skal være på tribunen som hedersgjest og vi får forhåpentligvis massevis av mål og godt offensivt spill i god Wengerånd.

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...