Jump to content

14.03.21 Tottene (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gabriel MoTM i mine øyner, helt syk mann. 

ESR SVÆRT god i første omgang, mista endel i 2 omgang dessverre.

Xhaka også svært god, håper herved ikke at han knekker føttene i en ulykke allikevell :D

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

Merkelig hvordan konsentrasjon falt og frykten fikk innpass etter det røde. Spurs veldig mye bedre siste 15 enn resten av kampen. 
Arteta byttet feil mann. Var Partey som burde gått ut. Han var helt tom siste 10 og gjorde feil på feil. 
Ødegaard tar nivået steg for steg. Kjøp han og send Ceballos hjem. 
Xhaka, Luiz og Gabriel fantastiske siste 15. Styrke, innsats og ro da det kokte som mest. 
 

Deilig med seier. 

Link to comment
Share on other sites

Førsteomgang er vi soleklart best. Store deler av andreomgangen også, men skulle tro det var vi som fikk en utvist da Lamela egentlig skulle hatt direkte rødt. Litt uenig i å sette Elneny inn som spiss, joda løpskapasiteten og aggressiviteten hans trengtes, men skulle gjerne sett noen med fart og mulighet til å holde på ballen øverst(Pepe?) mot slutten. 

Partey var fantastisk frem til siste halvdel hvor han begynner å gjøre mye rart. Merkes at han ikke er hundre prosent for 90 minutter enda. Han burde vært tatt av. Xhaka med nok en god kamp, heldigvis uten hjerneblødning fra ham i dag. ESR god, små marginer fra mer uttelling. 

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, RP7 said:

Merkelig hvordan konsentrasjon falt og frykten fikk innpass etter det røde. Spurs veldig mye bedre siste 15 enn resten av kampen. 
Arteta byttet feil mann. Var Partey som burde gått ut. Han var helt tom siste 10 og gjorde feil på feil. 
Ødegaard tar nivået steg for steg. Kjøp han og send Ceballos hjem. 
Xhaka, Luiz og Gabriel fantastiske siste 15. Styrke, innsats og ro da det kokte som mest. 
 

Deilig med seier. 

Enig. Kjøp Martin send Ceballos tilbake

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Gunners68 said:

Det ble ingen utklassing Ben Elfen , men vi får vel si oss fornøyd med 3 poeng 🙂 

Synes jeg hadde rett i mye. Vi var taktisk overlegne, vi slapp ikke inn tabbemål, og vi burde ha ledet 3-0 til pause. 
 

føler jeg har mine ord sånn delvis i behold

Link to comment
Share on other sites

En velfortjent seier i dag. Ser flere av dere på forumet som har forskjellige forslag om hvem  som fortjener MOTM tittelen . Det er et sikkert tegn på at det var mange som fremhevet seg. Flott lag seier. 

Heldigvis ble klyssa Lamela sendt av med rødt etter flere søknader om kort og han fikk det som han ville. At vi da fikk vår tyngste periode i kampen ble tungt å se på , men de halte det i land. 

Så har vi vår kaptein som har ødelagt for seg selv. Håper han tar Artetas tilsvar på sånn oppførsel på rett måte. Helt korrekt avgjørelse av Arteta. 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Ben Elfen said:

Synes jeg hadde rett i mye. Vi var taktisk overlegne, vi slapp ikke inn tabbemål, og vi burde ha ledet 3-0 til pause. 
 

føler jeg har mine ord sånn delvis i behold

Det får gå for denne gangen 🙂 

Du fikk rett i mye , men så vel ikke for deg at vi skulle falle sammen når de ble redusert til 10 mann.

Edited by Gunners68
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Gunners68 said:

Det får gå for denne gangen 🙂 

Du fikk rett i mye , men så vel ikke for deg at vi skulle falle sammen når de ble redusert til 10 mann.

Nei det gjorde jeg ikke, men Arsenal slutter aldri å imponere meg 😂😂

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...