Jump to content

20.08.22 Bournemouth (B)


Simbad

Recommended Posts

 image.png.0e507bb88c33346de1f04dd1b3aaa81e.png Bournemouth v  Arsenal arsenal-1.png?itok=7a6a0zug    

Lørdag 20. august 2022, kl 18:30 Vitality Stadium 
Premier League , 3. runde 
Kampen vises direkte på Viasport Premier League / Viaplay 

Ønsket lag:

Ramsdale

White - Saliba - Gabriel - Zinchenko

MØ8 - Partey - Xhaka 

Saka -  Jesus - Martinelli

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

4 hours ago, Simbad said:
 image.png.0e507bb88c33346de1f04dd1b3aaa81e.png Bournemouth v  Arsenal arsenal-1.png?itok=7a6a0zug    

Lørdag 20. august 2022, kl 18:30 Vitality Stadium 
Premier League , 3. runde 
Kampen vises direkte på Viasport Premier League / Viaplay 

Ønsket lag:

Ramsdale

White - Saliba - Gabriel - Zinchenko

MØ8 - Partey - Xhaka 

Saka -  Jesus - Martinelli

Vil se Tomi i stedet for White. Sistnevnte fikk seg en trøkk forrige kamp så vil heller rullere litt og la Tomi få en kamp fra start enn å la White hvis han ikke er 100% spille.

Ellers enig i laget 👍

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Ben Elfen said:

Har go’trua før denne kampen også. 
basert på sjansene mot Leicester ville 7-0 vært et mer passende resultat enn 4-2. 

 

vi er i knallform og vinner komfortabelt 0-3

partey scorer utrolig nok på skudd fra distanse

Enig i alt det du skriver unntatt siste setningen. Partey kommer aldri til å score på distanse 😁

Regner med at du har en glasskule du ser i og den må det nok ha vært litt dugg på ved den scoringen til Partey 😁 Det må ha vært en annen som scoret for oss på distanse.

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Gunners68 said:

Enig i alt det du skriver unntatt siste setningen. Partey kommer aldri til å score på distanse 😁

Regner med at du har en glasskule du ser i og den må det nok ha vært litt dugg på ved den scoringen til Partey 😁 Det må ha vært en annen som scoret for oss på distanse.

 

Den siste setningen var muligens mer en ønsketenkning enn noe annet

Link to comment
Share on other sites

Jevn kamp. Vinner 2-1

Faller vi i intensitet så er det fort gjort at det blir et bananskall men det er slike kamper vi må vinne skal vi utvikle oss videre. Øda må bli mere rettvent og Partey må opp med pasningskvaliteten. 

Jesus og et selvmål

Link to comment
Share on other sites

Nå må vi ikke bli for høye, men har trua på at vi vinner. Er like nervøs foran hver kamp og det er deilig å ligge helt i toppen.

Trur både spurs, chelsea, liverpool kommer til å tape en del poeng.

United er vel ikke verdt å nevne, de kommer til å bruke flere år for å bli ett top 4 lag.

Er stille blandt alle united supportene jeg kjenner. Deilig

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Marius- said:

Ingen lett match, men skal vi ha progresjon må vi hente poeng i slike kamper. UB på kupongen. COYG 

Enig i det. Ingen bortekamper er lette i denne serien, men denne er en som vi har stor sjanse til å hente inn 3 poeng i. Jeg tror vi kommer til å fyke ut av startblokka i 100! Og dersom vi får uttelling de første 20 minuttene så vinner vi greit, klarer vi ikke å score et raskt mål kan det går alle veier. 

 

Link to comment
Share on other sites

Matchday indeed. Jeg er veldig enig i at dette nok blir en heftig kamp fra Arsenal sin side hvis de får tidlig uttelling. Drøyer det før vi får inn noe så kan det bikke begge veier.

Men jeg tror faktisk vi herjer hardt... 4-1 i dag. Dessverre holder vi ikke 0'en... Men det kommer.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Orakelet said:

Matchday indeed. Jeg er veldig enig i at dette nok blir en heftig kamp fra Arsenal sin side hvis de får tidlig uttelling. Drøyer det før vi får inn noe så kan det bikke begge veier.

Men jeg tror faktisk vi herjer hardt... 4-1 i dag. Dessverre holder vi ikke 0'en... Men det kommer.

 

Det kommer? Vi har allerede holdt nullen i en kamp?:P Av 2...

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Ben Elfen said:

Deilig start. 
jesus fikk så klart ikke assisten på det første målet

Nei det vet jeg. Men han har et par assister allerede:)

Formulerte meg nok litt dårlig.

Fyfaen Zinchenko er god....

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, elx said:

Nei det vet jeg. Men han har et par assister allerede:)

Formulerte meg nok litt dårlig.

Fyfaen Zinchenko er god....

Skjønner. Zinchenko og Jesus er begge helt fantastiske spillere når de spiller i Arsenaldrakt

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...