Jump to content

10.02.22 Wolves (B)


Simbad

Recommended Posts

 image.png.3601ec2ad7987fe039990febb5e76fe9.png Wolves v  Arsenal arsenal-1.png?itok=7a6a0zug    
Torsdag 10. februar 2022, kl 20:45 Molineux 
Premier League , 22. runde 
Kampen vises direkte på TV2 Play

Ønsket lag:

Ramsdale

Tomi - White - Gabriel - Tierney

 Partey - Xhaka 

Saka - MØ8 - Martinelli

Laca

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 256
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 1/23/2022 at 5:04 PM, Simbad said:

Pga resultatet mot Burnley, trenger vi å vinne denne. Wolves er i form, vi sliter, spesielt med å score mål.

Trodde Burnley resultatet var helt ok? Siden Chelsea og spilte uavgjort mot dem ?

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, elx said:

Trodde Burnley resultatet var helt ok? Siden Chelsea og spilte uavgjort mot dem ?

Jeg sa aldri at resultatet var ok, kjære deg. Resultatet var skuffende. Det skrev jeg faktisk også i den tråden. Det jeg sa, var at vi ikke spilte så ræva som veldig mange skulle ha det til. 

Det er faktisk en forskjell på spill og resultat, noe kampen vår mot City er et bevis på. Det var en kamp vi spilte veldig bra i, men resultatet var likevel skuffende. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Tony said:

Ser at Martinelli blir drilla som spiss i Dubai. Håper han starter på topp i denne kampen. 

Samme her.

Ramsdale
Tomi - White - Gabriel - Tierney
Saka - Partey - Xhaka - Smith Rowe
Ødegaard
Martinelli

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, Stefanb said:

Samme her.

Ramsdale
Tomi - White - Gabriel - Tierney
Saka - Partey - Xhaka - Smith Rowe
Ødegaard
Martinelli

Det kan veldig godt være dette er grunnen til at vi ikke gikk enda hardere inn for en ny spiss nå i januar. Arteta har vel selv sagt (hvis jeg husker riktig) at han ser på Martinelli som en fremtidig spiss?

I tillegg har vi Biereth(18) som gjør det veldig bra på U23-laget (15 kamper, 7 mål og 3 assist). 

Vi har Patino som banker på døra, og Hutchinson og Salah-Eddine like bak der. Samt Taylor Foran(18 år gammel stopper) som har fått være med førstelaget til Dubai.

Vi har også en del spillere ute på lån som får verdifull erfaring og forhåpentligvis kommer flere av dem tilbake og kan styrke neste sesongs tropp fra sommeren av.

Fremtiden ser ekstremt spennende ut akkurat nå. Jeg håper vi er med å kjempe om topp 4 hele veien inn, og at vi neste sesong får virkelig se fruktene av arbeidet Arteta har lagt ned med å endre mentaliteten i laget/klubben. 

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, Simbad said:

Det kan veldig godt være dette er grunnen til at vi ikke gikk enda hardere inn for en ny spiss nå i januar. Arteta har vel selv sagt (hvis jeg husker riktig) at han ser på Martinelli som en fremtidig spiss?

I tillegg har vi Biereth(18) som gjør det veldig bra på U23-laget (15 kamper, 7 mål og 3 assist). 

Vi har Patino som banker på døra, og Hutchinson og Salah-Eddine like bak der. Samt Taylor Foran(18 år gammel stopper) som har fått være med førstelaget til Dubai.

Vi har også en del spillere ute på lån som får verdifull erfaring og forhåpentligvis kommer flere av dem tilbake og kan styrke neste sesongs tropp fra sommeren av.

Fremtiden ser ekstremt spennende ut akkurat nå. Jeg håper vi er med å kjempe om topp 4 hele veien inn, og at vi neste sesong får virkelig se fruktene av arbeidet Arteta har lagt ned med å endre mentaliteten i laget/klubben. 

Nå må Arteta la Martinelli få prøve seg , for de andre scorer jo ikke. Pepe kan kanskje også få prøve seg som flere antyder. Hvis en av alle de unge du ramser opp får plass i vårt første ellver etter hvert så er det som suksess å regne. Men , vi får vente og se. Vi har hatt mange talenter på Hale End , men det er en lang vei å gå for å komme inn på det øverste nivået. Veldig mange faller igjennom når de prøver seg på øverste nivået. 

At vi har mange spennende talenter er det vel ingen tvil om. Det ser lovende ut. Så får vi se hva de som styrer og steller får ut av disse talentene. 

Men , uansett talenter så må det inn noen klasse spillere i neste overgangs vindu. Så det er bare for Edu å legge seg i sælene nå og få tak i de rette typene. 

