Jump to content

18.12.21 Leeds (B)


Simbad

Recommended Posts

 image.png.dfec87f365459c47e78801ec67e089aa.pngLeeds v    Arsenal arsenal-1.png?itok=7a6a0zug    
Lørdag 18. desember 2021, kl 18:30 Elland Road
Premier League , 18. runde 
Kampen vises direkte på TV2 Sport Premium 1/TV2 Play

Ønsket lag:

Ramsdale

Tomi - White - Gabriel - Tierney

 Partey - Xhaka 

Martinelli - MØ8 - ESR

Laca

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

6 minutes ago, Verminator5 said:

Frykter at Leeds ønsker å revansjere seg etter et ydmykende tap mot City. De fikk nok med seg kampen på Goodison. Her må vi være påskrudd fra start. Bielsas gutter vil nok gå rett i strupen på laget. 

Det er helt korrekt. Dirty Leeds kommer til å hevne seg på våre ung gutter. Frykter skader på våre mot den gjengen. Hater det laget så jævlig. Fra slutten av 60 tallet og frem til midten av 70 tallet fikk de navnet Dirty Leeds. Det navnet gjorde de alt det de kunne for å leve opp til. Ser dagens lag viser de samme taktene , men de når ikke den gamle gjengen til anklene en gang 🙂 

Link to comment
Share on other sites

51 minutes ago, Ben Elfen said:

Nå som de har blir vandt til å tape 7-0 synes jeg vi skal la dem få lov til å fortsette denne trenden

Vinner vi 7 - 0 mot Leeds så kan jeg forsikre BE om at det vil bli sendt ut noen ekstra jule hilsener denne helgen til gamle TV slitere. Håper de fortsatt husker hvordan de mobbet meg etter FA cup finalen i 72 . De skal få noen gode salige ord med seg inn i julen 🙂 

Edited by Gunners68
Link to comment
Share on other sites

Mye skader og suspensjoner hos Leeds. Bamford, Philips, James, Rodrigo, Cooper, Shackleton og Struijk er skadet. Firpo er suspendert.

Har visst bare 11 utespillere og 2 keepere tilgjengelig til kampen. De må fylle opp med U23 spillere.

Edited by Tony
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Simbad said:

United - Brighton på lørdag og Leicester - Tottenham i kveld er utsatt pga covid. Thomas Frank, manageren til Brentford har bedt om at alle kamper utsettes. 

Leste en plass om at noen journalister som var på Arsenal kampen i går hadde hørt rykter om at det kanskje blir 14 dagers fotballpause allerede fra kommende helg pga ekstrem høy covidsmitte i England. 

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Tony said:

Leste en plass om at noen journalister som var på Arsenal kampen i går hadde hørt rykter om at det kanskje blir 14 dagers fotballpause allerede fra kommende helg pga ekstrem høy covidsmitte i England. 

Som en som jobber i helsesektoren i Norge, tenker jeg det kan være lurt for å redusere spredning. Men nå er det ikke jeg som tar avgjørelser i England, ei heller i PL dessverre. 

Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, Gunners77 said:

Ikke lett å ta ut laget når så mange presterer bra, luksusproblem. Trur vi ganske snart får en pause i PL, 5 kamper utsatt nå. Leeds bør vi slå. Savner ikke Auba, bedre å selge ham enn Laca.

Enig. Det har jeg ment lenge. 

Synes det er bra om kampen på plassene i disse dager. 

Det virker som om det er kamp om venstrbackplassen mellom Tierney og Tavares. Midtbanen med Lokonga litt bak de to andre. ESR og MØ kriger om en plass. Martinelli har tatt knock out på Pepe. Laca det samme på Auba. 

Der det savner konkurranse er høyreback og midtstopperplass.

Skulle gjerne ha sett mer av Lokonga, Tavares, Pepe og AMN ellers er jeg veldig tilfreds med mye av det vi gjør om dagen. 

 

Hjemme er vi veldig gode. Borte ditto ræva. Klarer vi å løse "bortetaktikken" blir vi virkelig et lag å regne med fremover. 

 

Håper ligaen fortsetter. Passer oss bra å spille kamper jevnt, mens våre konkurrenter får et sinnsykt kampprogram utover. 

Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, Simbad said:

Da var Villa - Burnley også utsatt denne helja. Kun 4 av 10 kamper som nå står oppført til å gå som bestemt, om ikke det dukker opp noen flere utsettelser. 

Bra. Slår vi Leeds i dag, så får vi e stor fordel. Mange av konkurrentene våre kommer til å få et veldig hektisk kampprogram. 

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, Tapapa said:

Bra. Slår vi Leeds i dag, så får vi e stor fordel. Mange av konkurrentene våre kommer til å få et veldig hektisk kampprogram. 

Vinner vi i kveld får vi en stor fordel , de andre må vinne sine henge kamper for å holde følge med oss. Vi kobler et skikkelig grep på 4 plassen om vi vinner i dag. Leeds sliter skikkelig , de skal hevne et 7 - 0 tap , folk ute med skader , folk ute pga kort. Alt dette skremmer egentlig livet av meg. Det betyr at vi tryner igjen. Disse scenariene går egentlig alltid i mot i oss.

Men , banker vi Leeds Fucking United så er det julaften for meg. En ting er å grise banke Spurs , men personlig føles det enda bedre hver gang vi banker Leeds. En personlig  greie som snart er 50 år gammel 🙂 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Gunners68 said:

Vinner vi i kveld får vi en stor fordel , de andre må vinne sine henge kamper for å holde følge med oss. Vi kobler et skikkelig grep på 4 plassen om vi vinner i dag. Leeds sliter skikkelig , de skal hevne et 7 - 0 tap , folk ute med skader , folk ute pga kort. Alt dette skremmer egentlig livet av meg. Det betyr at vi tryner igjen. Disse scenariene går egentlig alltid i mot i oss.

Men , banker vi Leeds Fucking United så er det julaften for meg. En ting er å grise banke Spurs , men personlig føles det enda bedre hver gang vi banker Leeds. En personlig  greie som snart er 50 år gammel 🙂 

Med unntak av dine 50 år gamle erfaringer er jeg helt enig med innlegget ditt. Det lukter bananskall lang vei.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...