Jump to content

Pre-season 2023/24


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vieira .. han har jeg så lite tro på i alle aspekter av spillet. 
 

jaja - detta bryr jeg meg lite om. Det er så mange faktorer som spiller inn på treningskamper. At United satser på å skade spillere allerede nå overrasker ikke - men vi kom helskinnet gjennom - og fått noen læringspunkter. 
 

null stress.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Orakelet said:

Vieira .. han har jeg så lite tro på i alle aspekter av spillet. 
 

jaja - detta bryr jeg meg lite om. Det er så mange faktorer som spiller inn på treningskamper. At United satser på å skade spillere allerede nå overrasker ikke - men vi kom helskinnet gjennom - og fått noen læringspunkter. 
 

null stress.

la oss håpe vi kom igjennom, det vet vi senere. Men resultat betyr lite i disse kampene, uansett om vi hadde vunnet eller tapt større.

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Orakelet said:

Vieira .. han har jeg så lite tro på i alle aspekter av spillet. 
 

jaja - detta bryr jeg meg lite om. Det er så mange faktorer som spiller inn på treningskamper. At United satser på å skade spillere allerede nå overrasker ikke - men vi kom helskinnet gjennom - og fått noen læringspunkter. 
 

null stress.

 

Har faktisk mindre tro på Vieira i PL/Arsenal, enn jeg noen gang har hatt på f.eks Pepe. 

Har sett svært lite som viser til at Vieira kan slå gjennom hos oss, få han ut:P

Link to comment
Share on other sites

Bra å kunne lese om kampen på dette forumet. VG skriver om at United tapte . Hadde United vunnet hadde det stått mye mer. VG har så vidt jeg kan se ikke et ord om at vi har slått Barcelona. Mulig jeg må se om det står noe i Flåklypa tidende 😁

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Gunners68 said:

Bra å kunne lese om kampen på dette forumet. VG skriver om at United tapte . Hadde United vunnet hadde det stått mye mer. VG har så vidt jeg kan se ikke et ord om at vi har slått Barcelona. Mulig jeg må se om det står noe i Flåklypa tidende 😁

Står nå på tv2 om det :) Ikke alle som er like opptatte av pre-season kamper 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...