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, Gunners68 said:

Nå må Arteta la Martinelli få prøve seg , for de andre scorer jo ikke. Pepe kan kanskje også få prøve seg som flere antyder. Hvis en av alle de unge du ramser opp får plass i vårt første ellver etter hvert så er det som suksess å regne. Men , vi får vente og se. Vi har hatt mange talenter på Hale End , men det er en lang vei å gå for å komme inn på det øverste nivået. Veldig mange faller igjennom når de prøver seg på øverste nivået. 

At vi har mange spennende talenter er det vel ingen tvil om. Det ser lovende ut. Så får vi se hva de som styrer og steller får ut av disse talentene. 

Men , uansett talenter så må det inn noen klasse spillere i neste overgangs vindu. Så det er bare for Edu å legge seg i sælene nå og få tak i de rette typene. 

Absolutt. Men det virker som at Per gjør en veldig god jobb med akademiet vårt etter at han tok den jobben.

Vi får se, men det er positivt at Martinelli nå virker å bli drillet på spissplassen. Da får vi også plass til ESR som har måtte vike fra startelleveren en stund(av forskjellige årsaker).

Det at Saka og ESR har slått igjennom mens han har hatt den jobben, samt spillere som Patino og Balogun banker på døra og flere unggutter bak der igjen begynner å nærme seg, tyder på at det gjøres noe riktig.

Selvsagt, man kan ikke forvente at de 'nye' ungguttene kommer inn og er like stabile som Saka og ESR har vært, men det er lov å håpe.

Med tanke på at både Nketiah og Laca sannsynligvis ikke er i troppen fra starten av neste sesong, må det uansett minst en spiss/angriper inn. Martinelli og Balogun blir altfor svakt som de to eneste reelle alternativene på topp. Jeg håper egentlig litt på både Isak og David(selv om det nok er lite sannsynlig), eller i det minste to lignende spillere.

Jeg er uansett ikke bekymret. Jeg er overbevist om at vi kommer til å handle spillere i sommer, og med tanke på fjorårets sommervindu har jeg troa på at vi kommer til å gå for 'riktige' spillere som både kan passe spillestilen vår, samt kan vokse sammen med resten av laget. 

Link to comment
Share on other sites

Det har vært gjort en god jobb på akademiet over  lengre tid. Liam Brady la et godt grunnlag og flere etter han. Per nå senest. Nylig har ESR , Saka og Martinelli markert seg. At 3 mann markerer seg så sterkt omtrent samtid , skjer ikke ofte. 

Jeg tror de har gamblet denne vår sesongen i og med at vi kun skal spille i PL. Denne måneden skal vi kun spille 2 kamper . Rydd opp i stallen og få inn bedre spillere. Få ut flere av de som ikke har noen fremtid i vår drakt og få inn bedre spillere. Disse spillerne kombinert med sultne gode talenter kan bli en meget bra kombinasjon.

La oss håpe at Edu & Co blinker seg ut de rette typene og går offensivt ut i neste vindu og sikrer klubben klasse spillere.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tony said:

Tomi blir vistnok ikke klar til denne kampen. Cedric eller White som hb?

Jeg tror faktisk jeg håper på Cedric. Vi mister for mye fremgang i spillet når Holding spiller stopper. Mot lag som Wolves(som er veldig gode defensivt) tror jeg vi trenger Whites progressive pasninger. Eventuelt kan vi gå over til en treer bak og spille begge sammen med Gabriel. Tror det kunne fungert, men tror ikke det skjer.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Simbad said:

Jeg tror faktisk jeg håper på Cedric. Vi mister for mye fremgang i spillet når Holding spiller stopper. Mot lag som Wolves(som er veldig gode defensivt) tror jeg vi trenger Whites progressive pasninger. Eventuelt kan vi gå over til en treer bak og spille begge sammen med Gabriel. Tror det kunne fungert, men tror ikke det skjer.

Jeg stemmer på Tavares

Link to comment
Share on other sites

Wolves har vært nådeløse i ligasammenheng i januar med mulige 9 av 9 poeng tatt. De startet nyåret med inspirerende 1-0 seier over United på Old Trafford. Etterfulgt av en overbevisende 3-1 seier hjemme mot Southampton hvor de avsluttet måneden med en magisk 2-1 seier borte mot Brentford. 

I tillegg til at de gikk videre til neste runde i FA-cupen med 3-0 seier over Sheffield United. 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Verminator5 said:

Åpenbart ikke :) Jeg trodde et lite sekund at Osei-Tutu hadde tatt syvmilssteg på lån. 

Han er visst fortsatt hos oss, selv om låneavtalen med Rotherham er i boks. Skal ha vært skadet og blitt hos oss for å bli helt frisk før han reiser. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...