Jump to content

03.04.21 Liverpool (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vi har spilt nesten hele kampen med 10 mann når auba er utpå.. Holdningen og innsatsen hans er helt patetisk. Og ikke kom med "ja men han spiller utpå venstre" bullshit, det har han gjort 95% av tiden hos oss. Det er der han har prestert, det er der han ble toppscorer i sine 2 første fulle sesonger. Så lite kapteinmateriale har jeg aldri sett. Totalt uinteressert etter kontrakten han fikk mer eller mindre. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Bekkern said:

Gir Arteta et overgangsvindu til og til nyttår. Hvis vi ikke er nærmere topp 4 så bør han gå!

Jeg liker normalt å gi managere tid, men er helt enig med deg her. Vi må se drastisk framgang til nyttår. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Pirès#7 said:

Vi har spilt nesten hele kampen med 10 mann når auba er utpå.. Holdningen og innsatsen hans er helt patetisk. Og ikke kom med "ja men han spiller utpå venstre" bullshit, det har han gjort 95% av tiden hos oss. Det er der han har prestert, det er der han ble toppscorer i sine 2 første fulle sesonger. Så lite kapteinmateriale har jeg aldri sett. Totalt uinteressert etter kontrakten han fikk mer eller mindre. 

Minner mye om det som skjedde med øzil, etter monster kontrakten.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Tapapa said:

Jeg liker normalt å gi managere tid, men er helt enig med deg her. Vi må se drastisk framgang til nyttår. 

Jeg er alltid i mot å sparke folk mellom overgansvinduer. Skal de sparkes, så får det gjøres etter en sesong(Om det ikke er snakk om å redde f.eks en PL plass.)

Link to comment
Share on other sites

Just now, elx said:

Jeg er alltid i mot å sparke folk mellom overgansvinduer. Skal de sparkes, så får det gjøres etter en sesong(Om det ikke er snakk om å redde f.eks en PL plass.)

Bør sparkes etter denne sesongen da hvis vi ikke finner EL. Resultatmessig er det jo dårligere enn på 25 år. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Bekkern said:

Bør sparkes etter denne sesongen da hvis vi ikke finner EL. Resultatmessig er det jo dårligere enn på 25 år. 

 

Jeg er definitvt med på den. Dette er ikke holdbart.

Link to comment
Share on other sites

Arteta vil som alle andre managere bli målt på resultater. Han overtok et lag på som var i oppløsning etter Wenger og Emery. Vi har fortsatt spillere som er gode nok for å holde oss midt på tabellen. Topp 4 krever noe helt annet. Vi trenger flere bedre spillere. Det vil ta tid og bygge lag. 

Jeg tro de aller fleste managere vil slite med å gjøre et topp 4 lag av det vi har i stallen i dag.  Tror jeg ville ha gitt Arteta to vinduer til. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Ben Elfen said:

Helt ræva (men Soares hadde et skudd på mål)

Vi hadde en heading på mål også, tror jeg. Dette var jævlig å se på. Liverpool eier midtbanen totalt og da blir alt helt håpløst. Xhaka var dypt davmet. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Tapapa said:

Vi hadde en heading på mål også, tror jeg. Dette var jævlig å se på. Liverpool eier midtbanen totalt og da blir alt helt håpløst. Xhaka var dypt davmet. 

Stemmer det. Pepe hadde en ræva heading på mål. 
 

dette var tragisk. Ceballos, Holding og Auba var tragiske

Link to comment
Share on other sites

Dette viser hvorfor vi er en middelhafsfarer. Vi har 21 seire og 17 tap med Arteta. Vi svinger fra bra til ekstremt svakt. Det er ingen stabilitet overhode. Holding godt eksempel. Vært i klubben lenge. Signert ny kontrakt men holder ikke nivået over en hel sesong. Auba kan du bare gi ferie ut sesongen. Dette var bare trist.

Link to comment
Share on other sites

Det er tungt å være Arsenal supporter, har vert lenge med nedturer. Trur det skal snu hver sesong men fy fan hvor mange skuffelser det har vert.

Hva skal til for at det snur, har ikke tro på neste sesong. Vi kjøper noen spillere og er optimistiske og så går det til helvete igjen. På tide med en rik sjeik?

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Gunners77 said:

Det er tungt å være Arsenal supporter, har vert lenge med nedturer. Trur det skal snu hver sesong men fy fan hvor mange skuffelser det har vert.

