Jump to content

08.05.22 Leeds (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 106
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 minute ago, Gunners68 said:

Raphina får sikkert et velfortjent rødt kort om ikke så lenge. 

 

Har stor tro på at han synger på siste vers.

Ellers leder Everton, som er bra for oss, håpe at de har redda plassen innen vi spiller mot de:=) 

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, elx said:

 

Er helt ulik dog. Her får faktisk Raphina en advarsel med det gule kortet, og fortsetter etterpå.. Tror ikke Rapinha har mye sjanser igjen denne kampen.

Jepp. Er det jeg prøver å påpeke.. Raphina får først et gult kort og en KLAR advarsel. Deretter fortsetter han faktisk enda hardere og fortsatt får han ikke sitt andre gule.

Martinelli fikk to gule på rappen for noe som var langt mindre gule kort enn det Raphina gjør her.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Stefanb said:

Jepp. Er det jeg prøver å påpeke.. Raphina får først et gult kort og en KLAR advarsel. Deretter fortsetter han faktisk enda hardere og fortsatt får han ikke sitt andre gule.

Martinelli fikk to gule på rappen for noe som var langt mindre gule kort enn det Raphina gjør her.

Det var vel en lang periode hvor absolutt alle avgjørelser gikk i mot oss. 

Link to comment
Share on other sites

Nketiahs linkupspill har utviklet seg enormt denne sesongen. Gjør mye av det Laca gjør, men klarer også å komme seg inn i boksen etterpå. Så langt en klar oppgradering på Laca. 

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Stefanb said:

Jepp. Er det jeg prøver å påpeke.. Raphina får først et gult kort og en KLAR advarsel. Deretter fortsetter han faktisk enda hardere og fortsatt får han ikke sitt andre gule.

Martinelli fikk to gule på rappen for noe som var langt mindre gule kort enn det Raphina gjør her.

Hadde han gitt gult på xhaka sin «reaksjon» når han ble gjentatte ganger taklet så kunne jeg også spurt om rødt på Raphin. Men jeg syntes dommeren gjør det helt greit her, og det er medspillerne som redder Raphina i mitt hode. Hadde han ennå engang kommet seg opp til dommeren tror jeg enden hadde fått en annen skjebne. 
 

Uansett, ser ut som 3p kamp nå, noe som gleder meg noe vanvittig. Selv med tap mot møkka (skal aldri skje), har vi alt i egne hender

Link to comment
Share on other sites

svakt frispark...

Jeg er SVÆRT skuffet over hvordan vi har håndtert denne 2 omgangen. Skremmende dårlig spør du meg. Vi burde ha punktert kampen for lenge siden.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...