Jump to content

Pre-season 2023/24


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 minute ago, Marius- said:

Ett lag som satser 100%, ett annet i treningsmodus. Hadde vært bekymra om dette var pl runde ;)

Hadde dette vært en PL-runde, håper jeg Arteta hadde gitt hele laget straff. For dette var rett og slett tafatt.

Link to comment
Share on other sites

- Elendig bane

- Et United som ser ut til å ville skade oss mer enn å spille fotball 

- Uryddig preseason-kamp som bærer

preg av noen nye konstellasjoner

 

spe på med litt uheldige situasjoner så er det slik det blir etter første periode. Men jeg gir totalt beng.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Orakelet said:

- Elendig bane

- Et United som ser ut til å ville skade oss mer enn å spille fotball 

- Uryddig preseason-kamp som bærer

preg av noen nye konstellasjoner

 

spe på med litt uheldige situasjoner så er det slik det blir etter første periode. Men jeg gir totalt beng.

Det her er akkurat slik Manure kommer til å spille mot oss i seriekamp. Vi burde være mye bedre forberedt på det. Ja, det er en pre-seasonkamp, men vi burde prestert bedre. 

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, sas2002 said:

Jeg vet Havertz trenger tid, men hva er hans X factor?

Rice trenger tid. Trur det blir Partey, Trossard og Øda som starter mot Forest

 

Han har bevist at han kan score viktige mål(CL-finale matchvinner), er en god hodeduellspiller(vinner 55,8% av hodeduellene sine og er i 2.71 dueller pr 90 minutt), er en ganske god pasningsspiller(treffer på 80,3% av pasningene sine og 32.8 pasninger pr 90 min), er overraskende rask(og sterk) til å være såpass lang og tynn.

Mangler åpenbart selvtillit etter noen dårlige sesonger med Chelsea og trenger tid til å omstille seg en rolle han ikke har hatt siden han spilte for Leverkusen.

Hvis Rice trenger tid, fortjener også Havertz tid til å omstille seg både til ny rolle og et helt nytt spillesystem. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Simbad said:

Det løpet til Havertz tror jeg vi kommer til å se mye av denne sesongen. 

Enig. 

Men Arteta er nødt til å jobbe med presspillet til Havertz. Det ser ut til at det rigges litt om i midtbaneleddet og at vi får en noe mer tilbaketrukket Ødegaard i presset. Noe han hadde en svært sentral og vellykket rolle i i fjor. Det er kanskje det som bekymrer mest i denne kampen. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...