Hva skal til for at det snur, har ikke tro på neste sesong. Vi kjøper noen spillere og er optimistiske og så går det til helvete igjen. På tide med en rik sjeik?

Ja , det er tunge tider for Arsenal supportere og det har vært mange nedturer.  Vi er akkurat nå preget av skader og en kaptein som skulle ha vært på benk for lenge siden. Auba er for øyeblikket en kopi av Øzil. Han får best betalt og bidrar med nada.

Så fort Martinelli setter beina utpå så skjer det noe der fremme , men han kommer innpå alt for sent. Hva som gjør at Martinelli ikke får mer spilletid skulle jeg likt å vist.

Vi ser ut til å være veldig avhengig av ESR og Saka . Det blir tamt uten de. Pepe , Laca og Auba var ingen suksess i går. Ceballos ser vi forhåpentlig ikke mer til etter sesongen. I forsvaret deles det ut som vanlig gave pakker til motstanderen.

Ny kamp torsdag mot S.Praha. Tror ikke de ble skremt av hva vi viste frem i går. Sesongen kan være over etter to kamper mot de. Skjer det så spiller vi ikke i europa neste sesong for første gang på mange mange år.

Artea må ta sin del av skylden i går. Skulle ha vært tatt grep mye tidligere i kampen. Mener likevel at han må få fortsette en sesong til. To nye vinduer kan forhåpentligvis få inn noen bedre spillere og la oss se hva som da skjer. Dagens stall har nok av folk som ikke vil løfte oss nevneverdig oppover. Det går heller motsatt vei.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Gunners77 said:

Det er tungt å være Arsenal supporter, har vert lenge med nedturer. Trur det skal snu hver sesong men fy fan hvor mange skuffelser det har vert.

Hva skal til for at det snur, har ikke tro på neste sesong. Vi kjøper noen spillere og er optimistiske og så går det til helvete igjen. På tide med en rik sjeik?

 

Tror det er SVÆRT synd at ikke han der russiske sjeiken som ville kjøpe arsenal 100%, ikke kjøpte oss 😕

Link to comment
Share on other sites

Er bare så forbanna lei og ønsker å få oppleve litt kjemping i toppen. Og er møkkalei managere som ikke gjør som jeg ønsker. Auba med klippekort og Martinelli på benk holder ikke. Hvorfor skriker alle etter Auba ut og inn med Martinelli inn  mens Arteta gir fan?

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Gunners77 said:

Er bare så forbanna lei og ønsker å få oppleve litt kjemping i toppen. Og er møkkalei managere som ikke gjør som jeg ønsker. Auba med klippekort og Martinelli på benk holder ikke. Hvorfor skriker alle etter Auba ut og inn med Martinelli inn  mens Arteta gir fan?

Det er nok bare til å ta inn over seg at vi ikke er så gode som noen skal ha det til. I PL er det vel 4 - 5 kamper denne sesongen hvor vi har levert meget bra. Fulham B , United B , Chelsea H og Spurs H. Lå under 3 - 0 mot WHU og kjempet oss tilbake , så med en forferdelig start på kampen så var det bra gjort. Resten av kampene har vært fra elendige til dårlige / middelmådige kamper.

Det blir ikke topp 4 av det. Har vi sjansen til noe så snubler vi. Spiller vi mot noen som ikke har vunnet på lange tider så taper vi. På en god dag så kan vi levere meget bra underholdende spill. De kampene er det dessverre for få av. Spiller vi en meget god kamp i PL så klarer vi ikke å følge opp med samme spill i neste kamp. Det skjer ALDRI.

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, elx said:

Arteta til TV 2 etter ydmykelsen: - Et sjokk for meg

 

Arteta legger iallefall ikke skjul på at dette ikke var godt nok på noen områder.

det er jo greit at Arteta reagerer slik, det skulle bare mangle. Men vi har jo sett tendensene i mange år, senest den første halvtimen mot West Ham. Hva slags coaching ga Arteta spillerne etter den kampen? De gjør jo akkurat den samme feilen i neste kamp. Og ikke skjerpet de seg i pausen heller. Det har virket som laget  fullstendig mangler læringsevne. Hvorvidt det er managerens eller spillernes skyld vet ikke jeg, men her må jo alle gå i seg selv. Men disse problemene var der også før Arteta. Det så jo en stund ut som Arteta hadde klart å ta tak i dette, men nå er de tilbake til utgangspunktet synes det som...?

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...