Jump to content

26.01.21 Southampton (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 147
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 minute ago, Tapapa said:

Saka er en utrolig intelligent fotballspiller. Han imponerer mer og mer og kan bli vår beste spiller gjennom alle tider. Digger gutten! 

Helt ærlig trodde jeg Amaechi skulle bli et større talent/spiller enn Saka, men der skal jeg helt ærlig si jeg tok feil. For en spiller han er allerede!

Link to comment
Share on other sites

Cedric hatt en mye bedre kamp på venstrebacken så langt i dag. Virker generelt som at han har ganske grei forståelse med Pepe. Tør å ta løpene på overlapp, noe vi dessverre ser Bellerin gjøre litt for sjelden. Men vi vet at han kan, han har vist det flere ganger før. Er det selvtilliten det går på? 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Stefanb said:

Lacazette får aldri straffespark uansett hvor mye det rives og slites i han. Er så jævlig idiotisk.. vet at andre veien så hadde det gått i favør motstanderen til Arsenal.

Det gir liksom ingen mening at han legger seg der om det ikke er kontakt/han blir stoppet ulovlig... Han er så å si alene mot keeper hvis han ikke blir stoppet. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Cedric hatt en mye bedre kamp på venstrebacken så langt i dag. Virker generelt som at han har ganske grei forståelse med Pepe. Tør å ta løpene på overlapp, noe vi dessverre ser Bellerin gjøre litt for sjelden. Men vi vet at han kan, han har vist det flere ganger før. Er det selvtilliten det går på? 

Cedric spiller vingen sin god. Se på Saka på høyre. Blir pakket inn av tre spillere. Ingen overlapp som skaper rom.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Verminator5 said:

Cedric spiller vingen sin god. Se på Saka på høyre. Blir pakket inn av tre spillere. Ingen overlapp som skaper rom.

Vet. Og overlapper/offensive løp både med og uten ball var Bellerins forse tidligere i karrieren. Jeg skjønner det liksom ikke. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...